19.rész

2.6K 135 0
                                    

-A felsőd van rajtam.
-És nagyon jól áll. - csókolt volna meg Kook, csak csöngettek.
-Lehet anyuék.. - mentem oda, hogy kinyissam az ajtót, mert az a valaki ráfeküdt a csengőre.
-Yoongi? Te hogy kerülsz ide? - lepődtem meg teljesen.
-Jimin adta meg a címet.. Mondta te laksz itt.. De beszélnem kell vele.
-Gyere be.
Yoongi belépett majd a konyhába vezettem, ahol Kook is ugyanolyan értetlen fejett vágott mint én.
-Szia Yoo.
-JK,haat te? Várj! Ne válaszolj.
-És te?
-Sürgősen kell beszélnem Jiminnel.
-Fürdik, ott van fennt. - nem sok kellett Jimin már jött is le és ahogy meglátta Yoongit egy hangos NA MÉG MIT NEM felkiáltással futott vissza.
Értetlenül néztünk össze, én felmentem Chim után és Yoongi is jött velem, őt Kook követte, hogy erről nem akar lemaradni.
-Jimin gyere ki vagy én megyek be. - kiabáltam be.
-És ha nincs rajtam ruha? - üvöltött.
-Tudod, hogy akkor is bemegyek.
-Nem mész te sehova. - mondta egyszerre Kook és Yoongi.
-Jó mi folyik itt?
Jimin hirtelen kivágta az ajtót és Yoongit megragadva rántotta be a fürdőbe.
Hangos kiabálás hallatszott ki.
-Te lenyomoztattad a volt barátnőmet, azt még elnéztem de ki a picsa volt az aki odament és majdnem lekapott? Mert tuti nem csak egy barát. - üvöltötte Jimin.
-Mi a fasz? Ezek ketten...
-Kavarnak.-fejezte be Kook a mondatot.
Le vagyok sokkolva, nem azért mert járnak Yoongival. Sokkal inkább azért mert nem mondta el nekem.
-Nem is mondtam azt, hogy ehy barát.. Azt a libát még csak nem is ismertem. Könyörgöm full részeg volt. És lekaptam? Nem.-ezt már Yoongi üvöltötte.
-Nem kéne ezt hallanunk.
-Maradjunk.. Mint egy rossz tini dráma.
Egy hangos csattanás hangzott bentről.
Ezek most kinyírták egymást? Hogy magyarázom meg anyának, hogy Jimin es számára egy ismeretlen fiú fekszik a fürdőben holtan? Még jó, hogy nincsenek itt.
-Azért üvöltötte utánad, hogy szeretlek Yoongi? És hogy szólj Kooknak, hogy várja már?-ezt meghallva Kookra néztem.
-Tae.. Én nem megyek senkihez.
-És nagyon kiabálta,hogy menjetek már az ágyba vele, mert hiányoztok neki.
Én csak mereven bámultam rá.
-Szereted a drámákat? Tessék most megkapod.-mentem be a szobámba és magam mögött becsaptam.
-Tae.. Engedj be, sose voltam semmilyen lány ágyában.
Megszólalt Kook telefonja, üzenet jött. Meg néztem és egy ismeretlen szám volt az. "Hiányzol❤️".
-Igen? Akkor biztos csak képzelődöm, hogy hiányzol valakinek. - adtam oda a telefont és becsaptam az ajtót. Az ajtónak dőltem és sírni kezdtem.
Egy kis idő múlva Kook újra kopogott.
-Tae kérlek nyisd ki, beszéljük meg. Félreérted.
Nem válaszoltam neki semmit. Tompán hallottam, hogy Jimin és Yoongi már normális hangerővel beszélnek. Az ajtóm előtt. Szuper.
-Ez nálatok egy jó buli? Ajtó mögül megbeszélni a dolgokat? Amikor üvöltesz behívsz aztán kidobsz és ott kiabálsz velem.. Ajtón keresztül.
-Csak engedd el.
-Ha mind a ketten ilyenek.. Jó kis buliban lesz részed.
Ezeket hallgatva szedtem össze a cuccaimat.
-Tae.. Engem beengedsz? - kizártamnaz ajtót,de nem nyitott be senki. Nem nagyon érdekelt,hogy mikor ki nyit be. Óvatosan kimásztam az ablakon és el indultam sétálni. Korom sötét volt de az sem érdekelt ha valaki összevarr egy idegennel.
Abba a parkba mentem ahol Kookkal énekeltünk. Jelen pillanatban gyűlöltem azt a helyet, de így kivilágítva szép volt.
