"Evet efendim" biraz korkmadım değildi. Şuan bana beni öldürecek gibi bakması dışında başka bir sorun yoktu. "Hayır Taehyung gidemezsin." net bir şekilde red edişi biraz sevindirmiş biraz üzmüştü. Benim gitmemi istememesi güzeldi tabiki. Fakat kardeşimi yanlız bırakmak istemiyordum. Onu özlemiştim, eskiden çalıştığım için yüzünü doğru düzgün göremezken şimdi okulu yüzünden yıllardık ayrı kalmıştık.
Oda beni özlemişti ona izin alamadım diyemezdim. Herşeyin sınırı kardeşime kadardı herhalde. "Efendim kardeşimi uzun zamandır görmüyorum onu görmeli ve onunla vakit geçirmeliyim, onu özledim" dedim. bakılarında ki karanlık asla değişmemiş duygusuz duygusuz bakıyordu. "Hayır dedim sana" dedi sakin çıkıyordu sesi ama bu uzatırsam bir çıldırmanın geldiğini gösteren bir sesti. "Efendim" dedim sakince anlaması gerekiyordu bu redebileceği bir rica değildi. Bunu yapmak zorundaydım. "Bunu yapmak zorundayım 1 aylık bir izni var bu üniversiteden önce onunla vakit geçirmek için son şansım..." sinirle ayağa kallktı "Hayır gidemezsin!" dedi masasından kalkıp yanıma ulaştı. "Sana karşı nasıl olduğumu bildiğin için yapıyorsun değil mi bunu? Seni red edemeyeceğimi düşünüyorsun?" Tamam bu söyledikleri beni sinirlendirmişti. "Hayır kardeşime söz verdiysem tutarım efendim, başka ylu olmadığı için ısrar ediyorum" dedim sakince alayla güldü "Başka yolu yok ha" elini çeneme getirip yüzyüze gelmemizi sağladı. Eskiden olsa kalbimin kasılacağı bir durumdaydık. Şimdi ise alışmıştım. "İzin vermiyorum diyorum ve sen gideceğim mi diyorsun?" dedi. Gergindi beni de germişti, aramız bozulsun istemiyordum ama neden anlamıyordu, söz konusu olan şey kardeşimdi.
Halbuki o yatakta beni gülümseyerek uyandırmış. Duş almamız gerektiğini söylerken tatlıydı. Onsan sonra da öyleydi. Ben izin istediğimden beri yumuşak bir şeker gibiydi. Bana hep iyi davranmıştı, bir haftadır benim dışımda kimseyle muhattap olmamıştı. O kadar çok gülümsemişti ki kalp krizlerini yağmur damlaları gibi her yerimde hissediyordum. Şimdi neden böyle yapıyordu? Sadece izin verseydi de tartışmasaydık.
"Efendim bana kızmanızı istemiyorum ama söz konusu kişi kardeşim onu göredim diyorum" biraz sinirli bir halde söyleyince kaşları çatılmıştı. "Taehyung ciddi misin?" dedi dalga geçtiğimi düşünüyordu herhalde. Yada ona nasıl aşık olduğumu bildiği ve asla dediğinden çıkmayacağımı hatırlamış olmalıydı. Sorun şu ki aile ve aşk çok farklı şeylerdi ve onun ailesiyle böyle bir ilişkisi olmaması anlayamamasına neden oluyordu. "O benim hayattaki tek varlığım" dedim. Söylediğim anda yüzü düşmüştü. Herhale efendimi Jimin'e düşman etmiştim. "Ben neyim... O hayattaki tek varlığınsa ben neyim?" öyle bir sormuştu ki sinirli görünmek istiyordu ama sadece tatlı görünüyordu. "O benim kardeşim siz benim iş verenimsiniz ve aşık olduğum kişi" "Neden sadece sen..." bağırması ürkmemi sağlamıştı fakat aniden durması daha rahatsız ediciydi. Ne diyecekti? "Her neyse gitmeyeceksin Taehyung!" Geri dönerek masasına oturdu. Çatılmış kaşlarıyla sert sert bakıp "Çıkabilirsin" dedi.
Neden sorun çıkarıyordu. Gayet iyiydik, bana iyi davranıyor çoğu zaman benden hoşlanıyormuş gibi görünüyordu. Ben de bu gün dışında dediği herşeyi yapıp uysal kediler gibi peşinden ayrılmıyordum. Sadece bu gün böyle yapması canımı çok sıkacaktı. Buna izin vermek zorundaydı. Çünkü ben her halükarda gidecektim ve gittiğimde geri dönecek bir işim ve sevdiğim adam olmayabilirdi. Beni istemeyebilirdi ki şuan ki inadı bunu yapacağını gösteriyordu. Jimin'in tatile çıkmasına iki gün kalmıştı. yarın ikna olsa iyi olurdu, gerçekten korkuyordum bu durumdan.
.
.
.
.
"Efendim lütfen izin verin hergün işe geleceğim zaten yılık iznimi hiç kullanmamıştım, ona saysanız bir süre tatil yapsam" Tekrar ikna etmek için odasına gelmiştim. Bu gün bitecekti ve hala izin vermemişti. "Taehyung kalbini kıracağım kendimi zor tutuyorum. Sinirliyim ve hayır dediysem hayırdır uzatma" gözlerime delici bakışlar atıp "Çık odadan" dedikten sonra kafasını kağıtlara gömdü. Neden dinlemiyordu beni. İzin vermese bile gideceğimi anlamıyordu bir türlü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY GENTLEMAN TAEKOOK ✓
FanficBoynuma bağladığı zincir, güzel bir kolyeymiş gibi hissettiriyordu. İkinci defa kaldırılan ve yayınlamaktan yorulmadığım kurgum. 12.03.2021