Sope

459 51 34
                                    


Nasılsınız 👉👈 ben iyiyim  bu kitabı okuyan çok az:( final çok güzel olacak şey yorum ve oy unutmayın lütfen ♡ en büyük destekcim sizsiniz ♡♡

Iyi okumalar 💋

Taehyung kendi evine döneli birkaç gün  olmuştu. Amcası ve yengesi onunla çokça ilgileniyor şımartılıyordu. Bu ilgi onu o kadar çok mutlu ediyordu ki telâşlarını unutup gidiyordu. Arkadaşları ile birlikte keşfe çıkıyor,balık tutuyordu. Yokluğunu böyle telâfi ediyordu. Tabii bu sırada  Namjoondan duyduğuna göre Hoseok ve Yoongi duygusal çekimler yaşıyormuş. Yoongi Hoseok u,yan kasabadan gelen bir gençten kıskanmış ve onun için kavga etmiş, tabii ki Hoseok bunu sorgularken Yoongi onu kıskandığını söylemiş ancak Hoseok ona artık durması gerektiğini söyleyerek çıkıp gitmiş. Kalan kısmını işte şuan, önlerinde ayrı şekilde giden ikiliden gizli gizli konuşuyorlardı.

"Yoongi uzun zamandır susuyorsa kesinlikle fırtına gibi gelecek. Ancak Hoseok ona karşı hislerini olduğunun farkında değil bence. Sürekli biz neyiz ki diye soruyor! Yoongi kafasını bira kazanına sokacak diye peşinden ayrılmıyorum."

Namjoon Taehyung a bunları anlatırken elleri cebindeydi.

"Sadece birkaç gündür yoktum!"

"Bu neredeyse beş gün oldu ve ben daha  fazla tepki bekliyordum."

"Ne konuda?"

"Yoonginin... Hoseok u sevmesi seni rahatsız etmedi değil mi?  Ben ilk başta garipsedim ancak.. Arkadaşlarımla ölüme bile giderim."

Taehyung gülümsedi. Kutsal arkadaşlık bağları o kadar güzeldi ki...

"Onları neden birleştirmiyoruz Hyung? Ben Hoseok ile bu konuyu konuşacağım. Sen yoonginin kısa zamanda itiraf etmesini sağla. "

"Teşekkür ederim Taehyung-ah.. Gerçekten iyi bir dostsun. Garipsemenden o kadar korktum ki.. Binlerce insanların garipsemesini  düşünürken ben bile korkarken Yoongi tabii ki susacak.."

"Birisini sevmek suç değil hyung. Sevgi cinsiyete bakmaz. Önemli olan ruhların uyumu,onlar huzurlaysa bir ömür beraber yaşayabilirler. "

Geldikleri yer kasabanın biraz dışında boş bir araziydi. Aylak gibi gezerek buraya gelirler, yan tarladaki ağaçlardan meyve alırlar ve tarlanın ortasındaki ağacın gölgesinde otururlardı. Bunu Taehyung Namjoondan duymuştu tabii. Ne de olsa bu onun buraya ilk gelişiydi.

"Yoongi! Elma ağacına ben çıkacağım. "

"Ilk gelen kapar dostum."

Namjoon koşarak onun yanına gitti. Taehyung, Hoseok un arkasından gitmeyi bırakmış hızlı adımlarla yanına varmıştı. Onlar bizim için meyve toplarken biz konuşsak mı? Özledim seninle sohbet etmeyi.

Hoseok melek gülümsemesiyle kafasını salladı. Taehyung Namjoon a bağırdı.

"Hyung! Biz oturacağız bize de bol bol meyve toplayın tamam mı? Bütün ağaçlardan meyve toplayın hatta. Çok çok tamam mı? Biz oturmaya gidiyoruz."

Taehyung Namjoon a kaş göz işareti yapıyordu. Ancak ağaca çıkmış Namjoon eğilmiş anlamadığını belirten hareketler yapmıştı. Taehyung Hoseok ve Yoongi yi gözleriyle işaret edince "tamam anladım" dermiş gibi kafasını salladı hyungu.

Beraber o ağacın altına oturunca geriye yaslandılar. Taehyung bacaklarını uzatmıştı. Hoseok ilk önce ağaca yaslansa da daha sonra kafasını Taehyung un bacaklarına koymuştu.

The miracle of god TAEJİN/VJİN  (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin