2.rész

4.8K 223 3
                                    

-Hé.. JK.. Itt vagyunk! - kiabált Namjoon egy fiúnak.
Oké Tae most legyél okos.. Ne nézz hátra.. Ne nézz hátra.. Szuper egy mosdó.. Úgy rohantam ki, mintha muszáj lenne, bár..az is volt.
-Haver,mi a baj? Szóltam, hogy itt lesz. - jött utánam Jimin.
-Tudom de erre nem voltam teljesen felkészülve. - teljesen kétségbeesetten neztem legjobb barátomra.
-Nemár, amióta az eszemet tudom teljesen oda vagy érte,szépen oda tolod a segged és beszélsz vele.. Vagy ha nem én rúgdoslak oda.
-Jimin, fel sem érsz.
-Kapd be!
-De ez akkor sem megy.
-Na majd meglátjuk, szépen menjünk ki és üljünk vissza.
-Rendben.
Szépen lassan össze is szedtem magamat és vissza ültünk a helyünkre. Én szigorúan előre néztem még csak lazítani sem mertem.
-Légyszíves hozz még piát - kért meg Jimin.
-Mi? Biztos, hogy nem.. Ott vannak ők is
-Épp azért te hozod és nem én.
Inkább feltápászkodtam, mert tudtam hogy Jimin mennyire makacs tud lenni.
-Good boy.
-Kapd be Jimin.. Kapd be.
Nagyon nehezen sétáltam oda a pulthoz és kértem még kettő vodkát.
Nem is neztem hátra úgy fordultam meg és a szerencsés énem pont neki is ütközött valakinek.
-Ne.. Ne haragudj nem akartam-néztem fel, hogy kit öntöttem le de még a vér is belém fagyott.. Jeon Jungkook volt az, az a fiú akibe halálosan szerelmes vagyok.
Nem szólt semmit csak nézet rám de olyan tekintettel, hogy meg az is zavarba jött aki nem is látta őt.
-Té.. Tényleg nem akartam, véletlen volt-nyúltam a zsebembe egy zsepiért, hogy segítsek neki letörölni, de ekkor hirtelen elkapta a csuklómat és közelebb húzott magához.
-Semmi baj, úgyis majd leveszed rólam. - szólt mély hangon.
-Hogyan?
-Jól hallottad. - perverz mosolyra húzta a száját.
Oké ő tutira részeg volt.
-Mi.. Mi a..bajod?
-Hmm.. Talán az hogy rajtad van ez a felső. - nyúlt a derekamhoz és végig simított rajta.
Én erre már nem tudtam mit mondani, mert libabőrős lettem tőle annyira gyengéd de mégis férfias volt.
-Jungkook ne zaklass másokat.-jött oda Namjoon, hogy elvigye tőlem.. Khmm vagyis már inkább rólam.
-Ne haragudj a haverom kicsit bepiált
-See...
Nem rudtam befejezni a mondatot, mert úgy elviharzott mind a kettő, hogy csak a szelet éreztem.
-Ööö.. Jungkook most tényleg itt helyben akart téged megdugni? -szólt Jimin hangja a hátam mögött.
-Ez mégis mi a fasz volt? Oké nem bírom erre inni kell..Helló szeretnék 2 vodkát.
-Mindjárt jövök haver.
-Oké oké. - ameddig azt vártam, hogy az alkohol végre a kezemben legyen felkönyököltem a pultra.Hirtelen valaki hátulról neki nyomott a pultnak.
-Bocsi, csak így férek el. - mondjuk ez jogos volt mert rohadt sokan voltak.
-Hé JK..mit szeretnél? - kérdezte a csapos.
-Ezt a fiút itt. - hajolt hirtelen a nyakamhoz és megcsókolta.
Egy aprót sóhajtottam,még jó hogy hangos volt a zene és senki nem hallotta.
-Ja és bármilyen pia is jöhet.
-Máris.
-Remélem élvezed a helyzetet, mert én nagyon.
-JK itt van a pia.
-Kösz.
-Sajnos mennem kell. - búcsúzás képpen a csipőjével meglökött én pedig már hangosabban sóhajtottam és még a pultra is rácsaptam.
-Minden rendben? - kérdezte a pultos lány.
-Persze persze.. Csak itt volt egy légy.-ezt Jungkook észre is vette, mert perverz mosolyra húzta a száját.
-Na itt is vagyok.. Mi történt? Baj van? Annyira fehér lettél-aggódott Jimin.
-Öö ízé.. Asszem Jungkook ruhán keresztül megdugott.
-Heeee? Hallod? Elég volt a pia mára nem?
-Nem is ittam még meg-néztem szúrós tekintettel rá.
-Alig megyek el öt percre.. De már meghúznak?
-Elnézést, hogy ennyit kellett rá várni. - lépett oda a pultos lány.
-Semmi baj.
Amint megkaptam az alkoholt nem volt megállás.. Az estéből mar csak arra emlékszem, hogy felkerültem a koli szobába.

9:50

-Melyik állat kopogtat ennyire korán? Jimin az ajtóhoz menj már.
-Hmmhmhmm
-Na! - húztam a fejemre a takarót.
Az a valaki nagyon be akart jönni, mert már lassan betört hozzánk.
-JiMiN!!!!!
-Megyek már-dünnyögte.
Hallottam, ahogy a zárt elforgatja és kinyitja az ajtót.
-Tae asszem téged keresnek. - kiabálta be a szobába.
-Ki lehet az ennyire korán? -megyek ki a szobából.

My bad boy(VKOOK)-BefejezettWhere stories live. Discover now