28

128 7 0
                                    

,,Jsem doma.'' zakřičel jsem do domu, když jsem se vrátil z práce. ,,Ahoj.'' usmála se Eva, která seděla v obýváku. ,,Ahoj, já si půjdu lehnout, nevadí?'' ,,Jen běž a hezky se vyspi.'' řekla s úsměvem. S povzdechem jsem šel do svého pokoje, kde jsem si odložil batoh. ,,Pane bože, co tady děláš?'' zeptal jsem se, když jsem si všiml Patrika stojícího u skříně. ,,Ahoj.'' usmál se. ,,Co tady děláš?'' zeptal jsem se znovu se slzami v očích. ,,Naplakej.'' usmál se a políbil mě. Bylo to krásné po tak dlouhé době, přesněji po měsíci a půl. ,,Co tady děláš?'' zeptal jsem se omámen jeho polibky. ,,Přijel jsem si pro tebe.'' usmál se. Přitulil jsem se k němu, abych si byl jistý, že je to vážně on, že je tady a teď, se mnou. ,,Vypadá spokojeně.'' ozvala se Eva. ,,Nechte ho.'' usmál se Patrik a pohladil mě ve vlasech. ,,Vy jste o tom věděli?'' podíval jsem se na Evu s Davidem. ,,Ano věděli.'' přikývl David. ,,Proč jsi mi nenapsal, že přijedeš?'' zeptal jsem se ještě tak trochu v šoku. Odpověď mi byla nejspíš jasná, ale prostě jsem se zeptat musel. ,,Chtěl jsem tě překvapit.'' usmál se.  ,,Pane bože.'' vydechl jsem a objal ho. Pořád jsem nemohl věřit tomu, že tady vážně je. Že je tady vážně je se mnou, po takové době, kdy jsem měl doslova absťák. 

Patrik se po chvilce odtáhl a otočil se na Evu s Davidem, pak se znovu otočil na mne a chvíli se na mne jen tak díval. ,,Co se děje? Proč na mne tak koukáš?'' zeptal jsem se. ,,Tohle se děje.'' vydechl a vyndal si z kapsy modrou obálku. ,,Co to je?'' zeptal jsem se nejistě. Patrik si zkousl ret a znovu se otočil na Evu s Davidem, pak se otočil znovu na mne. ,,Tady jsou dvě letenky do New Yorku.'' řekl po chvilce. Myslel jsem si, že v ten moment přestanu dýchat, prostě jsem tam jen stál a střídavě zíral na něj a na obálku, kterou držel v ruce. Patrik se po chvilce, když jsem nic neříkal, usmál, stoupl si přede mne a chytl mě za ruku. ,,Chci s tebou prožít svůj americkej sen, Matteo.'' řekl s úsměvem. Nic jsem neříkal, jen jsem si ho přitáhl do polibku. Teď nebyly slova potřeba. ,,Mně se tohle jen zdá?'' zeptal jsem se potichu. ,,Nezdá.'' zakroutil hlavou s úsměvem. 

--

I když takhle značka (--) znamená konec, tak tohle ještě konec rozhodně není, máte se ještě na co těšit.

Prince of cakesKde žijí příběhy. Začni objevovat