,,A co jinak? Ještě se bavíš s Timem?'' zeptala se asi po hodině, kdy jsme se ale museli přesunout do jejího pokoje, protože venku začalo pršet. ,,Uhm, ještě furt se spolu bavíme, dokonce Timo teď nastoupil i k nám do cukrárny i když na druhou směnu, ale občas se spolu vídáme, když potřebuje přes víkend něco udělat.'' odpověděl jsem jí. ,,Kde že to vůbec pracuješ?'' ,,V cukrárně U břehu, už jsem ti to jednou říkal.'' usmál jsem se. ,,A tvoji pěstouni? Jak to s nimi máš?'' zeptala se znovu. ,,Jsem u Davida s Evou jako když jsem u tebe byl minule a jsou na mě hodní, neboj.'' řekl jsem se stálým úsměvem. ,,Kdyby ti kdokoliv ubližoval tak mi přijď říct.'' řekla tu svou typickou maminkovskou větu, kterou mi říká pokaždé, když tady jsem. ,,Neboj, sama víš, že bych ti to řekl, ale určitě bych ti to řekl o tom nepochybuj.'' ujistil jsem jí. ,,Dobře, moje číslo máš, takže mi můžeš zavolat kdykoliv.'' usmála se. Cítil jsem jak mi v kapse zavibroval mobil, což znamenalo novou zprávu. ,,Za pět minut pro mě přijede Eva, takže se mám prý připravit.'' oznámil jsem jí. ,,Dobrá.'' povzdechla si. Bylo vidět, že jí to mrzí, protože spolu trávíme vážně málo času, jelikož dům Evy a Davida je na druhé straně Berlína. Po pravdě jsme spolu s mamkou nikdy nebydleli blízko sebe, jen když jsme bydleli spolu, ale o tom jindy.
,,Tak co mamka?'' zeptala se Eva, když jsme byli na cestě domů. ,,Celkem dobrý, říkala, že se teď věnuje naplno šití a prodává to přes internet, dokonce mi dala i tohohle medvídka.'' usmál jsem se a ukázal jí malého modrého medvídka, kterého jsem držel celou dobu v ruce. ,,Ten je roztomilý.'' usmála se a dál se věnovala řízení. Zbytek cesty probíhal v tichosti a jediné co mluvilo byl chlápek v rádiu i když bych možná řekl, že spíš mrmlal než něco říkal.
Zbytek dne jsem strávil v posteli a koukal na filmy, protože se mi nechtělo nic moc dělat navíc jsem se potřeboval pořádně vyspat, protože jdu zítra do práce za jednu holku z druhé směny, protože něco má, takže jsme si prohodili hodiny. Dnes jsem byl doma já, zítra půjdu do práce a budu tam celý den, už teď to zní strašně pozitivně.
ČTEŠ
Prince of cakes
Teen Fiction,,Tohle je můj bratranec." řekla má kamarádka Xena a jako lusknutím prstů mi změnila život. Nový cover je od @Knihomolka_11