Leültem egy padra és azon agyaltam, hogy ki irta neki az üzenetet. Még, hogy nem megy sehova...
Egy sötét alak kezdett közeledni felém de nagy figyelmet nem fordítottam rá. Csak nem fog megerőszakolni.
Ahogy közeledett egyre idegesebb voltam. Nem a legstabilabban állt az úriember.Amikor oda ért levágódott mellém és beszélni kezdett hozzám.
-Gyönyörű, te egyedül vagy?- nem nagyon értettem mit mond, de kiköveztettem.
-Lát itt más embert? - körülnézett, hogy van itt mas ember is vagy csak ketten vagyunk.
-Ott jönnek lányok. - mutatott oda.
Jajj de jó. Egy részeg ember tarsaságában vagyok és azt figyelem, hogy lányok jönnek.
-És mi a helyzet JK-vel?
-Sokszor akartam elhivni randizni.. De ő azt mondta van valakije aki fontos számára. Még a telefon számát is megszereztem irtam is rá, hogy hiányzik.. De írt, hogy van barátja és szereti.. Ezek után letiltott. - szomorkodott a lány. Ezek után esett le, hogy tényleg félreértettem Kookot. És voltam olyan hülye, hogy nem hallhattam meg.. Ezért egy részeggel ülök egy padon. Haza kell mennem.
-Huppsz..-szólalt meg az emberünk.Ránéztem, hogy mit csinált ami hiba volt. Buli volt a bugyiban neki. Gyorsan felkeltem a padról mielőtt kitalálja,hogy segítség a gondján.
Elkezdtem haza felé sétálni de az ember csak követett.
-Gyönyörűm.. Segíts. - amikor kimondta rácsapott a seggemre.
-Hagyjon békén. - szóltam rá.
-Srácok itt vagyok, nézzétek milyen szépségét találtam. - kiáltott oda valakiknek.Ekkor három alak még közeledni kezdett felém és én gyorsabb tempóra váltottam.
Hiába volt, mert ketten elém futottam ketten pedig mögé álltak.
-Ne siess ennyire szépség.
-Hagyjanak már békén.
Az egyik megfogta a kezemet és erősen visszarántott. Felszisszentem, mert nagyon erősen szorított. Az aki szorított teljesen közel jött hozzám. Annyira közel jött,éreztem, hogy áll neki. Próbáltam elhúzódni tőle de akkor meg egy másik részeg ember karjaiban lettem volna.
-Tae.. - hallottam messziről Jimin hangját. Hála égnek itt vannak.
-Tae.. Eresszétek el! - jött oda Kook.
-Te akarod partyba vágni? - nevetett az egyik. Én már könnyeztem annyira szorítta a kezem és annyira közel volt, hogy szinte megdugott.
-Az anyádat vágjuk partyba ha nem engeded el.. - jött Yoongi.
-Na te kis szaros. - fogta meg Yoongi vállát az egyik. Ez hiba volt mert behúzott neki egyet. Az orrához kapta a kezét ami elkezdett vérezni. Nem nagyon törődtek vele. Az aki szoritotta a kezeimet a seggemet fogdosta.
-Ne fogdossa már a seggem.-kiáltott rá.
-Akkor itt? - nyúlt a farkamra. - Kook átvágott hirtelen azon a kettő emberen akik elállták az utat. Megfogta az ember kezét majd magához húzva bevert neki egyet. Én kapva az alkalmon Kook mellé siettem.
Közbe megérkezett Jimin és hirtelen behúzott egy egyik embernek.
-Ezt most miért? - kérdezte a férfi.
-Verekedni akartam. És bántottad a barátomat.
A férfiak gyorsantl elmentek tőlünk azt üvöltve, hogy nem vagyunk normálisak.
-Tae kérlek beszéljük meg.
-Nem kell. Amikor itt ültem a padon erre jött két lány. Rólad beszéltek és arról, hogy visszautasítottad őket. - mondtam el egy szuszra.
-Még szép. Tae én szeretlek, sose bántanálak. - csókolt meg.
A csók után a két friss gerlepárhot fordultam.
-Na és mizu veletek?
-Semmi. - vágták rá egyszerre.
-Jimin...
-Oké gyere.-előre mentünk és el mondott mindent.



My bad boy(VKOOK)-BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang