Ránéztem Kookra, hogy mit csinál de ő csak mosolygott.
Ráhagyva ettem tovább. Egy hirtelen mozdulattal vezette végig kezét a combomon, majd a farkamon simított végig. Én egy visszafolyott nyögést hallattam olyan hirtelen történt.
-Tae.. Oké minden? Egész kajálás alatt nagyon fura vagy.
-Igen Tae.. Jól vagy? - simított végig a hátamon Kook.
-Hát hogyne.. Minden a legjobb.
-Jólvan.. - Jimin felállt és össze szedte a tányérokat.
-Perverz. - suttogtam Kooknak.
-Mond, hogy nem élvezed.
-Tae... Kb egy óra múlva elmegyek, nyugi vissza fogok érni mielőtt anyudék itthon lennének. Úgyis sokára jönnek.
-Jólvan..
Tényleg? Akkor hagy itt amikor előbújt a perverz énje..De jó..
Később leültünk filmet nézni jobb ötlet hiányában. Kint már kezdett sötét lenni, így persze, hogy a horror mellett döntöttünk. Jimin az egyik kanapén terült ki, Kook a másikon én pedig hozzá bújtam, mert féltem. Nem tudom melyik találta ezt a filmet de örök életembe el fog ez kísérni. Miért vannak ammyira beteg emberek? Ki képes egy csomó embert összevarrni egymással? Fúj.. Én már nem bírtam tovább így Kook nyakába fúrtam a fejemet. Nem mondott semmit de éreztem, hogy nevet. Gyengén megütöttem, hogy hagyja abba. Nem hagyta csak jobban nevetett. Jobb ötletem nem volt ezért megcsikiztem. Akkor mar teljesen abba hagyta a nevetést.
-Oké oké befejeztem.
-Szerencséd. - nevettem fel.
El kezdte simogatni a hátam amikor a derekamhoz ért megugrottam.
-Még mindig csikis vagyok..Hagyd a gyenge pontomat.
-Bocsi, bocsi. - látszólag be is fejezte, de nem.Tovább csikizett.
-Hagyd abba-suttogtam, hogy Jimint ne zavarjam a film közben.
-Mert ha nem..
-Meg foglak harapni. - nem hitt nekem, de én nem vicceltem. Feljebb csúsztam és megharaptam a nyakát. Kook elfojtott egy nyögést. Gyenge pont. Meg vagy.
-Hogy is volt ez a gyenge pont dolog? - mosolyogtam rá.
-És még én vagyok a perverz.
-Hát igen.
-Oké ezután már bármit csinálhattok-állt fel Jimin, mert indulnia kellett.. Én kinéztem az ablakon és teljes sötétség volt.
-Most? Sötétben?
-TaeTae.. Nem kell féltened, nem fognak összevarrni senkivel sem.
-Hát ezzel aztán rohadtul megnyugtattál.
-Vigyázok nyugi.
-Jólvan..
-Sziasztoook.. Aztán zenét kapcsoljatok be.. Vagy az ablakot csukjátok be, legalabb a szomszédok pihenjenek.
-Jimiiiin.-kiabáltam utána. - hát ez hülye...
-Másik film?
-Ne horror..
-Jólvan.
Bekapcsoltunk egy másik filmet és nezni kezdtük.. Nem mozdultam Kook mellől annyira kényelmes volt rajta feküdni.
Folyamatosan simogatta a hátamat én meg majdnem bealudtam. Kezét felvezette a tarkómra majd a hajamba túrt. A másik kezével pedig megcsikizett.
Hirtelen a csípőjére ültem és megpróbáltam leállítani.
-Ne csikizz.. - nevettem, mert még mindig nem hagyta abba.-feladom..
-Adj egy csókot. - hajoltam oda, hogy megcsókoljam. Kook beletúrt a hajamba ezért belenyögtem a csókba. Ő csak elmosolyodott és jobban a hajamba túrt. Nem állítottam le,mert nagyon jó érzés volt. Kook nyakához hajoltam majd bele haraptam gyengén, oda ahova az előbb.
Megfogta a derekamat és maga alá fordítva csókolt meg. Lejjebb ment a nyakamhoz és azt kezdte nyúzni. Óvatosan megharapta. Nekem pedig egy apró nyögés hagyta el a számat. Nem állt le, inkább csak több puszival lepte el a nyakamat. Lassan a kezével a pulcsim alá tévedt és végig simított a derekamon, ahol tiszta libabőrös lettem. Hirtelen megcsörrent a telefon, olyan gyorsan váltunk el egymástól, mintha ránk nyitottak volna. Anya hívott. A heves légvételemet megpróbáltam csökkenteni.
-Igen? - hangositottam ki a telefont.
-Szia kicsim, azért hívlak, hogy a kocsi nem indul, csak holnap tudunk haza menni.
-De ezért jól vagytok?
-Igen, persze a nénikédnél vagyunk nyugi. Jó helyen vagyunk.
-Igen, az biztos.
-Jólvan Tae, csak ezért hívtalak. Érezzétek jól magatokat. Szia kicsim.
-Szia anya.-miután letettem a telefont Kook szinte letámadva csókolt meg. Én meglepődve de visszacsókoltam. Eldöntött a kanapén és visszatértünk oda ahol befejeztük. Beletúrtam a hajába ő pedig felmordult. Több se kellett neki, Kook gyorsan levette rólam a pulcsit és visszatért a nyakam kínzásához.Lassan lejjebb kezdett el nyálas puszikkal ellepni. A mellbimbómat a szájába vette és szívni kezdte. Én hangosan felnyögtem. Kook felállt a kanapéről majd engem is felrántva az ölébe kapott és felmentünk a szobámba. Velem együtt leült az ágyra én pedig az ölébe ültem, ekkor éreztem, hogy már mennyire kemény ott lent. A fenekemnél fogva feltolt és fölém mászott. A csípőjét teljesen nekem nyomta amire mind a ketten felmordultunk. Kook levette magáról a pólót én pedig teljesen végigmértem. Kidolgozott hasa volt, de nem hagyta, hogy sokáig nézzem mert a nyakamat kezdte el szívni, lejjebb menve újra az egyik mellbimbómmal volt elfoglalva miközben az egyik kezét levezette a farkamra és ott kezdett el simogatni. Én ott nyögtem alatta, mint egy vérbeli kurva. Kook lejjeb csúszott majd levette rólam a nadrágot ami már teljesen feszített ott lent. Az alsónadrág szélén kezdett el csókolni. Majd visszatért a számra.
-Azt már mondtad, hogy neked ez új. Csak szólj bármi van.
-Rendben. - csókoltam meg.
Újra visszament az alsónadrágomhoz, hogy csókokkal lepje el, majd egy engedélyt kérve felpillantot amit meg is adtam neki így az alsónadrágomat is levette rólam.
-Ha még nem csináltad ez tetszeni fog. - mosolyodott el majd a nyelve hegyével végignyalt rajtam. Hangosan felnyögtem mire Kook az ajkait elkezdte fel le mozgatni. Hátra vetettem a fejem és megmarkoltam a takarót. Teljesen csillagokat láttam. Kook csak egyre jobban bólogatott és egyre mélyebbre ment. A hasamban kezdtem érezni, hogy hamarosan vége, nem bírom tovább. Ezt Kook is hallotta a nyögéseimből, mert egyre jobban és hangosabban nyögtem.Mielőtt még vége lett volna abba hagyta amit egy csalódott nyögéssel jutalmaztam. Kook levette az alsónadrágját is és a csípőjét megint teljesen hozzám nyomta. Amire felmordult. Kook az egyik ujját betette mire felnyögtem. Nem volt rossz érzés, nem feszített. Amikor a másik ujját is bedugta akkor egy morgást adtam ki ami nem volt se jó se rossz. Kook levezette a kezét majd mozgatni kezdte ezzel elterelve a figyelmemet. Kook az ujjait kivéve a szemembe nézett.
-Mehet?
Én nem válaszoltam semmit csak bólintottam.Kookból egy jól eső morgás jött ki,én pedig csak nyöszörögtem inkább.
-Tarts ki, ügyes vagy. - súgta a fülembe, majd a nyakamat kezdte el csókolni és az egyik kezét levezette és mozgatni kezdte ismét, hogy terelje a figyelmet.
Mikor megszoktam az érzést jeleztem Kooknak, majd mozogni kezdett.
A lökésekkel együtt nyögtem én is és Kook is.Eltalált egy olyan pontot ahol az eddigieknél a leghangosabb nyögés hagyta el a számat. Ő csak elégedetten mosolygott majd egymás után sokszor azt kezdte el ostromolni. Újból éreztem a hasamban azt a csomót ami azt jelentette nem bírom sokáig.
-Kookhh.. - nyögtem ki ahogy csak bírtam. Nem sokra rá szinte egyszerre mentünk el.Kook egy nagyot nyögve rogyott rám,majd kihúzta magát. A félhomályban az egyenletlen légzésünket lehetett csak hallani. Mikor már magunkhoz tértünk felöltöztünk és lementünk a földszintre. Pont jókor mert Jimin abban a pillanatban lépett be az ajtón.
-Látom jó este volt. - mosolygott Chim.
-Miért? - néztem rá.
-Egymás pulcsiját vettétek fel.. De ha csak öltözősdit játszotattok akkor gondolom egy betörő akart titeket megfújtani és azért ilyen a nyakatok. - én hirtelen abba hagytam az üdítő kitöltését és magamra néztem. Tényleg Kook felsője volt rajtam.
-Na megyek gyorsan lefürdök.-hagyott magunkra Jimin. Egymásra néztünk és ki tört belőlünk a nevetés.
-A felsőd van rajtam.
ESTÁS LEYENDO
My bad boy(VKOOK)-Befejezett
RomanceNe olvasd, ha: -nem szereted a 🔞 tartalmú könyveket -ha nem szeretes a shippelést, erősen tartalmaz Vkook shippet Olvasd, ha: -unatkozol vagy éppen nincs mit olvasnod ❗Első sztorim ❗ Kritikát elfogadok