NOT: MEDYADA KI KOLAJ NASIL OLMUŞ?? BEN AŞIK OLDUM
BEN YAPMIŞTIM EHEHE LÜTFEN YORUM YAPIN NASIL OLMUŞ DIYE DJDJ
MARILYN VE TAEHYUNG ♡ BEN
.
.
.
. IYI OKUMALAR♡Taehyung ona bakan kahve gözlerle yerine sinmişti.
"Evet yine ben!"
Taehyung onun bir vali olduğunu hatırlayınca çekinmişti. Başının belaya girmesini istemiyordu. Ya da ölmeyi. Çünkü tarih kitaplarında kralın hizmetkârlarına baş kaldıranların öldüğünü biliyordu.
"Özür dilerim efendim,öyle demek istememiştim!"
Jin güldü.
"Ne demek istemiştin?"
"Hiçbir şey."
"Bana doğruyu söylemezsen seni o adama veririm."
Jin köşeden, çocuğu gözleriyle arayan adama kaymıştı. Tae görmese de orada olduğunu anladı.
"Sizi görmeyi beklemiyordum. Şey,çünkü öhöm bir valisiniz ve bunun yerine sarayda işlerinizle ilgileneceğinizi düşünmüştüm. Sinirle bağırdım. Affedin."
Jin karşısındaki açık sözlü ve korkmuş çocuğa baktı. Dudağı kıvrılsa da ciddiyetini geri aldı.
"Hırsız mısın sen?"
"Ne? Hayır! Sadece arkadaşlarımla oyun oynuyorduk."
"Arkadaşlarınla oyun mu oynuyorsun?"
"Evet. Adamın... borcu varmış işte. Almak istiyorlar."
Tae arkadaşının özelini paylaşmak istemiyordu.
Jin kafasını salladı. Konuşmak için ağzını açmışken duyduğu yüksek sesle telaşa kapıldı.
"Bu tarafa koştu! Elinde de elma vardı evet. "
Jin köşeden baktığında onların tarafına doğru gelen adamı görünce çocuğun elini tuttu. Onu çekerek -bir dükkanın arkasıydı ve kileri vardı- kilerin görünmeyen diğer tarafına geçirdi çocuğu.
Tae sırtının bir kez daha sertçe çarpılmasıyla dudaklarını ısırdı. Ne istiyordu bu adam sırtından yahu?
Jin çocuktan bir adım geride dururken uzun işaret parmağını dudaklarına koydu. Sessiz olmasını istiyordu. Tae kafasını salladı. Duyduğu adım sesleriyle Jin köşeye-daha doğrusu Tae nin dibine- girdi. Taenin,Jinin dibine girmesiyle heyecanı arttı. Tae lavanta kokusunu hissedince gözünü kapattı. Jin ise ondan biraz kısa olan çocuğun yüzüne baktı. Çocuk onun çenesine geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The miracle of god TAEJİN/VJİN (TAMAMLANDI)
Historia CortaKim Taehyung büyükbabasının sandığını karıştırırken bulduğu antika saatle zaman yolculuğu yapar. Geldiği yerde Vali Seokjin e aşık olur. "Ve ben sevgilim, aşkını ruhumda sonsuza dek yaşatacağım."