Jiminék felmentek a szobába, állítsuk szerint aludni. Mi ketten Kookkal még a nappaliban maradtunk.
2:00
-Elmegyek gyorsan lezuhanyozni. - jelentettem ki, felmentem gyorsan összeszedtem a pizsim és lezuhanyoztam.
Amikor leértem Kook ment el.
Elterülve a kanapén kapcsolgattam a tévét, de semmi érdekeset nem találtam.
Becsuktam a szemem pihentetni.
-Úgy kell majd felvinni az ágyba?
-Nem. - mondtam még mindig csukott szemmel. Kook oda feküdt mellém majd a hajammal kezdett el játszani.
-Így tényleg el fogok aludni. - mondtam álmos hangon.
-Így is? - csikizett meg. Hirtelen felültem, mert annyira váratlanul ért.
-Te ezt miért szereted annyira? - néztem rá szúrós szemmel.
-Nem tudom, csak jó.
-Megyek inni. - átmásztam Kookon, kiementem a konyhába, hogy igyak. Szokásosan felültem a konyha pultra.
-Most megint nem jössz vissza? - jött megint oda.
-Ha megcsikizel... Leköplek..
-Epres?
-Ühüm-ittam bele a vízbe.
Kook kivette a poharat a kezemből és megcsókolt.
-Miért annyira ismerős ez a szituáció.
-Nem is tudom. - csókoltam meg a nyakát. Egyre lejjebb mentem es tudtam, hogy közel vagyok ahhoz a ponthoz. Eszembe jutott, hogy az előbb meg csikizett ezért annál a pont közelében szívás nyomokat hagytam.
-Biztos vagy te a dolgokban? - kérdezte játékos hangon.
Hogy meggyőzzem finoman megharaptam a gyenge pontnál.
Kook az ölébe véve döntött megint neki a falnak.A nyakamat kezdte el csókolni, én megint bele túrtam a hajába amire felmordult.Hangos csörömpölést hallottunk fentről, de nem nagyon érdekelt mindket. Hallottam, hogy valaki jön le a lépcsőn.
-Ha Jimin jön le és megint így talál.. Sokkot kap megint..-mondtam Kookra nézve.
-Mit kéne tenni..Ha innen leraklak...Akkor lehet tényleg sokkot kap. - értetlenül néztem rá, mert ezt nem igazán értettem. Kook lejjebb eresztett és a csípőjét közelebb tolta hozzám.
-Szóval áll..
-Te hibád..-kacsintott egyet.
-De tényleg nem lenne jó, ha le tennél.. - néztem az alsónadrágomra.
-És neked is..
-Te hibád.. - húztam fel a szemöldököm.
-Tae.. Miafaszom..-fordult meg Jimin. - nekem ezeket miért kell látni..
Kook még mindig a falnak nyomott.
-Mit szeretnél? - kérdeztem tőle.
-Csak egy seprűt...
-Itt van mellettem.. Kook feladod?
-Tessék Jimin.. - nyújtotta oda..
-Nem akarom tudni, hogy miért vagytok így... - utalt arra, hogy én még mindig a falnak volntam nyomva.
Jimin gyorsan kiment a konyhából.
-És mi akarjuk tudni, hogy mi történt? - kérdeztem Kooktól.
-Nem.. - indult el fel velem a szobába.
A vendégszoba előtt elhaladva hallottam, hogy Yoongi káromkodik Jimin pedig valamit mintha üldözne..
-Tan.. Könyörgöm menj már ki.
Gyorsan megfogtam az ajtófélfát és megálltunk.
-Ki kell szednem onnan mielőtt Tan nem lenne többet.
Gyorsan kinyitottam az ajtót majd szóltam a kutyámnak aki kijött.
-Kösz Tae..
Nem tudtam válaszolni mert Kook a számra tapadt.
-Zenét kapcsoljatok... Jó hangosan! - kiáltott ki Jimin.
A szobába érve Jimin kérésének eleget téve kapcsoltam be a rádiót.08:00
-Tae..-kopogott Jimin az ajtón, ezzel felkeltve. - Anyud hívott, hamarosan itthon lesznek. - És a konyhába valaki elhagyta a pólóját..és egy nadrágot a nappaliban...
Gyorsan kinyitottam az ajtót és összeszedtem a ruhákat.
-Tae.. Te mit csinálsz?
-Anyuék itt lesznek hamarosan.. Jimin mikor?
-Azt mondták egy tíz perc..
-Miért nem keltettél előbb?
-Tudod te mennyit kopogtam?
-Tae.. Ha így találkozok anyukáddal? - mutatott végig magán Kook..
-Egy alsónadrágban vagy.. Meg ne merd ezt csinálni.
-Jó csak vicceltem.
