0.9

430 48 22
                                    

[Satır arası yorum+Vote] unutmuyoruz değil mi ballar<3

"Neden saat 22:00'da markete gidersin ki" çaresizlik içindeydik hepimiz.

Basına bir açıklama bile yapılmıştı biliyor musunuz? O kadar zaman geçmişti. Ama Tzuyu'm yoktu.

Aklımdan binbir türlü seneryo geçiyordu. Onun gibi biriyle kimin neden derdi olabilirdi ki?

Düşüncelerimle baş başayken bir bildirim sesi geldi. İlk önce önemsemedim. Ama içim rahat etmeyince telefonu açtım ve yazanlara baktım.

@tzu.chou: Senden tek bir şey istiyorum Jeon Jungkook. Gel ve sevgilini bul.

@tzu.chou: Hahah sen platoniktin değil mi? Pardon unutmuşum.

@tzu.chou: Yanında kimse gelmesin. Sadece sen olacaksın. Eğer biri gelirse sevgilini ölmüş bil kkk.

@tzu.chou: Zaman akıyor tik tak tik tak...

Sonra telefonum çalmaya başladı.

Melek yüzlüm arıyor...

Düşünmeden telefonu açtım.

"Alo Jungkook..."

"A-Alo Tzuyu sen misin" bir gözüm dolmuştu bile.

"Sa-sakın gelme... Jungkook lütfen gelme... Sadece şunu bil seni seviyorum"

"Üzgünüm bir kereliğine sözünü dinlememek zorundayım. Konumunu tespit ettirip yanına geleceğim."

"Gelirsen seni öldüreceğini söyledi"

"Güven bana Tzuyu. Bir şey yapamayacak"

Telefon kapandı. Konuşma bitti. Polis merkezine gittim. Önce mesajları gösterdim. Sonra ise konuşmayı anlattım. Konumlarını tespit ettiler. Ama tek başıma gitmeme izin vermediler.

"Bakın Jungkook bey bu o kadar kolay bir şey değil. Lütfen en azından orada bekleyelim."

"Peki. Ama ona bir şey olmayacak"

Bir depoya geldik. Pencere yoktu. O ise içerideydi. Elleri ve ayakları bağlanmıştı. Yanında kimse yoktu.

Yanına koştum ve ellerini açtım. Ayaklarnı da...

Gözleri kıpkırmızıydı. Vücudunda yaralar vardı.

"Kim yaptı bunları sana güzelim?"

"So-Sonra konuşalım vaktimiz yok. Gidelim buradan"

Kapıya yöneldik. O anda kapı kapandı. Kilitlendi. Her yer karanlık oldu. Polisin işin içine girdiğini duydum.

Tzuyu'ye sıkıca sarıldım. O da bana kollarını doladı

Ve birlikte bu karanlık depodan çıkmayı bekledik...

Vote atmayı unutmayın ballar!!! Sizin için gecenin 12'sinde bölüm yazdım lütfen karşılığını verin<333333

Ve iyiki doğdun Yoongi

𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛/𝚝𝚣𝚞𝚔𝚘𝚘𝚔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin