Říkej mi Ei, Katsu

419 24 1
                                    

"Baku...Baku...Baku vstáveeej!" Strkal jsem do něj ale i tak ho nešlo probudit. Najednou mě popadl a hodil mě na zem. "Vážně? Děláš si srandu?" Uslyšel jsem smích. "Dneska jak včera psal Midoriya je jeho a Todorokiho svatba jelikoš prý se vše naplánovalo rychleji než čekali."

Zamručel a hodil po mě polštář. "Máme dost času." Vstal jsem a skočil na něj. "Nojo to by jsme měli kdyby to všechno nezačalo už v 11:00 a víš kolik je ? Je 9:00!" Políbil jsem ho a vytáhl z postele. Hodil jsem po něm stejné věci jako mi minule. "Proč ta vesta s kytkama?" Zamračil se a já se usmál. "Protože ti ta vesta hrozně sluší"

Políbil jsem ho a šel se převléknout a upravit se do koupelny. Sčesal jsem si vlasy pomocí laku nahoru. Oblékl jsem si oblek a opřel se o zeď za sebou. Začal jsem si představovat jak bych mohl vypadat s jinými vlasy než mám normálně a celí v bílím a s prstýnkem na prstě.  Usmál jsem se a přestal se opírat o zeď.

Vyšel jsem z koupelny, šel jsem do kuchyně kde na mě už čekal. Chytl jsem ho za ruku a šel s ním k autu. Sedl jsem si na místo spolujezdce a čekal než si sedne i Baku.

Rozjel se a já začal opět přemýšlet. "Nad čím přemýšlíš?" Položil si ruku na mé stehno a na pár vteřin se na mě podíval. "To není důležitý..." usmál jsem se a pohladil jeho ruku na mém stehně.

Zastavil na parkovišti a vyšel společně se mnou z auta. "To je hrozný...." chytl mě za ruku a šli jsme opět na nějakou zahradu. "Co ?" Usmál jsem se a políbil ho na tvář. "To že Midoriya nebude Midoriya ale Todoroki a budu mu říkat Izuku a Todorokimu budu muset říkat Shoto. Na to nejsem zvyklí!"  Zasmál se a více mi stiskl ruku.

-----------------------------------------------------------

Celý den uběhl hrozně rychle a... "Kiri pojď se mnou nechci tam jít sama?!" Uraraka mě chytla za ruku a začala táhnout k hloučku holek které stáli za Mido...kurva... za Izukem který stál zády k nám s kytkou v ruce. Odtáhla mě do prava a sama šla do leva.

Co tu vůbec dělám, podíval jsem se na Katsukiho který stál u Shinsoua prosícím výrazem ale Shinso se na mě zamračil a já se prudce radši otočil. Izuku odhodil kytku tak šikmo že všechny holky šli do prava. Kytka mi spadla do ruky takže jsem jí chytil ale všechny holky na mě skočili takže jsem spadl se zaječením a ony na mě.

"Nechci nic říkat ale jste těžší než slon." Všechny se kromě Uraraki urazili a odešli. Podala mi ruku, přijmul jsem jí a pomohla mi vstát. "Děkuju..." narovnal jsem se "Za nic neděkuj ty jsi mi taky pomohl ale... já být tebou tak se otočím."  Začala se červenat a já zvedl jedno obočí.

Všiml jsem si jak něco naznačuje na rukách a poté mě jedním tahem otočila. Zamrkal se a vykulil oči. "Co blbneš prosimtě vstaň jinak si budu myslet že si mě chceš vzít blbečku" usmál jsem se ale on na mě vytasil tu největší zbraň,... vytáhl z kapsy krabičku kterou když otevřel tak v ní byl prstýnek.

Začal něco říkat ale já byl tak mimo že  mi začali téct slzy a neposlouchal ho i když mě to mrzí. Chytl jsem se za pusu aby nebylo slyšet jak vzlykám a po pár minutách jsem ho začal úplně na max poslouchat. "Takže se tě chci zeptat...budeš můj manžel až do mé smrti? Já chápu že to je hrozně brzo ale já to beru i s tím jak dlouho jsme byly nejlepší kamarádi a..."

Začal jsem kývat jako o život nahoru a dolů a on mi s úsměvem dal prstýnek na prst. Skočil jsem na něj a zdlouhavě ho políbil. Všichni kolem nás začali tleskat a on mě začal hladit na zádech. "Já tu nechci před těma lidma brečet Baku"

Najednou začala hrát pomalá hudba a všichni začali tancovat. Nechtěl jsem seskočit na zem a tak jsem zaháklé nohy kolem jeho pasu více zpevnil a on abych nespadl tak mě chytl za zadek. Položil jsem si hlavu na jeho rameno a nechal se uspávat jeho houpáním.

"Baku...miluju tě." Políbil jsem ho na krku. "Já tebe taky a moc." Po pár houpání jsem usnul.

Probudil jsem se na posteli jen v trenkách a Baku nikde. Sedl jsem si a protáhl se. "Baku?!"  Šel jsem na čtyři a hypnotizoval otevřené dveře. Najednou vběhl do pokoje, zasmál jsem se. Křivě se usmál a šel ke mě. "Víš že jsi takhle nejhezčí?" Donutil mě si lehnout a oběvil se nade mnou. "Vážně jo?" Kousl jsem se do spodního rtu a usmál se.

Dal jsem si nohy okolo jeho boků a pohladil ho na holém břiše. Všiml jsem si jak mu naskočila husina a usmál jsem se.

Pohladil mě po zadku který následně zmáčkl, vyjekl jsem a zamračil se. "Víš že když jsi uražený tak jsi hrozně roztomilí?" "Pffff to tak " pohladil mě na tváři. "Já jsem usnul na té oslavě?" Uchechtl se "jo usnul a taky jsi spal pěkně dlouho zlatíčko. "

"Baku...budeš mi říkat Kiri i když budu mít jiné přijímení?" Usmál se jako sluníčko na hnoji. "Přemýšlel jsem nad tím a co by jsi řekl na to kdyby místo Kiri bylo Ei?" Usmál jsem se tak moc že mi byly vidět zuby. "Říkej mi Ei, Katsu..."

"Katsu jo?" Kladně jsem kývl a on mě políbil. "Já si nedokážu představit že budu Bakugo to je tak zvláštní!" Zasmáli jsme se a on mi sundal trenky.
"Ty si nedáš říct že?" "Nedám a za pár měsíců na tom budeš stejně neboj miláčku"

Usmál jsem se " no to teda nevím úplně si nefandi že tě budu prosit." Ušklíbl se a pohladil mě na podbřišku.

"Neboj jednou prosit budeš a ani nevíš jak moc zlatíčko" políbil mě na boku.

Ahojky! Je tu další kapitola ❤ nevím na jak dlouho ale plánuji tento příběh ukončit ❤ jde o to že nemám už nápady a nechci příběh odfláknout 😊❤ 

ChangeKde žijí příběhy. Začni objevovat