Kookra néztem és némán elmondtam neki, hogy Jimin itt van.
Perverz mosolyra húzta a száját.
-Megyek, leveszem a nadrágot. - keltem fel Kook öléből.
-Segíthetek? - szólt utánam Kook.
-Nem..
-Oh istenem..legalább addig bírják ki ameddig itt vagyok.. Könyörgöm.
-Jimin.. Nyugi már.
Bemenetem a szobámba és nehezen lerángattam magamról a nadrágot és valamivel kényelmesebbe bújtam.
A tükörben láttam, hogy Kook bejön a szobába. A derekam köré fonta a karját az állat meg a vállamra rakta.
-Tudod mim van? - kérdezte.
-Ohm.. Mid?
Fölénk tartott egy fagyöngyöt.
-Tudod, hogy most meg kell csókolnod?
Elnevettem magam és nyomtam az arcára egy puszit.
Kook megfordított és megcsókolt.
-Egy csók..
-Néha pihennie is kell a szádnak.-csókoltam meg.
-És mi van a te száddal? Annak is kell..-
A nyaka köré fontam a kezem és megint megcsókoltam. Kook elődöntött az ágyon és fölém mászott.
-Nem most kéne.-mondtam két csók között és elkezdtem kigombolni az ingét. Azt mondtam nem kéne...
-Szerintem sem.. -gomolta ki az ingemet és csókolt egyre lejjebb.
-Gyertek, kész a kaja. -kopogott be Jimin Fejlődött, mostmár nem csak úgy benyit.
-Eszek én mindjárt valamit. - mondta Kook, de csak én hallottam. A hajában túrtam, mire egyre gyorsabban kezdett el puszikkal ellepni.
-Le kell mennünk, várnak minket.-mondtam miközben egyre gyorsabban vettem a levegőt.
-Szerintem is. - értett egyett velem Kook. Csalódott voltam amikor lemászott rólam, de menni kellett.
-Itt vagyunk. - mentünk be az ebédlőbe.-csak levettem a nadrágot.
-Én meg segítettem neki.-jegyezte meg halkan Kook, de mindenki hallotta.
-Mert annyira szűk volt.. - tettem gyorsan hozzá. Anya eszébe juttatva, hogy hogyan is néztem ki a nadrágba megint nevetni kezdett. Jimin a plafont bámulta.
-Én könyörgtem neked... - mondta a plafonnak. Fogalmam sincs kinek könyörgött és, hogy miért.. De ő csak Jimin. Nehéz megérteni.
Az ebéd után a nagyi finom sütéjéből addig ettem ameddig láttam.
-Tae.. Anyával elmegyek az utolsó csomagért, hozzá vitték. - lépett be anya a nappaliba, hogy tudjuk nem lesz itthon.
-Rendben.
Gyorsan elraktam a tányérokat az asztalról és vissza mentem a nappaliba. Jimin annyit evett, hogy teljes kaja kómában került és elaludt.
Én Kook ölébe feküdve néztem a tévét. Ahogy közeledett az este egyre jobban izgultam az ajándékok miatt.. Remélem mindnekinek tetszeni fog. Yeontan is oda jött és majdnem kitúrt Kook öléből.
-Szeret a kutyám téged. - csak elkuncogta magát és megsimogatta a kutyusom.17:00
Arra keltem fel, hogy Tan nyalogat mert éhes. Adtam neki kaját és neki álltam megkeresni a többieket,mert mindenki felszívódott. Mindenki a konyhába volt és.. Sütit ettek.
-Sziasztok. - köszöntöttem mindenkit.
-Nagyszerű fiam.. Végre felkeltél, akkor át tudunk menni a nappaliba. - nagyon fel sem tudtam fogni, hogy mi történik de újra a nappaliban voltam.
-Szerintem, adhatjuk az ajándékokat. - pörgött be anya.
Mindneki oda adta mindenkinek az ajándékokat. Amikor Kooknak adtam nagyon izgultam, hogy tetszeni fog neki vagy nem. De láttam rajta, hogy tetszik neki. Amióta megkapta azt babrálta.Nagyon örültem neki, hogy tetszik neki.
Karácsony alkalmából apu felhívott és egy-egy boldog karácsonyt után leraktuk.
-Minden rendben? - karolt át Kook.
-Nem igazán.-piszkáltam a Gucci nyakláncot amit Kooktól kaptam.Megpuszilta a fejemet és szorosan magához ölelt.
-Így most jó. - furtam a fejemet a mellkasába.Mélyen beszívtam az illatát és már jobban is éreztem magam.20:00
-Gyertek.. Játszunk Just Dance-t.. - zsongott megint anya. Karácsony alkalmából a nagyival adtunk neki közösen egy játékot, amire teljesen rá pörgött.
Bekapcsoltuk a játékot és hajnali egy óráig játszottunk rajta. Teljesen fáradtan feküdtem le aludni.
-Elfáradtam,de jó volt.
-Nem mondtad, hogy tudsz táncolni.
Vele szembe fordulva néztem a szemébe.
-Jó, hogy itt vagy. Mellettem. Ha nem lettél volna, nem bírtam volna ki apu hívását.
-Tae.. Mindig itt leszek.. Még sok sok évig.
-Szeretlek.
- Szeretlek Tae. - puszilta meg a homlokom.
Kookhoz bújva aludtam el.
Örültem, hogy így töltöttem a karácsonyt.
Anyuval és a nagyival, akik sokat támogattak amikor apu elment egy másik nővel. A legjobb barátommal, Jiminnel,nélküle a karácsony nem is karácsony. És.. Azzal a személlyel akit a legjobban szeretek.
Jeon Jungkook.. Remélem örökre itt maradsz mellettem.Itt is van a befejező.Én első könyvnek meg vagyok elégedve vele. Nagyon szépen Köszönöm aki olvasta a könyvem❤️Összesen 597-en olvasták eddig a könyvet ami.. Woow.. Én nem gondoltam volna, hogy ennyi ember el fogja olvansi. Köszönöm ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My bad boy(VKOOK)-Befejezett
RomantizmNe olvasd, ha: -nem szereted a 🔞 tartalmú könyveket -ha nem szeretes a shippelést, erősen tartalmaz Vkook shippet Olvasd, ha: -unatkozol vagy éppen nincs mit olvasnod ❗Első sztorim ❗ Kritikát elfogadok