16.rész.

2.9K 147 1
                                    

06:00

-Tudom, hogy nem akarsz.. De suliba kell menni. Hoztam kávét is.- ébresztett Kook.
-Ennél jobb ébresztő nincs. - mondtam még mindig csukott szemmel.. És mennyire tévedtem. Ott állt szerelmem egy törölközőben és engem nézett.
-Kérlek ne nézz ennyire, zavarba jövök.
Mióta Kook esténként titokban itt alszik Jiminnel inkább csak a suliban találkozunk.
Kookkal kiléptünk az ajtón és Jimin pedig Yoongi szobájából.
-Te is látod amit én? - suttogtam.
-Ahaa...
Oké teljes képszakadás.. Chim álmában megölte volna Yoongit? Mi lesz ha be viszik a rendőrségre.. Fel kéne adnom? Neeem ő a legjobb barátom, ha kell megszöktetem a börtönből..
-Oh.. Sziasztok-köszönt Jimin.
-Sziaa.. Hát te.. Ugye nem ölted meg? Nem véres a kezed? Gyorsan mosd meg akkor megtudják, hogy te voltál.. Egy olyan helyre kell vinni ahol nem jár senki.. Talán el kéne égetni.
-Oké.. Most féljek, hogy a barátom tudja,hogy hogyan kéne egy hullát eldugni?-nevetett Kook.
-Mi a.. Tae.. Nem öltem meg senkit..Nyugi.. Csak beszéltem vele.
-Jaa.. O.. Oké..
Gyorsan elfelejtettük, hogy miket is mondtam majd indultunk a suliba. Szokásosan Kook terme felé mentünk, mert a tanár még mindig nincs.
Mindenki normálisan viselkedett kivéve Jimint és Yoongit.. Feltűnően kedvesek egymással. Karácsonyi csoda lenne?
A tanítás végén elmondták, hogy jövő héten már szünet lesz így Jimin hozzám fog jönni a szünetben és karácsonyig ott lesz, mert a szülei nincsenek otthon.
Így, hogy bejelentették, hogy szünet lesz ennél is lassabban telt a hét. Mindenki azt várta, hogy végre pihenjen egyet együtt a családjával. Mire vége lett a hétnek úgy néztem ki, mint aki három hete nem aludt volna.
-Aztán vigyázz rá. Ugye van külön vendég szoba? Ugye? - kérdezősködött Kook.
-Nyu.. - akartam mondnai de szokás szerint félbe szakítottak.
-JK.. Nyugi.. Én ne vigyáznék rá? Ééén?.. És nyugi.. Aludtam vele már egy ágyban.
-Jimin.. Fogd már be..
-Naaa csak vicc volt..Van barátnőm.. Hé.
-Te ne menj vele sehova. - ölelt szorosan magához Kook.
-Sajnos azt nem tehetem, anya vár minket haza. - nevettem el magam.
Amikor Kook megbizonyosodott róla, hogy Jimin nem akar az éjszaka közepén megerőszakolni végre elégedett haza.
-Szia anya, megjöttünk.
-Anyád még nincs itthon.
-Nagyii..
-Tae mama..
Öleltük meg a nagyit.
Felmentünk a szobába, hogy letegyük a cuccainkat, majd lementünk a nagyihoz.
Nagyon régóta nem találkoztunk vele így volt mit bőven mesélni, szinte fel sem tűnt amikor anya csatlakozott hozzánk.
El meséltem a nagyinak, hogy végre lett egy barátom. Így tudta meg anya, hogy Kook a barátom. Vagyis megint. Mert már mondtam neki.. De nem baj..
A nagyival átmentek tini lányba akik shippeket raknak össze és körbe öleltek.
Késő estig beszélgettünk, nevettünk.
Jiminnel ketten felmentünk és néztünk egy filmet utána meg aludtunk.

12:00

-Két nap múlva jön haza anya meg apa.. Éééés Jungkook is akkor jön..
-Te direkt stresszelsz? - beszéltük meg futás közben.
Amióta Jimin itt van nehéz korán reggel futni, mert képtelen felkelni 11 óra előtt.
Miután végeztünk a futással elmentünk gyorsan lezuhanyozni. Anya addig elvette a karácsonyi díszeket, hogy délután fel tudjuk díszíteni a fát. Nagyi addig sütött sütiket amiket alig vártam, hogy megkóstoljam.. Mert nagyi sütije a legjobb.

17:00

Délutani fadíszítésből inkabb kora esti lett, de nem baj így hangulatosabb volt. Jimintől elvettem a csúcsdíszt, mert ő nem éri fel a fát. Miután feldíszítettük a fát bekapcsoltuk az összes létező égősort a házban. Most úgy néz ki, hogy egy repülő simán le tudna szállni a hátsó kertbe a világítások miatt.
Csörögni kezdett a telefon ezért gyorsan felszaladtam a lépcsőn. Kook volt az. Gyorsan a tükörhöz léptem, hogy megnézzem minden rendben van vagy minden kàosz.. Az utóbbi volt..De már így is sokáig csörgött a telefon. Ezért felvettem.
-Kérlek mondd, hogy azért van egy fenyő ág darab a hajadban mert fát díszítesz és nem azért mert Jimin ott akarta...
-Fát díszítek.. - vágtam közbe mielőtt befejezi a mondatot. És az emlegetett éppen be is lépett a szobába.
-Ügyesen vigyázok rá?
-Majd holnap amikor látom kiderül.
-Várj.. Holnap?
-Igen, ezért hívtalak. Beszéltem anyukáddal és egy nappal előbbre hívott.
-Na várj.. Állj.. Te miért beszéltél anyuval? És mikor? Meg hogyan? Miii?
-Az legyen az én titkom. - kacsintott.
-Este menjek el itthonról? És akkor kettesben lesztek. - jött be Jimin a képbe.
-Mi az, hogy ketten? Anyuék itt vannak..
-Neem, mennem vásárolni Tae mamával..Estig tuti nem jönnek haza és még be is mennek a barátnőkhöz.. Szóval jó sooookááiig nem lesz itthon senkii..
-És én erről miért nem tudok lószart sem? - kapcsolt ki teljesen az agyam.. Anyáék elmennek vásárolni, estig. Kook itt lesz.. Két teljes napig akkor. És ketten leszünk. Egyedül. Este. Ketten..Oké.. Most halok meg.
-JK.. Tae asszem sokkot kapott. Hahó Tae... - legyezgetett Jimin.
-Itt vagyok.. De akkor mennem kell pakolni, rendet rakni..
-Tae.. Nem azért megyek, hogy felügyeljem a rendet.. Most is le fogadom, hogy Jimin cucca van össze vissza. - körülnéztem es igaz volt.
-Jimin..te pakolsz össze.
-Még beszélnem kell erről anyuval, hogy ezt mégis mikor akarta elmondani nekem..
Miután elköszönünk egymástól és Jimint befogtam takarítani lementem anyához, hogy elújságoljam azt amit már tudott.

My bad boy(VKOOK)-BefejezettWhere stories live. Discover now