En sevdigim ses olan alarmla kalmıştım. ( kusura bakmayin ama okulu seviyorum) tuvalete girip işlerimi hallettim. Sonra aşşağı inip telefonumu şarjdan aldım ve sosyal medyaya baktım. Mutfaktan mis gibi yemek kokuları geliyordu. Herzaman yemekleri (ben kendi kankamın seçtiği ismi koycam sizde öyle yapabilirsiniz. ) Young-jin yapardı. Hemen mutfaga koştum bügün okulun ilk günüydü ve daha gitmeden yazın verdiğim kiloları geri alabilecegim kadar yemek vardı.
"Birileri mi gelcek? Iki kişiyiz neremizle yiyecegiz bunlari?"
"Aaa bügün okulun ilk günü ama, enerjiye ihtiyacimiz var."
Tabii ki itiraz etmeyecektim. Hemen masaya oturdum. Saat daha 7:00 ydi bu yüzden bir saatte bolca tıkınabilirdim. Oda çayları koyup oturunca müzik acip yemek yedik. Okul zorunlu ve belirli bir forma koymadıgı icin bizde dolaptan uyumlu ve şık bir seyler seçtik.Y/N nin giydigi
Young-jin in giydigi
Tamamen hazır olunca evden cıktık. Arkadaslarimi ozlemistim. Sınıfımı seviyordum. Herkezle iyi anlasirdik. Ama tüm okul bizi belalı, gıcık ve bad girl olarak tanımlardı. Halbuki giyim tarzimiz, davranışlarımızın alakası yoktu onunla. Ders notlarımıza gelirsek gayet iyi notlardi. çok takmamaya çalışırdık.
Okula vardığımızda gereksiz bir kalabalık vardi. Velilerin lise ye bile gelmesi sinir bozucuydu. Hemen bu seneki sıramızı bulmaya çalıştık. Bulduğumuzda Kyungsoo yle sıkıca sarıldık. Erkek olarak en iyi kankamdı. Sonra Jeongyeon ile sarıldık. Hatta cok iyi anlaşamadığımız Momo'yla bile sarıldık. Aslında cok seviyordum ama bazen anlaşamıyorduk. Okulun gıcık kızı diye tanımlayabileceğim kimse yoktu. Tabii 12. Sınıflardan Nancy ve tayfasi dışında geçen sene bana yapmadıklarını bırakmamışlardı. Bu sene tüm okulda herkesten çok sevdigim, nolursa olsun sırtımı yaslayabileceğim Türkçe hocam baska okula tayin olmustu. Yerine kimin geleceğini cok merak ediyordum. Müzik hocamizda değişmisti ama bu ders cok umurumda degildi. Herkezle selamlastıktan sonra müdür gelip vidi vidi yapti. Ama tabii ki kimse dinlemedi. Sırayla sınıfkar içeri girerken gözüme daha önce hic görmediğim bir hoca denk geldi. Hoca oldugunu ise yakasindaki nobetci yazisindan anlamistim.
Dusunsene bu bizim derse giriyormus
Sacmalama umarim oyle olmaz baksana ben piskopatim diye bagiriyor
Bu sirada adami cozmek ister gibi bakarken bana bakti. Ve pic smile atti. AMAC? bunu yapınca tabii elim ayağıma dolaştı. Iceri girme sirasi bizim siraya gelince hala gozlerim ona kilitli bir sekilde duruyordum. Kesin kizarmistim. Itilmemle kendime gelirken yuzundeki piclik silinmis ve kicuk bir cocugun konusmasini izler gibi izliyordu. Mukemmel bir siritma. Masum...
Sinifa girdigimizde herkes bir nida birakmisti ortaya. O kadar zor bulmustukki. Ardindan kapinin acilma sesiyle herkes sustu. Gecen seneki oturma duzenimi gore oturdugumuz icin en on sirada tek oturuyordum. Bahcede tuhaf seyler yasadigimiz hoca iceri girdi. Hay dilimi ari soksaydi. Ardindan bir tane meteor girdi sinifa. O kadar tatliydiki. Ya da yakisikli, guzel hepsi.
