Bouřka

414 28 2
                                    

Probudilo mě prudké otevření dveří Baku chtěl vstát ale chytl jsem ho ještě pevněji než před chvílí takže se stačil jen na to aby se otočil.

"Co chcete?" Zašeptal a já se mu nalepil na záda. "Denki vzkazuje že potřebuje pomoct, kdyby jste byly tak hodní a pomohli jim to tam uklidit."  Chtěl že sebe sundat mé ruce aby si sedl ale já mu naschvál přehodil nohu přes bok. "Domluvíme se až se probudí."

Obě osoby u dvěří se uchechtli. "Vážně spolu nechodíte? Katsuki měl by jsi mu to říct." Dveře se otevřeli a zavřeli. Baku se opět otočil a já začal cítit jeho dech na svích rtech. Pohladil mě po tváři a udělal věc kterou jsem absolutně nečekal že to udělá... políbil mě...

Odtáhl se a já po chvíli otevřel oči. Vyděšeně na mě koukl a já nechápavě koukl i když jsem chápal proč tak kouká. "Proč na mě koukáš jako na ducha?" Všiml jsem si že mám na něm nohu a prudce jsem jí dal dolů. "Fucking Pikachu potřebuje prej pomoct tak se tě mám zeptat jestli jim nechceme pomoct."

Sedl si a začal se mračit. "Fajn jen se převléknu." Vstal jsem vzal si oblečení a šel se převléknout. To se ke mě bude teď chovat takhle a mračit se ? Převlékl jsem se a počkal na něj v kuchyni.

"Pohneš nebo mám jet sám?!" Opřel jsem se o dveře a on za mnou přišel totálně nabručený. "Spokojený?!"  Zakroutil jsem očima a šel ven k motorce. Uslyšel jsem bouchnutí dveří ale neřešil jsem to a šel dál. "Jestli bude takoví celý den tak nechci vědět co se bude dít večer."

Nasedl jsem na motorku a čekal na pana bručouna. Nasedl na motorku a chytl mě kolem pasu a já se rozjel.

Na místě jsem zaparkoval a šli jsme do místnosti kde se ještě večer tancovalo a jedlo. "Kiri! Vážně jste přišli? Ježiši to je super! Mohli by jste prosím začít u stolů? Já jdu ještě na zahradu a jsem hned zpět!" Běžel pryč a mi začali uklízet.
............................

Všechno to trvalo uklidit skoro celý den. Skoro celý den byl Baku na zabití. Už jsme přišli domů a já si stoupl před něj. "Co to mělo znamenat?" Zvedl jedno obočí a chtěl jít dál. Ale já ho strčil tak že se zády naplácl na zeď.

"Co do prdele myslíš?! A co to sakra děláš debile?!" Zamračil jsem se a dal mu pěstí do ramene. "Proč se chováš jako patnáctiletý Bakugo který se chová jako totální ale totální imbecil!"

Dal mi pěstí do břicha, za břicho jsem se chytl, narovnal jsem se a zvedl oboje obočí. Dal jsem mu dvakrát pěstí do ramene a tím ho vyprovokoval abych zjistil jestli udělá to co před rokem.

Napřáhl se a dal mi pěstí. Chytl jsem se za tvář. "Vážně jsi mi dal pěstí?! Minule to byla aspoň facka ! Ale víš co? Já se budu taky bránit!" Dal jsem mu facku.

"Ty jsi mi dal facku? Poprví v životě si mi dal facku?" Sedl jsem si na zem.  " Promiň ale zasloužil sis jí." Sedl si ke mě a chytl mě za ruku. "To zasloužil, moc se omlouvám za dnešek hrozně mě něco rozhodilo a řešil jsem to takto..."

"A co tě tak hodně rozhodilo?" Sedl jsem si k němu blíže a podíval se mu do očí. "To nemusíme řešit." Dal hlavu na stranu, vrátil jsem jí zpět a usmál se.

"Vybal to na mě. Honem!" Zklonil hlavu. "Vážně musím?" Zvedl jsem jedno obočí. "Vážně nemusíš, když to ale  řekneš dost se ti uleví."

"Musím jít řeknu ti to jindy." Chtěl vstát ale já ho prudce chytl za ruku a obejmul ho. "Fajn tak jindy..." pustil jsem ho a on odešel.

Vstal jsem a šel do svého pokoje. "Bude lepší když dneska budu spát u sebe v pokoji." Zavřel jsem dveře a sundal si triko a kalhoty. Najednou do pokoje vběhl Baku, vylekaně jsem koukl. "Co jsem udělal špatně že mi sem lezeš bez klepání?" Otočil jsem se k němu bokem a všiml si kam odjeli jeho oči. "Jestli sis už pořádně prohlédl můj zadek tak mluv, jestli ne tak vypadni a jdi se dívat do zrcadla na ten svůj."

Lehce se začervenal a já zamračil. "Em.. no tak j..á by..ch měl jít..." otočil se a odešel. Převlékl jsem se do věcí na spaní a šel si lehnout. Lehl jsem si na záda a začal se dívat z okna které je hned vedle mé postele. Díval jsem se na hvězdy dostatečně dlouho abych si všiml že se zatáhlo a začalo pršet, poté začalo lít jako z konve a začali hromy s blesky. "Super neusnu! To se ti vyplácí Eijirou že čumíš z okna a nespíš!"

Dal jsem si polštář na hlavu a snažil se usnout, polštář jsem si dal pod hlavu hned jak jsem cítil že za chvíli usnu. Uslyšel jsem klepání a poté do pokoje někdo vešel. Sedl jsem si a podíval se na něj,hrozně dlouho jsem ho takhle vyděšeného nevyděl teda... když jsme byly ještě na střední tak za mnou při bouřce pořád chodil ale teď to asi pět let nebylo...

"Já bych sem vážně nechodil ale, když je bouřka tak mám zaplou lampičku ale vypadl proud a lapička prostě nesvítí, Kiri můžu tu s tebou být?" Stál naproti mě s polštářem a peřinou v ruce. Všiml jsem si že se mu oči leskli od strachu.

Posunul jsem se více na kraj a ukázal na půlku postele u zdi, vždycky leží u zdi, protože se jednoduše bojí tmy a chce mít na jedné straně zeď a na druhé buď mě nebo polštář který tvaruje tak aby si myslel že je to zeď.

Přiběhl ke mě a skočil na svou stranu postele kde si dal polštář a pěřinu kterou se přikryl. Lehl jsem si taky a zavřel oči.

Po pěti minutách jsem si myslel že už spí ale hned jak zazněl hrom, oběvil se blesk a vítr začal do oken bušit více se na mě namáčkl a chytl mě za ruku kterou pevně stiskl a začal se klepat.

Otočil jsem se čelem k němu, pohladil ho po tváři a obejmul. "Ty si  mi to ale drsňák Baku nebyl jsi před chvílí náhodou  nabručený a drsný?" Kousl mě do ramene. "Drž hubu nemůžu za to že se vážně bojím tmy?" Uchechtl jsem se. "Jasně že nemůžeš ale teď už spi jinak neusneš, ta bouřka bude asi silnější než teď. "

Vyděšeně na mě koukl a více se na mě nalepil. Pohladil jsem ho po zádech a zavřel oči.

Ahojky je tu další kapytola❤😂 omlouvám se že tak pozdě večer😊 

ChangeKde žijí příběhy. Začni objevovat