Bugün erken kalkmıştı Taehyung. Ne horoz sesiyle,ne de Bayan Park 'ın sesiyle. Kalktı ve geldiği günden beri giydiği Hanboku giydi. Sessizce yüzünü yıkadı. Boynunda düşmekte olan ay sembollü kolyeyi hanbokunun içine geri attı. Evin kapısını sessizce açtı ve dışarı çıktı. Kapının önündeki ayakkabıları giydi.
Bahçeyi süzdü. Kuraktı. Sadece bahçenin geniş alanını çitler örüyor ,geniş kapısı farklı bir görsel sunuyordu.
Hızlıca ayağa kalktı. Güneşin doğmasını izlemek istiyordu. O yüzden heyecanla evden çıktı. Nereye gitse görürdü ki güneşi?....
Liman! Dedi birden. Heyecanlanarak dün iki kez gidip geldiği yolu koşuyordu. Madem buraya geldi! Herşeyi yaşayacaktı. Görecekti.
Limana gelince dünki gemi yoktu. Onun yerine ucu boş olan iskele vardı. Oraya gitti ve oturdu. Güneş,dalgaların üstüne doğacaktı birazdan. Şimdi yavaşça ışığını vuruyordu. Ve Taehyung bu anı ilk defa bu kadar yakından göreceği için heyecanlıydı.
"Burayı nerden buldun sen?"
Arkadan gelen ses onu korkutunca ayağa kalktı. Karşısındaki çocuğa baktı. Ondan en fazla üç yaş büyük gibi duruyordu.
"Kolay yer."
"Onu demiyorum. Sabah sabah neden geldin?"
"Güneşi izlemek için geldim. "
Çocuk gülümsedi ve yaklaştı.
"Çok güzel değil mi? Bilinen bir cennet."
"Evet... cennetin dünyadaki kopyası gibi bu liman."
Taehyung eşsiz manzaradan etkilenmişti.
"Ben J hope. Adim Jung Hoseok. Ama arkadaşlarım öyle der."
"Ben Kim Taehyung. "
"Seni daha önce görmedim burada."
"Çünkü yeni geldim. Park Sungjin in yeğeniyim."
"Vay be. Hoşgeldin."
Taehyung kafasını salladı ve doğan güneşi izlemeye başladı.
"Gitsem iyi olacak. Evden izinsiz ayrıldım."
Hoseok ayağa kalkan çocuğa baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The miracle of god TAEJİN/VJİN (TAMAMLANDI)
Historia CortaKim Taehyung büyükbabasının sandığını karıştırırken bulduğu antika saatle zaman yolculuğu yapar. Geldiği yerde Vali Seokjin e aşık olur. "Ve ben sevgilim, aşkını ruhumda sonsuza dek yaşatacağım."