Nem sokat tudtam gondolkodni ezen, mert Jungkook az arcomat a két keze közé vette és szorosan magához húzva megcsókolt.
El sem hittem ezt az egészet. Ő és én, én és Ő. Ujjaimat felvezettem a tarkóján és beletúrtam a hajába. Akkor hagytuk csak abba amikor valaki kopogott.
-Szevasz Hobi..
-Csá JK, Tae?
-Szobában.
-Sziaa, mit szeretnél?
-Beszélhetünk?
-P.. Persze.
Léptünk ki az ajtón, hirtelen Hoseok megragadta a csuklómat és a falva nyomva csókolt meg. Mi. A. Fasz. Mindneki lekap ma?
-Tae.. Hé Tae.. -szólított valaki.
Kinyitottam a szemem, nagyon fájt a fejem.
-Jól vagy? - kérdezte Jimin.
-Ho.. Hol vagyok?
-Itt a pályán.. Elestél és beverted a fejed, majd elájúltál.Hányingered nincs?
-Add a kezed, elviszlek orvoshoz, még a fejed is vérzik.-húzott fel Jungkook a földről.
Akkor ezt most csak hallucináltam? Nem vehetném be újra a fejem?
Az orvoshoz érve nem is tudtam leülni sem, pont jókor jöttünk.
Nagyon aranyos volt a doki, főleg azert mert nem nagyon futhatok kb 2 napig.. Ez talán azt jelenti, hogy délig is alhatok.
Felérve a szobába lefeküdtem egy kicsit pihenni. Meglepődve láttam, hogy Jungkook nem megy vissza a többiekhez. Meg akartam kérdezni miért de mégsem tettem. Féltem, hogy akkor itt fog hagyni egyedül. A fiú felkapva a telefonját ült a kanapéra és nézett valamit. Én semmit nem csináltam, csak feküdtem. Túlságosan is fájt a fejem, hogy bármit is csinálják.
Szerintem két órát feküdtem hallgatva Jungkook egyenletes légzését. Felül lve láttam, hogy alszik. Nagyon helyes volt, végre alaposan is megnéztem az arcát.
Nyöszörögni kezdett, mire oda kaptam a fejemet. Rosszat álmodhatot,mert egyre hangosabban morgott. Fel akartam kelni, hogy felébresszen de ő megelőzött.
-Ne! - kiabált fel hirtelen könnyes szemekkel.
-Mi a baj? Jól vagy? - ültem oda mellé.
-Csak rosszat álmodtam. - mosolygott rám.
-Biztos minden rendben? - töröltem le a könnyeit.
-Igen,holnap ugye te nem mész edzeni.
-Nem, miért?
-Akkor itt maradok veled.
-De nem kell, jól vagyok.
-Nem baj. - felállt, majd bemenet a fürdőbe.
Már későre járt amikor én is bejutottam a fürdőbe. Nem siettem el a dolgot, refgel nem kell korán kelnem. Remélem délig tudok majd aludni.11:30
-Jó reggelt Jungkook.-keltettem fel, mert már ebéd lesz lassan.
-Ne hívj iiiigy-morogta.
-Jó reggelt Kook. Így már jobb?
-Sokkal. - emelte fel a fejét a párna alól. - De én nem vagyok jól.
-Látom, sápadt is vagy. - tettem a kezemet a fejére. - És lázas, hozok borogatást.
-Nem kell. Tényleg nem.. Menj kajálni.
-Dehogy megyek, te is vigyáztál rám tegnap, most én jövök.
-Tegnap aludtam.
-Mert beteg vagy. Na nincs panaszkodás, hozom a borogatást.
Kimentem a fürdőbe, hogy a törölközőt benedvesítsem.
-Haza kéne menned.
-Nem, én felelek itt majdnem mindenért.
-De..
-Nincs de.. Jobban leszek már holnap.
-Akkor ma laza nap lesz, hozol fel valami kaját és akkor itt meg esszük egy jó film kíséretében.
Gyorsan leszaladtam valami ételért, de a néni nagyon nem akarta megengedni. Biztos volt vagy húsz perc ameddig rá tudtam beszélni.
-Hova hova? - kérdezte Jimin, ezzel megállitva engem.
-Kook beteg, viszek kaját.
-Ácsi, Kook? Hova tűnt a Jungkook név.
-Ő mondta, hogy nem szereti. - húztam meg a vállam - Na majd később.
-Jaja. - nézett utánam értetlenül.
Nagyon nehezen sikerült felcipelnem a kaját.
-Kajaa.
Választ nem kaptam csak egy nagy morgást.
-Erőre szükség lesz. Na válassz filmet.
Miután kiválasztta a filmet, bekapcsoltam és megebédeltünk.
-Pihenj le. Gyorsabban gyógyulsz meg ha pihensz.
-Nem tudok úgy aludni, ha nem ölelek valamit. - nézett rám a láztól csillógó szemekkel.
-Most bújjak melléd vagy mi?
Nem válaszolt csak pislogott.
-Ahj.. - bújtam be az ágyba és szembe fordultam vele.
-Közelebb?
-Nem.
Ekkora ő annyira közel kúszott hozzám, hogy az orrunk már összeért.
Teljesen elpirultam. A kisgyerekes éne sokkal jobban áll neki. Na nem mintha a szexi nem állna jól. Nem mozdult senkisem. Kook nagyon gyorsan elaludt, nekem pedig lehetőségem lett arra,hogy kicsit elhúzódjak tőle.A sport tábor nem nyújtott túl sok izgalmat, lehet, hogy ez csak azért van, mert két napig nem csináltam semmit sem. Izgalmat nem nyújtott, de közel kerültem Kookhoz.Két napig volt lázas és ez alatt a két nap alatt nagyon sokat beszélgettünk. Mint két jó barát.
Reggel felkelve össze is pakoltam, indulásra készen.
Mindeki már ott volt a busznál, szokás szerint utolsó voltam aki odaért.
Megint Kook mellett kellett ülnöm, amit nem bántam.
-Add meg a telefon számod. - szól a nagy semmiből.
-Minek?
-Csak..csak úgy.
-Oke. - vettem el tőle a telefonját és be írtam.
Fogalmam sincs, hogy miért kérte el a telefon számomat.
Megérkezve a sulihoz felrohantam a szobámba,hogy össze tudjak pakolni,mert a buszom hamarosan indulni fog.
-Elkísérhetlek? - kérdezte Hoseok.
VOUS LISEZ
My bad boy(VKOOK)-Befejezett
Roman d'amourNe olvasd, ha: -nem szereted a 🔞 tartalmú könyveket -ha nem szeretes a shippelést, erősen tartalmaz Vkook shippet Olvasd, ha: -unatkozol vagy éppen nincs mit olvasnod ❗Első sztorim ❗ Kritikát elfogadok