Ještě včera v noci jsme se se Xenou a ostatními dohodli, že půjdeme k jezeru. Chtěl jsme využít toho, že mám teď pár dnů volno a pořádně si ho užít. Takže ihned co jsem ráno pozdě vstal jsem napáchal ranní hygienu, sbalil si nějaké věci a odešel.
U jezera už byli všichni ostatní, z čehož vyplývá, že jsem přišel poslední, jako vždycky. ,, Ahoj lidi, omlouvám se, že jdu pozdě, ale znáte mě." pozdravil jsem je s úsměvem a s dovolením se posadil k Patrikovi na deku, protože nikde jinde nebylo místo. ,,Zase jsi usl po šesti budících?" zeptal se pobaveně Dan. ,,Tak znáš mě, ne?" podíval jsem se na něj s úsměvem. ,, No právě, že znám." povzdechl si. ,,Eva mi dala k snídani meloun, tak si berte." usmál jsem se a položil před nás krabičku. Všiml jsem si Patrikova pohledu, který vypadal dost pobaveně. ,,Co?" podíval jsem se na něj. ,,Ale nic." usmál se.
,,Já už půjdu, slíbil jsem, že budu do jedný doma." povzdechl jsem si a začal si sbírat věci. ,, Půjdu s tebou." usmál se Patrik. ,,Jak chceš." odvětil jsem mu. ,, Přijď do šesti domů." upozornila Patrika Xena, když už jsme byli na odchodu.
,,Je mi s tebou hezky, Patriku." řekl jsem, když jsme mlčky procházeli parkem. ,, Mně s tebou taky." usmál se. ,,Když jsem měl dva roky zpátky v Legolandu u Mnichova brigádu, tak tam jeden den byl kluk, který ti byl strašně podobný jen měl modré vlasy." řekl potichu. ,,To je celkem možný, že jsem to byl já." povzdechl jsem si. ,,Fakt?" ,,Jo, tehdy jsem se s Danem vsadili už ani nevím o co a já prohrál." řekl jsem s mírným úsměvem. ,,V tu dobu jsme o sobě ještě s Xenou nevěděli." dodal s úsměvem. ,,Můžu tě odpoledne pozvat na kafe?'' zeptal se potichu. ,,Půjdu rád.'' odpověděl jsem s úsměvem. ,,Tak dobře, já ti ještě napíšu v kolik.'' usmál se. V tu chvíli už jsme stáli před domem Evy a Davida. ,,Tak ahoj.'' řekl jsem s mírným úsměvem. ,,Ahoj.'' řekl s úsměvem a rozešel se pryč.
ČTEŠ
Prince of cakes
Fiksi Remaja,,Tohle je můj bratranec." řekla má kamarádka Xena a jako lusknutím prstů mi změnila život. Nový cover je od @Knihomolka_11