"Kendini tanit ve otur bir yere." emin ve kalin ses tonuyla konustu hoca.
"Ben Jeon Jungkook eski okulumda bagzi sorunlar ciktigi icin bu okula geldim. Dans etmeyi ve vokal yapmayi severim. Ingiliscem iyidir. Umatim iyi anlasiriz." gulumsediginde one cikan tavsan disleri ve kadifensi sesi mukemmeldi. Tam yanima gelip oturup oturamayacagini sordu. Oturmasini soyledigimde gulumsedi. Tabii ki hoca ilk dersten ders islemedi ama ne kendini tanitti ne de bizi tanidi adini tahtaya yazip bir koseye gecti. Ve kitap okudu.
Teneffus calinca butun sinif kendi halindeydi ben jungkook un basina toplanirlar saniyoedu m. Ama oyle olmamisti. Bende tanismak istedim.
" benim adim Y/N. Seninkini biliyorum zaten."
"Hmm. Ben sana guzellik desem?"
Lan ilk defa birine isindik ilk seferden o da sapik cikti be. Okulun dedigi seyleri kullan kizim.
" sapik misin?"
"Hayir ama sana olabilirim."
"Iyi birine benzetmiştim ama sende diğerleri gibiymişsin." Tam kalkıp gidecekken kolumdan tuttu ve hızla çekmesiyle kucağına düştüm. Yaşadığım şeyin şokunu atlatmam en az 2 dakika almıştı. Kalkmaya çalıştım ama asla olmuyordu çok güçlüydü.
" Nereye gidiyorsun güzelim? Daha tam tanışamadık." Bunları söylerken elinide boynumda gezdiriyordu. Öyle şok geçirmiştim ki kıpırdayamıyordum. Tam yaklaşıp boynuma dudaklarını değdireceği sırada Hocanın o emin ve kalın sesi duyuldu.
" Jungkook ODAMA!" normalden daha kalın çıkan sesi dediğini anında yaptıracak şekildeydi. Hemen beni bıraktı ve kalktım. Kulağıma eğilip "seninle işim bitmedi güzelim bekle(piç smile)" elime dokunup gitti.
Aslında kalbim çok hızlanmıştı ama olmaz. Bu sırada yaşadığım şokla yanıma gelen bir adat kyungsoo, Jeongyeon ve young-jin i fark etmemiştim.
" oh oldu inş okuldan atılır abi bildiğin kızı taciz etti." dedi Jeongyeon elini omzuma koyarak.
"Bence biz bunu çıkışta bi elden geçirelim." Kyungsoo'nun şu fikirlerine bayılıyorum ya.
"Olmaz böylece gerçekten adımız bad girl olur." young-jin beni uyandırmaya çalışarak.
"Ben kyungsoo ya katılıyorum. Sadece gözünü korkutalım. Kanka senin Exo diye bi tayfan vardı(kyungsoo kafasını salladı) heh işte onlarda gelsin. Jeongyeon sende Twice ı getir. ( kafasını salladı)" biz bunları konuşurken içeri jungkook girmişti. Hemen yanına gidip hocanın ne dediğini sordum. Gerçekleri söyleyeceği ne malumsa.
" hiiç sadece artık sınıfın başkanı olduğumu seninde yardımcı olduğunu söyledi"
" peki niye sadece seni çağırdı?" Tek kaşımı yukarı kaldırıp.
" Çünkü seni sevmemiş" yüzünü ekşiterek. Sonra dibime girip "ama ben seni sevdim fark etmişsindir umarım" bir hışımla elini belime koyup vücutlarımızın birleşmesini sağladı tabii bunlar olurken herkez bize bakıyordu. Ben kanatlarından tutulmuş bir sinek gibi çırpınırken gram kıpırdamıyor ve bununla ters orantılı olarak yüzünü iyice yüzüme yaklaştırıyordu. Gittikçe geri gidip belimi büküyordum. Gülümseyip "bu kadar esnek olmamalısın bu seni daha çok arzulamama yol açıyor güzelim." Göz kırptı. Piç. Bunu fırsat bilerek kollarından kurtuldum.
