عوده الديب

3.9K 142 30
                                    

المجهول حفيدي
الجزء السادس والعشرون
عودة الديب

ايام تمر وايام تفوت وعيون بتبكي من السكوت لاعارفه تخبي او تداري الي فيها الدموع غالبه عليها ... ورجعنا تاني زي زمان نكتب اهاتنا وذكريتنا ونعيد حنين السهاد......

القلوب فيها حنين واشتياق وذكريتنا وكل لحظه مرت علينا القلب قبل العقل بيفتكرها وبيتعلق بيها ومستحيل لو مرت الاف السنين ينساها ...

هتنسي ايه ولا ايه هتنسي القلب لما دق هتقدر تنسي اول نظره اول لمسه اول كلمه وزي ما عبدالحليم اول مره تحب ياقلبي واول يوم اتهني ....

دايما اول مره بتكون مميزه ومستحيل تنساها لا في شبابك ولا في شيبك .. ممكن تشوف ناس بعد كده وتحب حد.تاني لو لا قدر الله علاقتكم انتهت بس هتفضل تحب اول شخص في حياتك وقالها قبلنا نبيل شعيل ما الحب الا للحبيب الاولي......

اعتذار
بعتذر لكل المتابعين ليا علي التاخير في نشر باقي القصه لاني مكنتش موجود واوعدكم باذن الله اني هخلصها في اقرب وقت مع تحياتي لكم جميعا ...
الراقي

المجهول حفيدي.....

حنه.... انا ماليش دعوه بالموضوع ده طلعوني من الليله دي انا هاخد الكبيره ونمشي من هنا وانتوا احرار اقتلو بعض زي ما تحبوا

حمدان... مافيش خروج ياحنه من هنا غير رجلينا علي رجل بعض

حنه... حمدان قلتلك انا همشي مش هتمشي لا همشي مشادات كلاميه وهوبا طلقه رصاصه طلعت جت في حنه وقعت علي الارض غرقانه في دمها ومحدش عارف الرصاصه جت منين والكل متوقع انها من طبنجه حمدان .........
حتي حمدان مش عارف الطلقه جت منين ..
عصفور... ايه الي هببته ده ياريس حمدان.
ماسويت شيء يافقري انت
اومال مين الي عمل كده
والله ما اعرف مين
حمدان.... انت يادبيكه
لا ياريس حمدان مش انا .....
هيكون مين يعني شفولنا اسعاف بسرعه حنه هتروح مني وانتوا واقفين تتفرجوا وحنه هتموت اسعاف ياناس اه لو اعرف مين الي ضرب الطلقه دي اه لو اعرف مين الي عاوز يموت حب قلبي ياحنه قومي ياحنه متموتيش قبل ما تلبسي الفستان الابيض الي بتحلمي بيه راح تزفي يابت ودراعي في دراعي هسترك والمك وهخليكي ست بيت قومي ياحنه قومي يالا حمدان حبيبك جنبك ....

ياحمدان يااا ح... م..دان...   نعم ياقلب حمدان ....خدني علي صدرك عاوزه اموت وانا في حضنك ... مش هتموتي ياحنه هتعيشي هتعيشي والله... اسمعني كويس ... سامعك اتكلمي... عاوزاك توعدني انك تسيب الشغل الشمال والحرام وتاكل لقمتك حلال من عرق جبينك ... اوعدك ياحنه اوعدك ... انت بتبكي ليه محبش اشوف دموعك ياراجلي ياسبعي انت لو مت هكون سعيده ومبسوطه انك هتبقي شخص كويس ومحترم وتاكل لقمتك حلال وانت وعدتني ووعد الحر دين ......

المجهول حفيديحيث تعيش القصص. اكتشف الآن