MY GENTLEMAN 10 - FİNAL

561 41 10
                                    

@balkann12seni çok beklettim seni bu bölüm sana

Taehyung eve gelene kadar Jungkook'un omzunda mayışmıştı, uyumasa da uyanık bir zihni olduğu da söylenemezdi. tam anlamıyla çakır keyifti, Jungkook uyuyup uyumadığını kontrol etmek için yüzüne eğildiğinde boşluğa bakarak gülümsediğini gördü. Bu görüntünün sevimliliği içini açmış, yanağına sessiz içten bir öpücük vererek Taehyung'un ona dönmesine sebep olmuştu. Geldiklerini yeni fark etmiş aynı zamanda öpücüğün sevimliliğini sorgulamıştı.

Jungkook'un onu masum bir şekilde öptüğü ilk andı ve bu anı unutmasına sarhoşluğu bile engel olamazdı. Döndüğünde onu izleyen gözlere çocuksu bir gülümsemeyle bakıyordu. Büyülenmiş gibi bir süre alamadı gözlerini, sonra içkinin de etkisiyle istediği gibi hareket etti. Yumuşak görünen yanağına dayadı elini. Baş parmağıyla elmacık kemiklerini okşayıp, sıcak dudaklarını birleştirdi. Daha ilk andan Jungkook'un içine ateş düşmüş, bu öpücüğün az öncekine ne kadar da tezat olduğunu düşünmüştü.

Taehyung suratını kavramış, ona doğru eğilmişti. Oradan çıkış sebepleri aşikar olsa da bu sevgili oldukları, duygularının açık olduğu ilk sefer olacağı için Jungkook oldukça heyecanlıydı. Odasında ilk birlikte oldukları andan bile daha heyecanlı olduğunu fark ettiğinde gülümsedi. Bunu öpücüğün arasında yaptığı için Taehyung nedenini merak etmiş geri çekilmişti. Gülecek bir şey mi yaptım diye utanmıştı hemen. "Neden gülüyorsun?" dedi huysuzca.

Jungkook tekrar gülümsemiş, "Önce inelim içeride anlatırım" diyerek Taehyung'a takside olduklarını farkettirmişti. Aniden dönmüş ön koltukla arka koltuk arasında olan pencereden seslerinin duyulmamasını ummuştu. Jungkook pencereye tıklayıp ücreti uzattı. Taksiden inip bir müddet kapının açılmasını beklediler. Hiç konuşmuyorlar, vücutları birbirine dokunmuyordu ama kapıyı açıp onları gören Yoona aralarında dolaşan çekimi hissetmişti. Onların bu haline alışamamıştı genç kız efendinin arkadaşını kendinden çaldığını hissediyordu. Kardeşi de gelince Yoona ile konuştuğu bir iki kelimelik diyologlar kalmıştı.

Sevimlice gülümsedi Taehyung'a, onlara yol verip geçmelerini bekledi ardından kapıyı kapatıp "Bir isteğiniz var mı ?" diye sordu. Jungkook red ettiğinde "İyi geceler efendim" demiş onay aldıktan sonra müştemilata doğru ilerlemişti. Jungkook Taehyung'un elini sıkıca kavrayarak merdivenlere yöneldi. Arkasından sessizce ilerleyen sevgilisinin yüzünü kontrol ettiğinde dudağını ısırdı. Taehyung masum ve heyecanlı görünüyordu onu bir kadın olarak gördüğünden değil ama yüzü kadınlardan bile güzel, vücudu onları kıskandıracak zariflikteydi. İnce beli, dolgun kalçaları ve uzun bacakları. Odasının kapısından girdiklerinde, sakince kapattı kapıyı.

Jungkook heyecanlıydı, kapıyı kapattıktan sonra Taehyung'a döndü. Taehyung Jungkook'un dudaklarına atıldığında kolları ve vücudu kollarına gelişini bekliyormuş gibi belini kavramış, bir elini yanağına yaslamıştı. Taehyung kontrollü bir güçle patronunu kapıya itti. "Şimdi söyle neden güldün komik miyim ben?" diye söylendi. Jungkook yüzünü avuçları arasına aldı "İlk birlikte olduğumuzda çok fazla heyecanlamıştım" dedi yanaklarını okşarken "Bu gün o zamankinden daha heyecanlıyım" diyerek sebebini söyledi "Sebebi bu heyecanlanmam" Taehyung, sevimli bir gülümsemeyle baktı ona muzip bir havası vardı kaşlarını kaldırdı şok içindeymiş gibi "Ah efendim siz heyecanlanabiliyor musunuz?" dediğinde Jungkook alay etmesine gülümsedi "Beni ne kadar çok heyecanlandırdığından haberin yok" dedi ikisi de gülümsüyordu neşeyle "Geldiğin ilk gün de gözlerini kaçırmadığından beri beni heyecanlandıracak çok şey yaptın ve eminim haberin bile yoktu saf olduğunu biliyorsun değil mi?" dedi oda onunla alay etmeye başladığında taehyung elleri arasından çıktı.

MY GENTLEMAN TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin