Gördüğüm resimde gerçekten o vardı ve yanındaki kız ben değildim. Pekala bana bilmediğim numaradan gelmiş bir mesaja inanmamam lazımdı. Ama nedense inanıyordum. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Öptüğü her yeri ama heryeri kazımak istiyordum. Sinirle telefonu denize attım. Arkamdan birinin geldiğini bile anlayamamıştım. Birinin bezi ağzıma tutmasıyla bilincim kapandı.
Taehyung'dan
Pekala. Y/n ye 4 yıldır saplantılıyım ve sırf onun için bu okula geldim. Öğretmen olabilmem 4 yılımı aldı. Ama siktiğimin yeni öğrencisi onu baştan çıkardı. O gün attığı tekmelerin hepsi kendine ve özellikle de Y/N ye vuracağını bilmiyor. Bugün evlerinde ne yaptıklarını öğrenmem sadece bir kaç dakikamı almıştı. Ahh çok büyük olmayı seviyorum. Bekle y/n bir kaç hafta sonra sadece beni arzulayacaksın. Bu arada Yeonjun da içeri girmişti.
"Patron, çovuğun telefon numarasını ve kızın telefon numarasını buldum." Bana bir kapıt uzattı.
Hemen elinden alıp telefonumu elime aldım. Ardından Kai içeri girdi. "Patron fotoğrafı çektim. Telefonu uzattı.
Gülümseyip işe geçtim. İlk önce o piçi aradım biraz uzaklaşması gerektiğini söyleyince adamlarımdan soobin onu indirdi. Yarım saat kadar sonra çocuk gelmişti. Bir sandalyeye bağlayıp konuşmaya başladım.
"Bana bak (yeni yeni kendine geliyordu beni görünce şaşırdı) bir daha asla Y/N yi görmeyeceksin. Ona dokunmayacaksın. Onula konuşmayacaksın. Anlıyormusun? Şu anlık vücudu sana ait olabilir, kalbide olabilir ama bir yarım saat kadar sonra kalbi sadece parçalanmış bir şeker gibi olacak." Bir elim saçındaydı.
Bana korkusuz ve acıyan gözlerle baktı.
"Asla ama asla. Onun kılına bile zarar gelirse"
"Ne ( saçını iyice geriye çekerek) gelirse naparsın?"
Cevap yok tam tahmin ettiğim gibi. "Yeonjun ve soobin bunu Y/N yi okşadığı gibi okşayın" deyip çıktım.
Beni kapının önünde bir araba bekliyordu. Hemen arabaya bindim. Beni y/n nin yanına gidiyordum. bu sıradada ona mesaj atıyordum. yazık çok üzülmüş olmalı.
Sonra elime bezi aldım ağzına tutmam yeterliydi. Hemen arkasına geçip ağzına tuttum. Bir saniye. Sadece bir saniye içinde kollarımdaydı.
Eve gittiğimizde sevgilisinin yan odada olduğunu bilmiyordu bile. Uyandığında başında ben vardım. Gözlerini yavaşça açtı. Tam bir şey diyecekti. Tuvaletin nerede olduğunu sordu. Elimle yatağın yanındaki kapıyı gösterdim. Eliyle ağzını tutup gitti bu hayra alamet değildi. hemen yeonjun u çağırıp bir tane hemilelik testi almasını söyledim. Çıktığında test gelmişti. Ona uzatıp "şimdi içeri giriyorsun ve testi yapıyorsun" sanırım daha halen kendine gelememişti ki elimden alıp içeri girdi. Bir kaç dakika sonra sinirli ve ağlayark çıktı. Hemen yanına gittim elinden çekip aldım ve teste baktım. Pozitifti. Siktir. HAYIR O SİKTİĞİMİN ÇOCUĞUNDAN HAMİLE OLAMAZDI.
Yazardan
Taehyung un gözü dönmüştü bir anda sinirle y/n nin boynundan tutup duvara yasladı. Sıktıkça sıkıyordu. Y/n nin ne hissettiği bir duygu vardı. Çırpınmıyordu bile çünkü şu an onun yapmak istediğini Taehyung yapıyordu. Sadece öylece durup gözlerinin içine baktı sadece yaptığı tek şey oydu. Taehyung un aklı başına gelince kızı bıraktı. Kız yere düşünce hızla kızı yatağa attı. Üzerine çıktı ellerini belinde ve tüm vücudunda dolaştırıyordu. Y/n ise çırpınıyordu ama bir işe yaramıyordu. O kadar güçlüydü ki. Bir anda taehyun dizlerinin üzerinde durarak elleriyle y/n ni büstiyerini elleriyle iki yana çekerek yırttı. Bunu yapmasıyla y/n ağlamaya başladı. Elleri rahat dırmuyor y/n nin kemerini ve eteğini çıkartıyordu. Dudakları dudaklarını ele geçirirken üstünce sadece iç çamaşırları kalmıştı. Taehyung bu görüntüyle daha fazla baştan çıkarken. Kendi soyundu. Dudakları y/n nin boynuna izlerini bırakarak aşşağıya indi kasıklarına geldiğinde dişleriyle iç çamaşırını çıkardı. Kendi iç çamaşırınıda çıkarınca tamamen çıplaktı ikiside. Taehyung kulağına eğilip "şimdi biraz canın yanacak ama bu sora daha fazla acı çekmemen için tamam mı güzelim?" Alnına bir öpücük bırakıp işine döndü.
Yan odadan sesler geliyordu. Ama çokta umurunda olmamıştı tae'nin. Halbuki bilmiyordu birazdan olacakları. Jungkook birden odaya daldı gördüğü manzara karşısında şok geçirmişti. Sevdiği onun için dünyaları yakacağı kız başka bir adamın oluyordu. Yandaki sivri şey gözüne batmıştı. Eline aldı ve o sevdiği kıza sahip olmaya devam ederken adamın göbeğine sapladı. Ve hızla geri çekti. Genç adam yaptığının şokuyla elindekini hemen attı. Taehyung arkadına baktığında genç adamı görünce sinirlendi ama gözleri kapanıyordu. Kızın içinden çıkıp yatağa yığıldı. Genç adam güçlü olmaya çalışıp genç kızın yanına gitti. Elini ağlayarak ağlayan kızın saçını koydu.
"Şşşş ben yanındayım. Korkma geçti." Yanağına öpücük koyup kucağında yandaki banyoya götürdü" sıcak suyu açtı ve sadece duş aldırdı. Çıktıklarında kızı giyindirip arabaya götürdü. Hızla eve sürecekti ki aklına adamlar geldi. Eve gidemezlerdi. Telefonu da yoktu ki yanında. Yan koltuğunda uyuyan miniğine baktı. Öyle masum öyle güzeldi ki bazen sadece o baksın istiyordu. Herşeyden korumak istiyordu onu cam bir fanusun içine koyup saklamak istiyordu. KORUYAMAMIŞTI. Koruyamamıitı o miniğini, sinirle ne yapacağını bilemeyerek direksiyona vurdu. Ağlamaya başladı. Yapacak bir şey olmadığı için eve sürdü. Eve geldiklerinde hızla odaya çıkıp bavula kendinin ve y/n nin eşyalarını koydu. Sonra tekrar arabaya gidip bir hotele sürdü. Bir gecelik parası vardı ve y/n hala kendine gelmemişti. Sadece oturdu saatlerce. Ağladı ve y/n yi izledi. Gece saat 2 buçuk gibi bir sarsılmayla uyandı jungkook. Y/n kabus görmüş olmalıydı. Ağlamaya başladı. Hemen etrafına baktı jungkook u görünce biraz daha sakinleşip jungkook un yanına gitti. Jungkkok küçüğünü kolunun altına aldı. Sonra ağlaması biraz sakinledikten sonra y/n jungkook a bakarak "şarkı söylermisin?" Dedi. Kafasını salladı. İlk başta gıcığını temizledi. Sonra derin nefes alıp 2u yu söylemeye başladı öyle sakinleştirici bir sesi vardı ki bir yandan saçını da okşayınca uykuya dalmıştı Y/N.______________________________________________
Bu fic i jk yapabilirim çünkü gördüğünüz üzere tae yi içeri almaya çalıştım ama jungkook-yn young-jin felix çiftlerini bozmak istemiyorum. Yorum yazın sizce be yapmalıyım?
3 oy 5 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria /JJK
Fanfiction"Yanındayım miniğim..." "Yanımdasın gguk" Oppacı değilim hatta biasım jk bile değil ama daha çok okunduğunu düşündüm. Shipper ım. İlk kitabım hatam olursa kusura bakmayın 💕