1.1

141 6 2
                                    

BAŞLAYALIM MI ehe?
_____________
20.10.2016
Sevgili kızım,
Biriciğim, ilk önce sana şunu söylemek istiyorum sen çok çok güçlü bir kız olacaksın. Benim gibi değil. Seni çok seviyorum. Son zamanlarda olaylar çok kötü gitmeye başladı. Okula gelen o adamla hayatım alt üst oldu. Ama o adam hayatıma giren en güzel şeydi. Sanırım bedelini ödedim bu kadar güzel bir şey almamın. Onu hayatıma aldım, ve bedelini ödedim. Gözleri, sesi, elleri, dudakları, dişleri, kolları, saçları her yanı mükemmeldi. Peki o adam kim mi? Baban. Şimdi burada ona ne kadar aşık olduğumu anlatmayacağım, ya da neler olduğunu, sadece şunu bil sen o adamı asla tanımayacaksın ve bilmeyeceksin. Fotoğraflarını sildim, ona dağir etrafımda olan herşeyi kaldırdım. Ama gitmiyor aklımdan gitmiyor, onunla yaşadığım her an her saniye gözümün önüne geliyor. Deliriyorum. Belki sen bunu okurken ben bile olmayacağım. Psikologa gitmeye başladım. Olan şeyleri unutmam için bir ilaç verdi umarım işe yarar daha bir haftadır kullanıyorum ama sadece bir etkisini gördüm; uykusuzluk. Euphoria, güzel kızım. Seni çok seviyorum seveceğim.
Annen


31.10.2016
Sevgili kızım Euphoria,
Sanırım bir şeyleri unutmaya başladım. Mesela nasıl tanıştığımızı unuttum. Bana nasıl sesleniyordu hatırlamıyorum bile. Benim korktuğum tek şey seni unutmak. Seni unutmaktan o kadar korkuyorum ki. Umarım herşey yoluna girer. Uyuyacağım. Görüşürüz

16.12.2016
Sevgili kızım,
Nasılsın? Ben iyi değilim, herşeyi unutuyorum bir bilinmezlik var. Üşüyorum. Yanlız hissediyorum. Kilo verdim 56 ydım şimdi ise 50 yim. İki aydır yazmamıştım. Herşey daha kötüye gidiyor. Seni seviyorum


27.02.2017
Sevgili kızım,
Aradan bir kaç ay geçti sadece hayatıma bir adamın getirdiğini hatırlıyorum. Seni seviyorum sen benim Euphoria'm sın. Güçlü, güzel Euphoria'm. Doğmana 4 ay kaldı. Ama ben daha iyileşmedim ki. Sana nasıl bakacağım.

15.04.2017
Sevgili kızım,
Herşeyi unutuyorum. Hatta ismini bile, isminin ne olduğunu sorup duruyorum Jin e. Jin kim mi? Senin teyzen. Ben eğer melek olursam sana o bakacak miniğim. Miniğim, bu kelime bana bir şeyler çağırıştırıyor ama hatırlamıyorum. Artık çıldırmak üzereler, herşeyi unutuyorum bana üzülüyorlar, Jin az önce sinirkrizi geçirdi. Bense hiç bir duygu hissetmiyorum. Hiç. Bir adam "jin bana en yakın arkadaşım olduğunu söylüyor" sana yazdığım kağıtları alıp götürdüğü için hiç bir şeyi hatırlayamıyorum. Seni seviyorum.


___________________________________________
Eveeet finalden önceki son bölüm.

Merak etmeyin angst olmayacak. Bekleyin ama bu sefer biraz arayı açabilirim. sizce neler olacak?
Muck 💖

 sizce neler olacak? Muck 💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Euphoria /JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin