-Nem baj, gyere. - húzott fel az ágyról.
Lesétáltunk az ebédlőbe, ketten. Senki más, csak mi ketten.
Amikor oda értünk lehetett látni, hogy senki nincs bent, ugyanis csak a naplemente fénye szűrődött be az ablakon.
-Ide az van írva, hogy csak holnaptól lehet bemenni és tilos a bejárás.
-Nem baj. - lépett be lazán a helyiségbe.
-Hát.. Oké.. - mondtam a nagy semminek.
-Nézzünk miből élünk. Oh Tae, nézd mit találtam holdsütemény.
-Biztos az Őszközépünnepre lesz, ezt nem szabad megenni.
-Csak egyet vagy kettőt eszünk.
Leültünk a konyha padlójára, én a sütőnek támasztottam a hátamat, Jungkook pedig velem szembe ült le.
-Tessék. - adott egy sütit.
-Kösz.
-Jobban vagy már? - célzott arra, hogy milyen a kapcsolatom apával.
-Kicsit. - mosolyogtam.
Már majdnem az összes sütit megettük amikor lépéseket hallottunk.
-Van itt valaki? - hallottuk a biztonsági őr hangját.
Ijedten Jungkookra néztem, aki csak a szája elé tette a kezét ezzel jelezve hogy csönd.
Megfogta a kezemet és legugolva osontunk ki,szerencsére az őr nem vett észre minket.
-Ah majdnem lebuktunk
-Ahaa.-nevetett Jungkook.
-Ez nem vicces, sokat is ettem, kaja kómába fogok kerülni. - feküdtem hanyat az ágyon.
-Nekem ne mondd,én többet ettem.-feküdt ő is mellém.
Nem szóltunk egymáshoz, én csak hagytam, hogy elnyomjon az álom.
Arra keltem fel, hogy valaki halkan kopog az ajtón, de mozdulni nem tudtam, mert a mellettem fekvő fiú teljesen átkarolt.
-Ha fontos tovább kopog. - szólt halkan.
-Úgy tűnik az, mert nagyon nem akar elmenni.
-Najólvan haver akkor én bejövők magamtól-ronott be az ajtón Jimin. - mi a retkes faasssssz. Bocs. - ezzel a lendülettel ment is ki az ajtón.
-Ez most mi volt? - keltem fel az ágyból-Hé Chim.. Hova mész? - léptem ki az ajtón.
-Bocs, hogy nem akarom megnézni, hogy dugtok.
-Idióta. - csaptam vállon. - mit akarsz?
-Csak egy kis holdsüteményt akartam hozni.
-Ez honnan van?
-Mindneki kapott, ti nem?
-De.. De igen. - mosolyodtam el.
-Okee.. Akkor kérsz?
-Nem köszi.
-Akkor további jó dugást.
-Bazd meg Jimin.
Léptem vissza a szobába, meglepetésemre Jungkook nem volt ott. Feltehetőleg fürdeni ment.
-Hé szépség, nyugodtan be is jöhettél volna fürdeni.
-Mivan?
-Csak egy kis spórolás.
-Hát te hülye vagy...-forgattam a szememet.
Én is lassan elmentem fürdeni, majd aludni.4:00
-Jó reggelt. - keltett fel Jungkook.
-Mi a.. Hány óra van?
-Hajnali négy.. Na kelj fel és megyünk futni.
Lassan kieletem az ágyból és átöltöztem.Kiérve megcsapott a hideg, csípős levegő.
-Miert kellett nekem jönni!-dünnyögtem magamban. - Hülye, hülye Tae-ütöttem meg a fejemet.
-Ne bántsd magad, tönkre megy a csinos pofid. - jött oda Hoseok.
-Nem fog.
-Helyes, kár lenne érte. - simított végig az arcomon.
-Hobi.. Neked nincs dolgod? - jött oda Jungkook.
-Nem,nincs.
-Ne érj hozzá mégegyszer.
-Miért? A tiéd vagyok? - csattantam fel hirtelen, magam sem tudom, hogy miért. Talán jól esett, hogy féltékenynek látom őt. - Mert szerintem nem, na menjünk. - ragadtam meg Hoseok kezét és elhúztam.
-Héhé cukipofi nyugi.
-Faszom, ne hívj már így. Nem vagyok cuki.
-Ajjaj valaki nem aludta ki magát. - kezdett el futni.
Tényleg nem aludtam ki magamat, és most jöhetett a fél óra futás.Szememmel megkerestem Jimint és vele együtt futottam tovább.
-Na mi ez a durci? - kérdezte futas közben.
-Psszt, el fogsz fáradni.
-Chh. - nevetett Jimin.
Már csak tíz perc maradt a futásból, én úgy terveztem, hogy ezt mar le fogom futni még akkor is ha az életem múlik rajta...De a bokám úgy döntött, hogy helló szevasz én feladom. A következő pillanatban annyit lehett látni, hogy akkorát taknyolok,csoda nem a pokolban vagyok.
-Rendben vagy? - kérdezte Jimin.
-Nem,nem tudok ráállni a bokámra.
-Tae jól vagy? Mi történt.-futott oda Jungkook.
-A bokám feladta a mai napot.
-Beviszlek a dokihoz.
-Nem szükségeee.. - nem tudtam befejezni a mondatot, mert már Jungkook hátán voltam.
-Letennél?
-Így gyorsabb.
Bementünk a dokihoz, közel egy órát várakoztam csendben, se én, se Jungkook nem szólaltunk meg.
Végre egy óra után behivott a doki, aki azt a tanácsot adta, hogy ma és holnap ne nagyon mozogjak.
-Akkor ez azt jelenti nem kel hajnali négykor kelni? - csillant fel a szemem.
-Pontosan azt.
-És nézd, nem kell cipelned.. Kaptam mankót.
Mind a ketten visszamentünk a koliba, majd fel a szobába.
Én lefeküdtem az ágyba és bekapcsoltam a tévét. Hirtelen ő is le feküdt mellém.
-Nem kéne visszamenned?
-Nem fontos.
-Akkor mi az? Elvégre te rendezed ezt.
-Te, Te vagy fontos. - nézett a szemembe. Éreztem, ahogy a fülem hegyéig teljesen vörös vagyok.
-Mindig te leszel, nézd Tae.-ült fel az ágyon. - Amikor a buliban láttalak megtetszettél, igaz a bemutatkozásom nem volt a legjobb... De ezt váltod ki belőlem. - emelte fel hirtelen a kezem, azon támaszkodtam így az ölébe estem.
-Ohm.. - próbáltam valamit mondani de nem ment. Nem hittem el, hogy neki tetszem. Mi van ha csak át akar verni?
Nem sokat tudtam gondolkodni ezen, mert Jungkook az arcomat a két keze közé vette és szorosan magához húzva megcsókolt.
YOU ARE READING
My bad boy(VKOOK)-Befejezett
RomanceNe olvasd, ha: -nem szereted a 🔞 tartalmú könyveket -ha nem szeretes a shippelést, erősen tartalmaz Vkook shippet Olvasd, ha: -unatkozol vagy éppen nincs mit olvasnod ❗Első sztorim ❗ Kritikát elfogadok