Tanec

454 29 5
                                    

Zavázal jsem mu kravatu a usmál se. "Sluší ti to krasavče." Mrkl jsem na něj. "Nebudeš se za mě stydět? Mám vůbec jít s tebou?" Cvrnkl mě do nosu. "Ty tam musíš jít se mnou !" Zařval na mě, chytl kolem pasu, zvedl mě a zatočil se se mnou.

Zasmál jsem se a vyskočil na něj, obtočil jsem si nohy kolem jeho pasu a on mě chytl tak abych nespadl. "A my dva že velíme největšímu a nejkrutějšímu gangu v New Yorku?" Zasmáli jsme se společně.

"Tak jdeme nebo nás za pozdní příchod Denki ještě zabije." Chytl jsem ho za ruku a táhl k mojí motorce. "Jsi se zcvokl?! S tebou nikam na motorce nejedu!" Posadil jsem ho na motorku a narmal mu helmu na hlavu. "To máš smůlu kamaráde!" Sedl jsem si před něj, nandal helmu a rozjel se.

"Takhle tam budeme dříve!" Chytl mě prudce kolem pasu a přimáčkl se na mě.   

Po dvaceti minutách jsem zaparkoval u velké skupiny aut. Seskočil jsem z motorky a Bakugo hned za mnou, dali jsme helmy ani nevím kam. Chytl jsem ho za ruku a rozběhl se na velkou oplocenou zahradu. Chlápkovi u plotu jsem hodil dvě pozvánky a běžel s Bakugem dál.

Sedli jsme si prudce na lavičku úplně ve předu a vydýchávali se. "V životě jsem neviděl Shinsoua ve společenském oblečení a už vůbec ne v bílém." Uchechtl se a já se usmál. "Já zase neviděl tebe dlouho v tomhle společenském ." Pohladil jsem ho po vestě s květinami.

Začala hrát hudba, všichni se postavili až na Bakuga kterého jsem musel donutit se slovy že když bude sedět tak u něj už nebudu bydlet... no a jak se rychle postavil. Všichni se dívali buď na nervózního fialovláska nebo vyhlíželi nevěstu, bože jak se říká nevěstě ale v mužském rodě? Taky ženich nebo nevěsťák? To je jedno.

Denki prošel kolem nás už před minutou a Bakugo mě tahal abych si sedl, sedl jsem si a pozoroval napětě co se bude dít dál. "Ty si nikdy nebyl na svatbě?" Záporně jsem zakýval hlavou a pozoroval.

No... všechny ty potřebné keci u kterých ne jen že se Denki se Shinsouem rozplakali, já se snad rozbulel nejvíce ze všech. Vyměnili si prstýnky dali novomanželskou pusinku a odešli a teď přišla ta zábavnější část. Jídlo a tanec!

Chytl jsem Bakuga za ruku a šel s ním za ostatními. Šli jsme na té zahradě dost dlouho ale stálo to za to. Byly tu stoly a různé ozdoby a hudba.... Sedli jsme si ke stolu vedle dlouhého jelikoš jsme přišli mezi posledními a u dlouhého nebylo místo...no nevadí mi to aspoň máme stůl pro sebe.

Po různých přípitcích jsme začali jíst a já se zamyslel. "Baku jakou by jsi chtěl svatbu?" Podíval jsem se na něj a usmál se s jídlem v puse. "To by mi bylo jedno hlavně že bych jí strávil s tím koho miluju a mít ho na očích celý život." Usmíval jsem se a dojedl, chvíli jsme si povídali. Vůbec jsme si nevšimli že Denki stojí před hloučkem holek a kluků s kytkou v ruce.