-Tae, nagyon köszönöm, hogy itt aludhattam. Megyek is a buszra. - termett előttem Yoongi.
-Semmiség. - mosolyogtam rá a kapkodás közepette.
-Mi még találkozunk. - nyomott egy puszit Jimin arcára.
Yoongi kilépett az ajtón nekem meg egy vigyor jelent meg az arcomon.
-Tae.. Ha meg fordulok.. Ugye nem fogsz mosolyogni?
-Pff..dehogyis.. De.. Hogy is mondtad nekem?
-Mit is?
-Egy betörő próbált megfújtani?
-Mivan?
Mutattam a saját kulcscsontomra.
-Igen.. Egy betörő volt.
-Kész vagyok.. De neked nem kéne öltözni? - jött le Kook a szobából.
-De megyek..
-A betörő el ne kapjon fiam.-szólt utánam Jimin.
-Téged se. - nevettem el magam.
-JK.. Ma olyan..betörő stílusod van.
-Beütötted a fejed?
Gyorsan felrohantam a szobába, hogy fel tudjak öltözni és anya ne csak egy alsónadrágban találjon a bejárati ajtó előtt.
A kocsi beállt az udvarra és anyuék bejöttek. Nagy csomagokkal érkeztek meg. Gyorsan segítettünk nekik behozni őket.
-Jó reggelt. - köszönt Kook miután behoztuk a cuccokat.
A nagyi kikerekedett szemekkel nézte.
-Tae.. Eszik rendesen ez a gyerek? Lányom.. Ma rendesen ennie kell..-nézett végig Kookon a nagyi.
-Anya.. Hagyd békén.. Ne ijeszd el.. A végén többet nem fog jönni. Kook nem mondott semmit csak segítségkérően pillantott rám.
-Anya.. Nagyi...Ne akarjátok minden áron felhízlalni.. Kérlek.
-Tae.. Jut eszembe.. - nézett rám a nagyi gonosz mosollyal..
-Ugye neeem? - ahányszor a nénikémnél járnak kapok ruhát.Legtöbbször olyat ami nem is jó rám.
-De, de.. Egy nadrág és egy garbó. Siess.. Vedd fel őket. Szerintem mindneki kíváncsi rá.
-Senki nem az..
-De én igen. - gonoszkodott Jimin.
-Én is. - csatlakozott Kook.
Duzzogva elvettem a ruhákat és felmentem a szobába. A garbót kivéve elszörnyedtem. Előre látom hogy ez szúrni fog.
Magamra aggadtam és lementem a lépcsőn.
-Könyörgöm.. Égessük el..
Egyszerre tört ki belőlük a röhögés.. Úgy néztem ki, mint egy 5 éves akit a vak anyja öltöztetett fel.. Sötétben.
-A nadrág hol marad? Jó bőr cucc. - nevetett a nagyi.
-Na azt fel nem veszem..
Mentem vissza a szobába. Tudtam, hogy fel kell venni,mert addig fognak piszkálni. Alig tudtam magamra húzni, a nadrág ott volt szoros.. Nos, ahol csak tudott.
-Ezt is dobjuk a tűzre.. - mentem be az konyhába.
-Ez.. Aztán a szoros nadrág. - nézett le Kook.
-Hát ez tényleg az... - szörnyülködött Chim.
-Elég...Mind a ketten.
-TaeTae..gyere csak ide.. Hadd nevesselek ki.-mentem oda anya elé, ahogy Kook előtt mentem el ő úgy fordult utánam.
Anya csinált rólam gyorsan egy képet, hogy el tudja küldeni. Gyorsan átmentek a nappaliba a nagyibal, mert már hívták is őket.Lehetett hallani, ahogy nevetnek.
-Hogy fogom én ezt levenni?
-Remélem sehogy. - csapott a fenekemre Kook.
Én csak fáradtan sóhajtottam.
-Perverz..
-Tudod, hogy nem csak a seggedet emeli ki?
-Érzem..
-Álljatok le.. Elég volt amiket láttam tegnap.. Kétszer is.
Kook az ölébe ültetett.
-Már csak a garbó kéne. - terrorizált Jimin.
Éreztem, hogy Kook keze egyre feljebb csúszik a combomon. Jimin velünk szemben állt ezért a konyhapult eltakart minket.
Kookra néztem és némán elmondtam neki, hogy Jimin itt van.
Perverz mosolyra húzta a száját.
ESTÁS LEYENDO
My bad boy(VKOOK)-Befejezett
RomanceNe olvasd, ha: -nem szereted a 🔞 tartalmú könyveket -ha nem szeretes a shippelést, erősen tartalmaz Vkook shippet Olvasd, ha: -unatkozol vagy éppen nincs mit olvasnod ❗Első sztorim ❗ Kritikát elfogadok