Biraz daha uzun bir bölüm olacak ballar. Satır arası yorum ve oylarınız beni çok mutlu ediyor devamı gelir umarım <3
@golden_kook: Selam Tzuyu.
@golden_kook: Bugün okulda çok güzeldin.
@golden_kook: Hadi ama aktifsin cevap versene.
@golden_kook: Görüldü atma Chou Tzuyu.@tzu.chou: Bana ismimle seslenmemeni söylemiştim.
@tzu.chou: Ayrıca ben her
zaman güzelim.@golden_kook: Bence biz iyi yakışırız Chou Tzuyu. İkimiz de yürüyen egoyuz.
@golden_kook: Ve eğer sana isminle seslenmezsem ne diyebilirim.@tzu.chou: Mümkünse hiç seslenme.
@golden_kook: Bana neden böyle davranıyorsun.
@tzu.chou: Nasıl davranıyorum?
@golden_kook: Soğuk.
@tzu.chou: Çünkü seni sevmiyorum.
@golden_kook: Senden hoşlandığım için mi beni sevmiyorsun?
@tzu.chou: Seni hiç sevmedim Je-on Jungkook. Yavşaklardan nefret ederim.
@golden_kook: Yavşak değilim.
@tzu.chou: Aynen ayda bir sevgili değiştiren de bendim zaten :/
@golden_kook: Anladım beni istemiyorsun.
@golden_kook: Tamam artık sana yazmam.
@golden_kook: Ama bu sana olan hislerimi değiştirmeyecek Chou Tzuyu.@tzu.chou: Teşekkürler okulda yanıma gelme ve bana bakma. Hakkımda asılsız iddaların çıkmasını istemiyorum. Once'ın kalbi 3. bir skandalı kaldıramayabilir.
@golden_kook: Görüşürüz Chou Tzuyu.
@tzu.chou: Umarım görüşmeyiz Jeon Jungkook.
(Mesajınız gönderilmedi)@tzu.chou: Bir kızdan bu kadar rahat vazgeçebileceğini düşünmemiştim Jeon Jungook.
(Mesajınız gönderilemedi)@tzu.chou kişisi yeni bir fotoğraf paylaştı.
@tzu.chou: Hayatımdan bazı gereksizleri attım artık daha mutluyum💞
Yorumlar:
@jokballimomo: Kim üzdü seni birtanem.
@tzu.chou: @jokballimomo bilmediğin şeyler sorma unnie.
@yongyeong: @tzu.chou @jokballimomo fanların canını sıkmayın. Üzülmeyin Once önemli bir şey yok <3@jminshiiyaa: Seni üzdüğü için senden daha üzgün lütfen yarın onunla konuş.
@tzu.chou: @jminshiiyaa beni üzmedi rahatsız etti.@a: Noona o kişiyi bulup öldüreceğim!
@b: Lütfen boş yorumlar yapmayın Jeongyeon unnie endişelenecek bir şey olmadığını söyledi. Siz böyle dedikçe Tzuyu unnie daha çok üzülecek.
@rosesarerosie: O kişiyi biliyorum yarın onu doğduğuna pişman edeceğim. İster misin?
@tzu.chou: @rosesarerosie Unnie senin eline verirsem zaten öldürürsün boşver kendi kendine pişman olsun.Ballar bu bölüm de bu kadardı. Diğer kitaplarıma da bakmayı ve profilimi takip etmeyi unutmyın. Özellikle bu kitapla alakalı duyuruları profilde paylaşacağım.
Şimdilik her gün bölüm atmayı düşünüyorum. Şimdi birkaç soru.
Sizce Jungkook gerçekten pişman mı?
Sizce Tzuyu Jungkook'a karşı neler hissediyor?
Hikayenin gidişatı nasıl?
Başka tahminleriniz varsa yazabilirsiniz.
İleride birsürü olay olacak okumayı bırakmayın ballar<333333333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛/𝚝𝚣𝚞𝚔𝚘𝚘𝚔
Fanfiction@golden_kook sizi takip etmeye başladı. @golden_kook fotoğrafınızı beğendi. @golden_kook size bir mesaj göndermek istiyor. @golden_kook fotoğrafınıza yorum yaptı.