19.07.2033
"Baba, kulaklığımı gördüm mü? En son sen almıştın."
"Hayır. Nereye koyduysam oradadır."
"Birincisi o söz bana ait, ikincisi öyle değil" dedim mutfakta oturan Gguk un dudaklarına bir öpücük kondurarak.
"Euphoria, neden istiyorsun? Kaç soru çözdün?"
"Ya baba birazdan başlayacağım" dedi.
"Yok öyle yağma kaç gündür çözmüyorsun" dedi oteriter sesiyle. Kalkıp Euphoria'ya doğru gitti. Euphoria'ya eskiden yaptığı gibi omzuna aldı ters çevirdi.
"Yah baba, bırak beni (bunu derken ikiside deli gibi gülüyordu) ben çocuk değilim."
"Sen niye bu kadar ince ve güzelsin. Başına çok iş getirecek bu güzelliğin." Dedi.
"Sende 32 yaşındasın baba filan ama halem çok yakışıklısın"
"Annen artık çirkin dimi."
"Yah getirtmeyin oraya beni" hepimiz gülmeye başladık.
Eğlence bittiğinde Gguk Euphoria'nın telefonunu alıp cebine koydu. Haydi dedi. Odasına gitti. Bizde hemen süsleri çıkardık. Bugüb doğum günüydü. 16 yaşına girecekti minik Euphoria. Bizde onun yaşındayken tanışmıştık. Bu olanları düşününce aklıma 2024 yılında Gguk un parkta karşıma çıkmadı geliyordu.
O gün aslında onu unutmadığımu fark ettim. Tekrar birlikte olduk. Hayatım olduğundan daha da güzelleşti. Taşındık. Üçümüzde öylesine mutluyuz ki. Kimse bozdun istemiyorum bu düzeni. Kızımız çok çok güzel. Ve ne yalan söyleyeyim. Onun yaşındayken o kadar güzel değildim. Hertarafı süslediğimizde yavaş yavaş misafirler geliyordu. Kai de evlenmişti. Euphoria'dan 7 yaş küçük çocukları vardı. Young-jin ve Felix bizim yan sitedeki bir eve taşınmışlardı. Euphoria'yla aynı yaşta bir erkek çocukları vardı. Jungkook herzaman Euphoria'yu ondan uzak tutmaya çalışırdı. Adı Jung-woo'ydu. Euphoria güzel, Jung-woo da yakışıklı olunca Gguk kesinlikle kıskanmıştı ama her doğum günlerinde gelirlerdi. Ve ikisininde birbirlerinden etkilendikleri çok belliydi. Birbirimizle selamlaşıp oturduk. Tabii ki Euphoria'nun nerede olduğunu sordu. Gelen bu soruyla yüz ifadesi değişip ağzını açtığında elimi ağzına koydum Gguk un. Ters bir cevap vereceğine emindim.
"Odasında tatlım" dedim. Sert ve şaşkın bakışları beni bulmuştu._____________________________________
Omzuma değen elle hemen kulaklığımı çıkarttım. Arkamı göndüğümde Jung-woo yu görünce kalbim deli gibi atmaya başladı. Ondan 13 yaşımdan beri hoşlanıyordum. Ama babam sayesinde onu özel günlerde görüyordum. Hemen sarıldım. Çok özlemiştim. O da bana salrıldı. İkimizin de kalbi duyuluyordu. Ayrıldığımızda ikimizde gülümsüyorduk.
"Nasılsın?"
"İyiyim, sen"
"İyi. Sanırım" ellerimi koluma koydum.
"Neyin var?"
"Bugün doğum günüm ama ailem hatırlamıyor."
"Hmm."
"Sen nasıl geldin?"
"Arka kapınız açıktı." Sus işareti yaptı.
Hayatımda ilk defa gizli bir şey yapıyormuş gibi heyecan kapladı içimi. Ama bir yandanda suçluluk duygusu.
Bir derin bir sohbetin ortasındayken jung-woo'nun telefonu çaldı. Geldiğinden beri en az 1 saat geçmişti. Euphoria'nın arkasından cama bakınca misafirlerin bahçeye taşmış olduğunu gördü. telefonunu cebinden çıkardı. Ekranda "kayınbabam" yazıyordu. Bunu görünce hemen ayaklandı. Telaşlandığını anlamıştı Euphoria "ne oldu? Kim arıyor?"
"H-hiiç, önemli balkon var mı?"
"Tabii" dedi uzandığı yerden karşı tarafı işaret ederek.Hemen koşarak balkona çıktım.
Açtım
"Alo"
"Kaç saat oldu biye açmıyorsun pez-
Ayh ver be şu telefonu, şu çocukla doğru konuş diye kaç defa dicem Gguk?
Tatlım haydi Euphoria'yı aşşağı getir. Pasta arka bahçede güzel bir kıyafet giysin gözlerini kapat."
Kafamı salladım ama sonra telefonda konuştuğumu hayırlayıp hımladım.
İçeri girdim. Bana döndü Euphoria. "Nolmuş"
"Giyin, bir yere gideceğiz çok güzel olsun ama elbise giyin"
"Ne neden?" Dedi şaşırarak.
"Hadi giyin ben çıkıyorum, beni çağar ama sonra"
Şaşkınlıkla kafasını salladı. Bende dışarı çıktım.
"Jung-woo gelebilirsin"
Tam ben içeri girdiğimde bana doğru döndü. Kare yakalı mor çiçek desenli sarı bir elbise giyinmişti. Mükemmel görünüyordu. açık ve pürüszür bir teni vardı. Tam dolgun, ne ince ne kalın bacakları, incecik beli omuzlarına kadar uzanan kahverengi ipek dalgalı saçları ile mükemmel derecede güzel olan yüzüyle birleşince gören herkesin aşık olacağı bir kız oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria /JJK
Fanfiction"Yanındayım miniğim..." "Yanımdasın gguk" Oppacı değilim hatta biasım jk bile değil ama daha çok okunduğunu düşündüm. Shipper ım. İlk kitabım hatam olursa kusura bakmayın 💕