"Bana bak seni bok kafalı daha yeni geldin ve iyi niyetimi süistimal ettin eğer daha fazla şansını zorlarsan sonun kötü olur. Bu okuldaki herkez bizi kötü belalı ve bad girl olarak tanımlıyor ama öyle değiliz böyle giderse olacağız. ŞİMDİ BANA BİR DAHA DOKUNMAYACAKSIN VE ASLA YANIMA GELMEYECEKSİN BİR DAHA AYNI ŞEYLER OLURSA SENİ ÇOK KÖTÜ YAPARIM. GERİZEKALI BEYİN YOKSUNU HABEŞ MAYMUNUNUN PEMBE GÖTÜ SURATLI BOK TORBASI OSSURUKTAN ÇALMA GÖT KAFALI BUKALEMUN AĞIZLI PİÇ KUDURMUŞ AZMIŞ HAYVANAT. ANLIYORMUSUN?" ( ve yazar çarpılır)
Az once bilmediğim kadar küfür etmiştim.
Asla duygu belirtisi göstermeyen kudurmuş bok torbası bir adım daha yaklaşıp
" vay zor kız ve ağzı bozuk. Bad girl. ( sanki kafasında ölcüyormuş gibi) kesin rapper ve dansçı. (Gözlerini tavandan alıp gözlerime getirdiğinde ) BAYILDIM. biliyormusun güzellik ilk başta sadece eğlenmek istemiştim ama şu an sanırım aşık oldum."
Bravo alkışlıyoruz kızımızı.
"Ne kırılmadın mı?"
" kırılmak.( boş bir kahkaha) saçmalama ettiğin küfürler o kadar saçmaydıki. Neyse bugünlük bu kadar yeter sanırım daha fazla elleşme yok" ellerini havaya kaldırarak. Ben hala bunun sinirini geçirememiştim. Young-jin yanıma gelip koluma girdi. "Hadi kantine gidelim" kafamı salladım.
Son dersinde bitiş zili çalarken telefonumu almış gidiyordum ki Jungkook telefonumu elimden alıp bir şeyler yapmaya başladı. Almaya çalışıyordum ama öyle uzunduki. Geri verdiğinde asla yüzünden düşmeyen piç smile ı ile " telefon numaramı kaydettim eğer engellersen aklının alamayacağı şeyler yaparım." İnanmamıştım. "Hmm ne gibi?"
Kulağıma eğildi " mesela seni sabaha kadar becerebilirim ne dersin?" (olm jk böyle bi şey dicek he ya he. En çok okunan hikayem olduğu için silmek istemiyorum ama gerçekten hiç hoşuma gitmedi. Bide shipperım. Affedin please) Durduğum şeyle kalakalmıştım. Oda çekip gitmişti._______________________________________
İlk bölüm sizce nasıl?
Umarım beğenmişsinizdir.
O zaman biraz GERİZEKALI BEYİN YOKSUNU HABEŞ MAYMUNUNUN PEMBE GÖTÜ SURATLI BOK TORBASI OSSURUKTAN ÇALMA GÖT KAFALI BUKALEMUN AĞIZLI PİÇ KUSURMUŞ AZMIŞ HAYVANAT. Imızın resimlerini koyayım. ( çarpılıcam şimdi)İlk geldiğindeki
5 saniye sonra kkkkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria /JJK
Fanfiction"Yanındayım miniğim..." "Yanımdasın gguk" Oppacı değilim hatta biasım jk bile değil ama daha çok okunduğunu düşündüm. Shipper ım. İlk kitabım hatam olursa kusura bakmayın 💕