MY SERVANT bölümüJungkook'un bakış açısıdır.
Geçmişten günümüze ;
"Efendim iki kişi siz evden ayrıldığınız gibi işten ayrıldılar. Bu yüzden iki hizmetli almak istiyorum." teyzeye onay vererek uzatmadan telefonu kapatacaktım ki devam etti "iki kızda ağlayarak gittiler onlara ne yapıyorsunuz?" derin bir nefes alarak saygılı olmam gerektiğini hatırlatmaya çalıştım kendime "bu defa erkek hizmetli alın o zaman " diyerek ses tonumla ona sinirlendiğimi belli etmek istedim. Onu ne kadar sevsem de bana hizmetlere karşı iyi davranmam hakkında nutuk atmaya kalkacak cesareti almamalıydı.
.
.
.
" Hoşgeldiniz efendim, yemeğiniz hazır, yemek istediğinizde bana yarım saat önce bildirirseniz hazır ederim"
Başımla onaylayıp odama çıkacakken sıraya dizilmiş hizmetlilere bakmadan ilerlerken herkesin yerde olan başının aksine bir çift göz beni izliyordu. Göz göze geldiğimiz anda gözlerini çekeceğine emindim, arada böyle meraklı hizmetlilerim oluyordu.
Sıradan hayatlardan gelenlerin sahip olduğum para ve statüye ilgileri oluyor bana dikkatlice bakıp 'Onun yaşında yapmadığım neyi yapmış ki?' diye düşünerek kendilerini küçümsüyorlardı. Her zaman yaptığım gibi onunda gözlerine duygusuz ve boş baktım. Verdiği tepkiye gülecektim neredeyse. Bakışlarını kaçırmasını beklerken o bana daha yoğun ve ışıldayan gözlerle bakmaya başladı. Önüme dönüp odama adımlamaya devam ettim.
.
.
.
Adını bilmediğim hizmetli sürekli bana bakıyor. İşi evi temizlemekken benim odamı temizlemek istiyor, yemeğimi getirmek istiyordu. Hizmetlilerin sandığının aksine evde olan herşeyden haberim oluyordu. Teyze bana hizmetliler hakkında herşeyi anlatıyordu. Birde benim duyduklarım oluyordu tabi, en dikkatsizi esmer adı Taehyung olan çalışandı. Bana uzun uzun bakıyor, bana sinirlendiğinde içten içe söyleniyordu. Çok neşeliydi, mutfağa girdiğinde tüm çalışanları işinde edip kahkahalarının çalışma odama kadar gelmesine neden oluyordu.
Elinde viladayla dans ederek temizlik yaptığını düşünüyor aslında sadece zemini ıslatıyordu. Normalde işini hakkıyla yerine getirmeyen kimseyi işte tutmaya devam etmezdim ama o evin havasını değiştiriyordu, teyze ve güvenlikler sürekli onu bana övüyordu. O geldiğinden beri çalışanlarda bana daha uzun süre katlanabiliyorlardı. Bu yüzden onu çıkarmak istemedim. Hem zamanla işini de öğrenmişti, teyzeye çalışma odamı onun temizleyebileceğini söylediğimde sadece istediğini vermek istedim. Bu benim için önemli bir konu değildi ama her duyduğumda "Efendim ne zaman izin verecek? Efendimin odasını temizlemek istiyorum" diyerek teyzeyi sıkıştırıyordu. O zamanlar sadece beni idol gibi gördüğünü düşünüyordum.
.
.
.
Bir süre sonra onun benden en azından etkilendiğini düşünmeye başladım. Ne yazık ki kızlara yada erkeklere karşı hiç ilgi beslememiştim bu da bana sevgi besleyen insanlara karşı beni anlayışsız yapıyordu. Çünkü nasıl hissettiklerini bilmiyor ve düşünmüyordum. Empati yapabilen bir insan olmak güzel birşeydi fakat aşkta kimseye empati yapıp iyi davranamıyordum.
En gaddarcası da benim için aşk ve sevgi bir anlam ifade etmiyordu. Bilmiyordum çünkü. Taehyung da dahil benden hoşlanan zengin, fakir, hizmetli yada manken, kız veya erkek kim olursa olsun sevgilerine karşılık benden bu muameleyi gördü. Gördüler ama insanlar da herşeyi bir yere kadar çekiyordu. Taehyung hariç. İlk zamanlarda ki neşesini gidişini izledim. Bu benim açımdan Taehyung'a yaptığım en büyük kötülüktü. Gülebilen birini, mutlu olmayı bilen birini mutsuz etmek yapılacak en büyük kötülüktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY GENTLEMAN TAEKOOK ✓
FanfictionBoynuma bağladığı zincir, güzel bir kolyeymiş gibi hissettiriyordu. İkinci defa kaldırılan ve yayınlamaktan yorulmadığım kurgum. 12.03.2021