4

228 13 1
                                    

,,Dáš si kafe?" zeptal se asi po třech hodinách, kdy se snažil za asistence všech možných nadávek udělat šablony. ,,Ale jo, dám." usmál jsme se. ,,Já budu muset asi za hodinu odejít, ale jsem domluvený s Arisritelém, že za tebou přijde, dobře?" podíval se na mě. ,,Jo v pořádku, já to tady zvládnu." řekl jsem potichu a sedl si na židli v hlavní místnosti. ,,Hlavně se tady netrap až do večera." usmál se a i s kávou si sedl ke mně. ,, Nebudu neboj." ujistil jsem ho.

I přes to, že Timo odešel, tak po asi půl hodině, co jsem byl sám přišel Aristotelés. Jméno má zajímavé, to se musí nechat a obecně je vlastně zajímavým člověkem. ,,Matteo?" sedl si ke mě, když jsem si udělal krátkou pauzu. ,,Copak?" usmál jsem se na něj a odložil mobil. ,,Ty se znáš s Timem dobře, že?" zeptal se. ,,Uhm jo, proč se ptáš?" odpověděl jsem s úsměvem. ,,No já-" začal potichu. Jeho tváře nabrali snad všechny odstíny červené, všechno jsem pochopil. ,,Tobě se líbí viď?" zeptal jsem se. ,,Jo." zašeptal a schoval si tvář do dlaní. ,,Jen se bojím, že on není na kluky." vydechl. ,,Ari, budu k tobě upřímný." položil jsem mu ruku na rameno, ,,taky se mi líbí jeden kluk i přes to, že ho znám sotva den." usmál jsem se. Oba jsme se usmívali. Představte si, že prostě procházíte kolem zavřený cukrárny a v ní sedí dva kluci, co se usmívají jak telata.

,,Tak asi jdeme něco dělat, ne?" podíval jsem se na něj. S úsměvem jsme se oba zvedli a šli do kuchyně. Já jsme se znovu pustil do fondánu na další patro a Ar zatím dělal růže na ozdobení patra. ,, Víš kolik jsme za ten dort dostali?" zeptal se po chvilce. ,,Netuším." zakroutil jsem hlavou. ,,Super, nikdo nic neví." zakroutil hlavou.

Prince of cakesKde žijí příběhy. Začni objevovat