1.0

138 7 0
                                    

Şu an aklımda pek bir şey yok. Okunmalar azaldı. Umarım böyle gitmez. Beğeniyor musunuz?

Final yapacağım sanırım uzatmayacağım. ;/
___________
   3 gün oldu, o günün ardından 3 gün geçti. 
Y/N mahvoldu. Sadece üç gün yetti, piç türkçe hoca' sı yanına girmesini de kısıtlattırmış. Kim bilir nasıl olmuştu Kookie de. Y/N asla bir şey yemiyor. O gün neler mi oldu.
    Polisler gittikten sonra Felix ve Kyungsoo'nun kollarına bırakmıştı Y/N kendini. Şok geçirmişti. Ağzı açıktı ve tepki veremiyordu. Herkes şokla olanları beklerken. Kyungsoo hemen onu sıraya oturttu. Ağzını asla kapatmıyordu. Ağzı açık bir şekilde ağlıyordu. Koşup yanına gittim kambur duran bedenini bedenime yasladım ona sarıldım. Ağlıyordum. Yarım saat. Tam olarak yarım saat öyle kalmıştık. Hiç durmadan ağlıyordu. Bende. Sonunda ağlaması durdu. Ağzını kapattı bunları hissedebileceğim kadar kıpırdanarak yaptı. "Young-Jin ne yapacağım? Şimdi ne olacak. Bitti herşey." "Bebeğim daha herşey bitmedi ki. Bak daha ne kadar ceza aldığı bile bilmiyoruz ki." Sarılmayı bıraktı ve bana baktı. " Jin, o birini bıcakladı ve az ceza almasını mı bekliyorsun." " ama bıçakladığı adam sevdiğine tecavüz ediyordu" Felix'e dönüp "Felix onu sırtına al ve eve gidelim." Kafasını salladı. Sıranın üzerindeki bedene yaklaştı ve onu sırtına aldı ben bizi izleyen Kyunsoo ya dönüp " Karakola gidebilir misin?" "Tabii ki" dedi. Sarıldık. Koşup Felix e yetiştim. Sırtındaki Y/N ye baktım. Gözleri açıktı ama uyuyor gibiydi. O bunları hak etmiyordu.
Eve vardığımımızda onu yatağına yatırdım uyudu. Bir gün boyunca uyudu. O uyurken eve Kyungsoo gelmişti. Kookie'nin şu an parmaklıklar ardında yani daha cezaevinde olmadığını ama soruşturma ve dava zamanı olacağını söyledi bu süreçte ve sonraki süreçte asla Y/N nin yanına giremeyeceğini söyledi.
Y/N yıkılacaktı. Kookie yi görmezse ölürdü. Onun kokusunu duymazsa o biterdi. Ve onu kaldırmaya benim bile gücüm yetmezdi.
     Şu an içeride uyuyordu. Bu olanlara rağmen bebeğin düşmediğini öğrenmiştik. O günden beri uyuyor ve asla bir şey yemiyordu. Sonunda onu psikoloğa gitmeye ikna edebilmiştim ama saati gelmeden uyuya kalmıştı. Bir saat vardı ve onu uyandırmak istemiyordum. Telefonumu elime alıp Kyungsoo ya yazdım.
Yyy_Jin2= Hey, naptın?    
D.soo686= Jin, sana yemin ederim aha bayıldım bayılıcam, 3 gündür her gece sadece 5 saat uyuyorum sanırım vücuduma kafein yüklemekten kalbim çarpıyor. Kalp krizi geçireceğim. Ama Y/N için değer.
Yyy_Jin2= seni seviyorum, dava gününe az zaman kaldı dayan. Y/N İÇİN.
D.soo686= bende seni, dayanacağım. Y/N İÇİN.
Yyy_Jin2= Şimdi Y/N yi psikologa götüreceğim gitmem lazım. FİGTHİNGG!!!!
D.soo686= FİGHTİNGG!!!
    Çıktım. Ve telefonumu alıp cebime attım.
Y/N nin yanına çıktım. Yatağına oturdum ve ağlamamaya çalışarak saçını okşadım eh be kuzum neler olmuştu bir anda. Ona yaklaşarak kulağına fısıldadım. Gözlerini yavaşça açarak bana baktı. Gözleri kısıktı. "Hadi, gitmemiz lazım" kafasını salladı. Aşşağıya inip Felix le beraber evden çıktık.

____________________________________________
Umarım beğenmişsinizdir sonu angst olmayacak ama finale 2 bölüm kaldı. Çünkü bitirmezsem artık çok dağalacak konu zaten yeterince dağıldı.
Bu sefer oy ve yorum sınırı koyacağım.
Oy= 5     Yorum= 6
MUCK ❤️

 Oy= 5      Yorum= 6 MUCK ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Euphoria /JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin