Ještě než jsem šel spát jsem chvilku mluvil s Patrikem a myslím, že toho kluka začínám milovat čím dál tím víc. A ani já nedokážu uvěřit, že jsem tohle vážně řekl.
Jinak dneska je pondělí, což zní samo o sobě dost pozitivně, že? No, asi ne, protože musím do práce jako každé pondělí, ale já si nestěžuju, ani mi to vlastně nevadí. ,,Co je na dnešním programu?" zeptal se Sam a podal mi kafe. ,,Zatím jen jeden dort." usmál jsem se. ,, Takže tvůj bude asi tenhle." řekl a položil přede mne můj rozdělaný dort. ,,Je to jediný rozdělaný dort v lednici, tak co myslíš?" podíval jsem se na něj. ,,Co na něm chceš dodělávat? Vždyť vypadá skvěle." podíval se na mě. ,,Jen jednu drobnost." pousmál jsme se a rozešel se k chlaďáku ze kterého jsem vyndal nějaké lesní plody na dozdobení, respektive borůvky, ostružiny a nějaké jedlé lístky. ,,Ah, ty to chceš mít dokonalé.'' usmál se. ,,To bych nebyl já.'' podíval jsem se na něj s úsměvem. ,,Matteo je tady paní pro dort." nakoukla do kuchyně Hanah. ,,Hned ho přinesu." usmál jsem se. ,,Vteřinku, on to potřebuje dokonalé." doplnil mě Sam. ,,Drž hubu." podíval jsem se na něj a vzal si krabici na dort.
,,Dobrý den, tady to máte." řekl jsem s úsměvem a položil krabici na dort. ,,Můžu se podívat?" ,,Samozřejmě." přikývl jsem. ,,Vypadá skvěle." usmála se, když otevřela krabici ,,Děkuji moc, já zase půjdu. Hezký den." rozloučil jsem se a odešel zpátky do kuchyně. ,,To bylo rychlý.'' poznamenal Sam, když jsem si sedl vedle něj ke stolu. ,,Pondělky jsou vždycky rychlé.'' pokrčil jsem rameny. ,,Ale pozor tohle je pravda.'' přidala se k nám Hanah. ,,Nemáš nic ne práci u kasy?'' podíval se na ní Sam. ,,Ne, tady je metro.'' ,,Metro?'' zeptal jsem se pobaveně. ,,Ne, metro ne. Je tady mrtvo.'' opravila se. ,,On je mezi slovy metro a mrtvo celkem rozdíl jestli jsi si nevšimla.'' zasmál jsem se. ,,Tak sorry no.'' protočila očima a odešla. ,,Je strašná.'' pousmál jsem se. ,,A právě proto jí tak miluju.'' usmál se. Vždycky zapomenu na to, že oni dva spolu chodí, jelikož nejsou jako jiné páry, neukazují svou lásku veřejně, nelíbají se na veřejnosti a podobně, prostě si to nechávají na doma. ,,Vy dva jste tak zvláštní pár.'' zakroutil jsem hlavou. ,,Když už jsme u těch párů,'' řekl tiše a naklonil se ke mně blíž, ,,co ty a Patrik?'' zeptal se s úsměvem. ,,Aristoteles něco říkal, co?'' ,,No nemohl si to nechat pro sebe.'' usmál se. ,,Dobrý.'' řekl jsem po chvilce. ,,Co to tady melu?'' zeptal jsem se spíš sám sebe. ,,Je to něco úžasnýho.'' usmál jsem se.
ČTEŠ
Prince of cakes
Подростковая литература,,Tohle je můj bratranec." řekla má kamarádka Xena a jako lusknutím prstů mi změnila život. Nový cover je od @Knihomolka_11