Uběhl už týden od doby, kdy mě pustili z nemocnice a kdy jsem jen ležel doma. Snad každý den za mnou někdo přišel, ať už to byla Xena, Patrik nebo Timo s Arisritelém. A dnes už můžu konečně do práce. Začínalo mi to chybět. Ráno okolo půl sedmé jsem si sbalil věci a vyrazil do práce, kde už byli moji kolegové a kamarádi. ,, Dobré ráno." pozdravil jsem všechny s úsměvem a šel si do kuchyně pro zástěru. ,,Nemáš v plánu dneska zase kolabovat, že ne?" zeptala se starostlivě Hanah a položila přede mne hrnek s kafem. ,,Nemám nebojte." ujistil jsem je. ,,Co mám dneska dělat?" zeptal jsem se. ,, Máme velikou objednávku." vydechla Erika. ,,Povídej." ,,Osmdesát košíčků a jeden čokoládový dort." vydechla a podala mu bloček s nákresem. ,,Ty košíčky už jsou upečený jen je potřeba je ozdobit." dodal Sam. ,,Jaký je motiv?" zeptal jsem se. ,,Nějaký letní, konkrétní vzor nechají na nás." usmál se. ,,Tak jdeme na to?" zeptal jsem se a i s kávou odešel do kuchyně.
,, Matteo? Myslíš, že můžeš sem?" houkla do kuchyně Hanah. Dodělal jsem poslední košíček a šel za ní do hlavní místnosti. ,,Paní na jedničce si chce objednat dort." usmála se a dala mi bloček a tužku. S povzdechem jsem se usmál a šel ke starší paní, která seděla sama u jednoho ze stolků. ,,Dobrý den, jmenuji se Matteo Schwartz, mám tady na starosti dorty, prý by jste o jeden měla zájem, smím si přisednout?" zeptal jsem se mile. ,,Dobrý den, prosím posaďte se." usmála se. ,, Řekněte mi prosím něco o dortu, který by jste si ráda nechala udělat." pobídl jsem jí. ,,Víte, můj vnuk bude mít za týden devatenácté narozeniny a tak bych mu ráda nechala udělat profesionální dort, jelikož jsem je do teď pekla jen já." řekla a upila se ze svého šálku kávy. ,,Jakou máte představu o vzhledu a o chuti?" ,,Můj vnuk má opravdu rád lesní ovoce, takže možná něco na tento styl. Jinak bych to asi nechala na vás, vypadáte, že by jste tomu mohl rozumět." řekla s úsměvem. ,,Dejte mi minutku." odvětil jsem s úsměvem.
ČTEŠ
Prince of cakes
Ficção Adolescente,,Tohle je můj bratranec." řekla má kamarádka Xena a jako lusknutím prstů mi změnila život. Nový cover je od @Knihomolka_11