"Ty tam nejdeš?" Upozornil hned jak jsme se na ně začali dívat. Nestihl jsem nic říct protože si k nám sedl vystresovaný Todoroki a pozoroval Denkiho pohledem jaký jsem u něj v životě neviděl. "Hej půlenče jsi v pohodě? Vypadáš jako před useknutím hlavy."  Todoroki položil na stůl krabičku s prstýnkem a Baku se zasmál. "Jestli tu kytku chytne a řekne ano tak si  řeknu že mám kurva štěstí."   Baku se zase zasmál a pozoroval Midoriyu který stál jako křen úplně vzadu protože ho Uraraka donutila jít taky.

"Ať tu kytku už hodí nechci aby tady sebou máchl na zem." Ukázal na rozklepaného Todorokiho a já ho začal hladit na zádech. Najednou se kytka oběvila ve vzduchu. Všichni začali po ní skákat až na Midoriyu který se spíše bál aby na něj někdo nedupl.

No... nebudu to prodlužovat, kytku chytil a ani se k ní nenatahoval. Todoroki se k němu rozešel, klekl si k němu a všichni se na ně otočili. Požádal ho o ruku Midoriya se slzami řekl ano a já začal opět bulet. Všichni začali tleskat a Midoriya skočil Todorokimu kolem krku.

Uslyšel jsem ploužákovou hudbu a někoho jak zařval že mají všichni tancovat, my jsme se s Bakugem na sebe podívali ale pořád jsme seděli. Všichni tancovali a my dva si povídali, Baku není na takovíhle tance a já mu to neberu za zlé a taky jsem radši když je v klidu a netrojčí.

Začal hrát druhý a třetí a čtvrtý ploužák všichni pořád tancovali najednou někdo zařval že nemá nikdo sedět a všichni se podívali na nás. Oba jsme zakývali na znak že tancovat nebudeme ale oni začali najednou tleskat a říkat naše jména.

"Nepůjdeme jim teda brácho ukázat jak se to dělá?" Podal mi ruku a já jí s úsměvem přijal. Donutil mě vstát a šli jsme k ostatním. Všichni už tanvovali a já se díval kolem sebe. Ucítil jsem na svích bocích jeho ruce a trochu se lekl. Dal jsem ruce kolem jeho krku a začali jsme se houpat do rytmu.

Dali jsme si na sebe čela a zavřeli oči, užíval jsem si to, zjišťoval jsem pomalu že k němu asi cítím více než jen přátelství. Neuvědomovali jsem si jak dlouho tancujeme a zvedl jsem hlavu, kolem nás byli skoro všichni, ve vnitř kruhu jsme byly my, novomanželé a snoubenci. Co teda děláme uprostřed? Nic vyjímečného nejsme. "Nechceš jet už domů?" Zašeptal jsem a Baku zvedl hlavu a hned jak si všiml všech kolem nás tak znervózněl.

Chytl jsem ho za tváře a donutil ho ať se na mě dívá a tím aby byl v klidu. Tancovali jsme tam tak dlouho až jsme zbyli jen my dva, Todoroki s Midoriyou a Shinsou s Denkim.

Chytl jsem ho za ruku a nepozorovaně jsme se dostali k motorce, nasedli jsme já rozjel motorku a jeli jsme domů.

Zastavil jsem před naším domem a šli jsme domů, hned co jsme vešli do pokoje tak jsme se na sebe podívali a já se rozběhl do koupelny. Baku mi byl v patách ale stejně jsem byl dříve, udělal jsem si rutinu a poté si šel lehnout.

Čekal jsem na Bakuga tak dlouho dokud jsem neusnul.

Ucítil jsem přes slabí spánek jak si lehl, přitulil jsem se k němu a schoval si k němu hlavu.

Ahojky! Je tu další kapča no nečekaně😅❤ když jsem to psala tak jsem si říkala jestli už dneska spolu nebudou ale přemluvila jsem se a pořád se snažím to oddálit co nejvíce ale moc mi to nejde 😅 mě už to jejich přátelství přijde jako vztah 😂❤ no nic zatím jsou přátelé a já se zatím loučím ❤❤

ChangeKde žijí příběhy. Začni objevovat