20.rész

2.7K 134 0
                                    

-Oké gyere.-előre mentünk és el mondott mindent.
Akkor történt minden amikor Jimin Yoongi szobájából jött ki. Jimin megtudta, hogy Yoongi az akkori barátnője után nyomozott. Felment hozzá, hogy megbeszéljék és Yoongi megcsókolta. Jimin elmondása szerint sose érzett ilyet, egy kapcsolatában sem.
Nem mondtam Jiminnek de láttam, hogy az első találkozás óta van valami.. Furcsa köztük.
-Ugye tudod, hogy ezt elmondhattad volna? - kérdeztem tőle.
-Igen, de Tae.. Ez új.. Sose éreztem így.
Hátra néztem és láttam, hogy Kookék még jönnek. Yoongi akkor vett fel a földről egy öngyújtót és gyújtogatni kezdte.
-A barátodból nem sok marad, ha így folytatja..
Jimin is hátrafordult majd oda ment Yoongihoz és leöntötte vízzel, amit az egyik lánytól vett el.
-Most ezt miért vetted el? -kérdezte a lány nyafogós hangon.
-Nem öntötte ki az egészet nyugi.-próbálta leállítani Kook,mert Jimin úgy nézett rá, hogy majdnem meghalt.
A lány hirtelen modort váltva mosolygott Kookra. Én a félig homályban figyeltem mi lesz ennek a vége.
A lány végigsimított Kook karján, ő megfogta a kezét és levette magáról. Ez a csajnak nem volt elég, nem engedte el Kook kezét.
-Elmehetnénk valahova. - hívta meg a lány.. Valahova.
-Ez nem jó ötle...
-Hé, te csak a vizedet akarod, nem?
-Őt is. - nevetett fel. Én ks együtt nevettem fel vele.
-Nem, őt nem. - mondtam mosolyogva, majd megfogtam az én barátom kezét és el vezettem a lánytól.
Magamban puffogva átkoztam, hogy Kook ennyire helyes.
-Aranyos vagy amikor féltékenykedsz.
-Haha. - fogtam meg mégszorosabban a kezét.
Haza érve Yoongi is bejött még egy kicsit. Készítettem popcorn majd Chimmel szembe ültem és mosolyogva figyeltem. Látszott rajta, hogy boldog.
-TaeTae..olyan érzésem van... Mintha az anyám lennél.. Muszáj így nézned? - én csak ártatlanul pislogtam.
-Tessék.. - fogta be a szememet Kook.
-Na, nem látok semmit...
-Az lenne a cél.
-Chim... - mutattam rá. Vagyis remélem, hogy rá. - Ez még semmi ahhoz képest amiket te mondtál nekem.. Én csak örültem, hogy boldog vagy. - ilyenkor már levette a kezét Kook és újra láttam.
Ezután némán megvitattuk, hogy én nem szólok arról, hogy arra buzdított, hogy... Feküdjek Kook alá.. Én pedig nem nézem őket.
-Yoo.. Valami film amíg ők ketten telepátiával beszélnek?
-Ne valami érzelmes drámát.. Hányok tőlük. Van az a film. Ahol sok emberből lesz valami szörny, mert össze várják őket.. Nézzük azt.
-Nehogy! - kiáltottam fel. - Az egy undorító film.
-Egyszer már sikerült elterelni róla a figyelmed. - túrt a hajamba Kook.
-Tényleg? Ezt játszuk?
-Na mielőtt újból egymásnak estek.. Rakjunk be valamit.-állt fel Yoongi.
-Hát oké én beraa.-kezdte Kook.
-JK.. Ha kimered mondnai ezt a mondatot.. Én nem tudom mit csinálok veled.
-Filmre gondoltam..
-És ezt most hidjem el? - szóltam közbe.
-Most miért?
Lenéztem a kezére, amit egyre feljebb csúsztatott a combomon.
Nehezen sikerült valami filmet választani és még szép, hogy egy horror volt az. Amikor elkezdődött én inkább kijöttem a konyhába valami gyümölcssaláta féleséget összedobni.
