'Benim sevgime karşılık ver Jungkook'"Ne diledin?" Jimin, Jungkook un sorusu ile ona bakıp "Dileğimi söylersem kabul olmaz ki"dedim. Jungkook kafasını iki yana sallarken "Hala bu boş inançlara inanıyor musun jimin ya? " Jimin biraz bekledi sonra
Jungkook a bakıp "Sen ne dilediğini söylersen ben de söylerim tavşan" Jungkook bir küçük kahkaha bırakıp "Demek ki öğrenemiyeceğim, dileğimi sana söylemiyeceğim Jimin bunu unut. " Jimin şaşkına bakarken " ne diledin de söylemiyorsun" dedi.
Jungkook Jimin e yaklaşıp aralarındaki mesafeyi santimlere indirdiğine "Mmm belki çok gizli bir şeydir, daha kendim bile emin değilken sana söyleyemem" Jimin in saçlarını karıştırdığında eski haline geri döndü ve "Hadi söyle ne diledin Jimin-shi" Jimin transtan çıkıp karşıdaki küçük parka doğru baktı "Sadece aşık olacak ve beni sevecek biri diledim."
Jungkook hafif üşüdüğünde kalkıp Jimin ide kaldırdı "O kişi Minho değildir umarım". Jimin ona sırıtıp "Nereden bile bilirsin yani yakışıklı çocuk sonuçta" Jimin, Jungkook u kızdırıp içeri girdiğinde Jungkook arkasından söylenip içeri girdi.
Jimin i kolundan tutup kendine çevirdi. "Jimin gerçekten ben bu adamı hiç haz etmiyorum, mesafenin koru lütfen-" içeri giren Mina ile Jungkook lafını kesti. Mina yanlarına gidip, Jungkook un koluna girdi "Oppa bırakalım Jimin oppa dinlensin, bak bizi de yorulduk uyuyalım artık" Jungkook Jimin e bakıp sonrada Mina yı onaylayıp odadan çıktılar.
......
Sabah Jimin keskin bir ağrı ile kalktı, ayağı çok acıyordu. Zorla kalkıp yatakta oturma pozisyonunu aldı. Eline telefonunu alıp takılmaya başladı Instagram da gezerken önüne gelen fotoğraf ile gözleri doldu, daha beş dakika önce atılan bir fotoğraf. Jungkook ile Mina nehrin kenarında piknik tarzı şeyler yapmışlardı.
Jimin zorlanarak kendini düzelti ve ayağa kalktı ayağının acıması bir türlü geçmiyordu alt kata inip kanepeye oturdu ve dayanılmaz acı içinde telefon eline aldı. Rehbere girip Jungkook u buldu tam arayacağı sırada, gördüğü fotoğraf geldi aklına onun için onu aramaktan vazgeçip aklına ilk gelen kişiyi yani Minho yu aradı. Beş dakikalık konuşmanın ardından Minho yarım saate geleceğini söyleyip telefonu kapattı.
Yarım saat sonra kapı çalınca Jimin acı ile kalkıp kapıyı açtı. Minho yu karşısında görünce acıyla gülümsedi. İçeri girince jimin koltuğa uzandı. Minho ise çantasından bazı şeyler çıkarıp Jimin in ayağına bakmaya başladı.
"Jimin biraz zorladın galiba ayağının haline bak" Minho söylenince Jimin biraz gülümsedi "Bana birşey olmaz korkma" Minho sıkıntı ile ona bakarken "Acaba ilacı sürdüğümde acıya nasıl dayanacaksın Doktor Jimin" dedi.
Jimin ayağına değen ilaç ile birden küçük bir çığlık atıp sızlanmaya başladı. Acıyordu hemde çok fena. İstemsizce gözleri dolup taşımaya başlamıştı. Minho hızlı bir şekilde ayağını sarıp Jimin e biraz daha yaklaştı yanaklarına ellerini koyup göz yaşlarını sildi.
Ortamın sessizliğini, Mina nın sesi bozdu "Ooo pardon yanlış zamanda geldik galiba kkk" Minho ve ben kapının girişine baktığımızda Minho yu öldürecekmiş gibi bakan Jungkook la bir an göz göze geldik. Yaninda gülen Mina ya bir an gözüm kaydığını da Jungkook "Yeter artık Mina" dedi.
Mina hepimize bakıp yukarı doğru koşarken. Jungkook un tek ilgi odağı bizdik. Minho ayağı kalkıp elindeki ilaçları masanın üstüne koyup, Jungkook a döndü ve "Jungkook bunları günde iki defa sürmesi gerekiyor, yarasını çok zorlamış, enfeksiyon kapabilir, yürümemesi gerekiyor çok" bana dönüp "Yine acil birşey olduğunda bugün ki gibi ara beni" ona kafa sallayıp arkasından gidişini izledim.
Jungkook yanıma gelip ayak ucuma oturdu. Jimin korkudan bir süre sustu ama dayanamayıp " Jungkook, Mina nın fazla üstüne gittin, bir git öz-" Jimin in konuşmasını Jungkook un bağırması susturdu.
" Umrumda değil Jimin. O adamı senin yanında gördüm ve öğrendim ki senin acın ağrın varmış ama beni değil onu aramışsın" Jimin bir süre nefesini tutup "Seni rahatsız etmek istemedim, onun için onu aradım".
Jungkook ağzının içinde dilini gezdirerek bana bakıp " Rahatsız etmek mmm sen benim değerlimsin Jimin. Yanımda kim olursa olsun beni arıyacaksın. Yani rahatsız etmemek, yorumlamamak için bilmem ben. Sana ben bakarım sadece anlaşıldı mı?"
Jimin gözlerini kırpıştırıp kafasını anladım der gibi salladı,
Jungkook Jimin in yanından kalkıp," Bir sorun varsa ilk bana sor, bana söyle " Arkasını dönüp gidecekken, Jimin,
" Jungkook, dün ne dilek diledin? " dedi. Belki bir az olsun ortamın havasını dağıtmak için.Jungkook Jimin e bakıp yandan gülüş sunarken
"Yakında öğreneceksin Jimin-shi ama şimdiden söylüyorum sakın bayılma o zaman"#Kookmin ile kalın#
#Oy vermeyi unutmayın#
#Acaba çabuk kavuştursam mı yoksa biraz daha mı uzatsam# gerçekleriQPM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passionate Love (Kookmin)
Teen Fiction22.02.20 - 19.08.20 Seni öyle bir seveceğim ki Jimin-shi, üvey kardeş neymiş sen bile şaşıracaksın JJK (Kookmin) #kookmin- 1 (04.01.21) #Kookmin- 2 (28.12.20) #kookmin- 3 (31.12.20) #taejin- 2 (23.02. 21)