13

144 9 0
                                    

Po nekonečných hodinách v práci jsem konečně došel domů, kde jsem se zachumlal do deky a spokojeně usnul.
,,Matteo spíš?" ozval se od dveří Evin hlas. ,,Ne, co s děje?" zeptal jsem se rozespale a přehodil si ruku přes oči. ,,Je tady jeden tvůj kamarád, mám ti ho sem poslat?" ,,Patrik?" podíval jsem se na ní. ,,Jen ať přijde." usmál jsem se. ,,Ahoj, neruším?" objevil se ve dveřích Patrik. ,,Ahoj, nerušíš, jen jsi mě vzbudil." povzdechl jsem si. ,,Promiň." ,,Neomluvej se a sedni si." pobídl jsem ho. ,,Jak můžeš bejt tak vyspalej, když jsme byli dlouho do noci venku?" zeptal jsem se ho a konečně si sedl. ,,Víš, když jsem před tím dlouho seděl nad knížkama, tak jsem si zvykl." odpověděl mi. ,,Takže co potřebuješ?'' ,,No přišel jsem si popovídat, protože Xena zase někam zmizela a já se doma nudím.'' ,,Běž dolů a já za chvilku přijdu.'' usmál jsem se. 

,,Nebojte v jedenáct ho máte doma." zaslechl jsem Patrika, když jsem sešel již převléknutý do obýváku. ,,Mluvíte o mně?" zeptal jsem se a stoupl si k Evě a Patrikovi, kteří spolu stáli v obýváku. ,,Můžeme jít?" zeptal se s úsměvem Patrik. ,, Běž zatím ven." řekl jsem Patrikovi. ,,Strašně příjemný kluk." usmála se. ,,Jo on je v pohodě. Myslíš, že by bylo možné mě odvést za mamkou? Co nejdříve." zeptal jsem se. ,,Jo to by asi šlo, ještě ti dám vědět kdy, ale odvezeme tě tam, neboj." řekla s úsměvem. ,,Díky moc, já jdu za Patrikem, zatím pa." ,,Užijte si to." zaslechl jsem jí, když jsem odcházel.
,,Už jste všechno probrali?" zeptal se Patrik, když jsem za ním přišel. ,,Už jsme všechno probrali, takže kam chceš jít?" ,,Nevím, na kafe?" podíval se na mě. ,,Kafe dneska ne." povzdechl jsem si. ,,Tak si chceš zajít třeba na zmrzlinu nebo nevím, já mám třeba chuť na něco sladkého." ,,Tak pojď za mnou." usmál jsem se a vedl ho do jedné z nejlepších cukráren co znám.

Prince of cakesKde žijí příběhy. Začni objevovat