Gyorsan végeztem vele, de nem mentem vissza a filmre.
Nem sokkal később Kook is csatlakozott. Én a konyhapulton ülve figyeltem.
-Nem jössz vissza? - jött közelebb.
-Ohm.. Neeem.
Kook felnevetett majd adtam egy puszit amit ő elnyújtott egy hosszú csókra.
-Ilyenkor kapni epret? - nyalta végig a száját.
-Tessék-nyújtottam felé a tálat.
Kook elvette majd letette a pultra.
-Nekem igy jobban tetszik. - csókolt újra meg. A combom belső felét kezdte el simogatni.
-Te egy rossz fiú vagy.. - mondtam ki.
-Most miért?
-Perverz vagy..
-Ez nem is igaz.. - védekezett azonnal.
-Ezt mondod úgy, hogy az egyik kezed a fenekemet fogdossa.
-Rossz fiú vagyok. - mosolygott.
-Az én rossz fiúm.-csókoltam meg. Az egyik kezét a pólóm alá vezette és levette rólam. Az ölébe vett és úgy döltünk neki a falnak. A nyakamat kezdte el csókolni. Én a tarkójától veuettem fel a kezemet a hajára majd bele túrtam. Kook felmordult és a csípőjét jobban nekem nyomta.
-Tae hallod. - nyitott be Jimin. - Te jó ég.. - azzal a lendülettel fordult is ki. Én meg mindig Kook ölében voltam.
-Yoongi ezeket két percnél tovább nem lehet magukra hagyni, mert az egyik már azonnal póló nélkül lesz. - hallottam Jimin hangját.
Ekkor realizáltam, hogy rajtam már nem igen volt póló.
-Jimin mit szerettél volna?
-Semmit, ez a kép bele égett a szemembe.. Soha nem akarom még ehhez hasonló élményt sem.
-Traumát élt át...
-Itt van hajnali egy óra..és sokkot kaptam...
-Egy óra? Mivan? - nézett rá Yoongi az órára.
-Mi a baj Yoo?
-Picsába is.. Nem jön több busz.
-Yoongi, ne aggódj van itt vendég szoba. Itt aludhatsz.
-Köszönöm Tae.. De nem akarok.. Zavarni.
-Nem fogsz.. Az utcán mégsem aludhatsz.
-Írok a szüleimnek, hogy akkor itt alszok. Köszönöm Tae.
-Ez semmiség.. Akkor itt alszol. - veregettem meg Chim vállát. Szerintem itt érte a teljesen sokk. Szegény.. De nem hazudok, élveztem. Mostmár tudom mit élt át amikor engem szivatott..
-Tudod Jimin,itt az ideje, hogy.. Aláfeküdj.. - suttogta úgy, hogy csak Jimin hallja.
-Kim Taehyung...Te...ezt most vissza kaptam...-esett le neki.
-De még mennyire.
-Lemaradtunk valamiről JK..
-Le.. - mondtuk egyszerre Jiminnel. Nekem egy hatalmas vigyor volt az arcomon amíg Jiminnek inkább teljes sokk.
-Megyek, megcsinálom a helyet. - mentem fel. Gyorsam elő szedtem az ágyneműket és bevetettem az ágyat.
Az ágyon voltam négykézláb, hogy rá tudjam huzni a lepedőt, ami az egyik sarkánál mindig feljött.
-Így még vonzóbb a hátsó feled..
-Kook.. Gyere ide és ülj le.
-Most fogalmam sincs mit szeretnél de tetszik a dolog.
-Ülj le, hogy le fogd a sarkát és ne jöjjön fel. - végre sikerült rátennem úgy, hogy ne jöjjön fel.
-Jiminék?
-Lent vannak, inkább feljöttem mielőtt még olyat látok amit nem akarok.
Minél előbb le akartam érni és közölni velük, hogy amugy a szoba kész van es lehetőleg ne a nappali közepén essenek egymásra.
-Kész a szoba.
Jiminék felmentek a szobába, állítsuk szerint aludni. Mi ketten Kookkal még a nappaliban maradtunk.

My bad boy(VKOOK)-BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora