0.7

452 44 26
                                    

[Satır arası yorum+oy] unutmayın ballar <3

Gene hikaye şeklinde bir bölüm olacak.

Genç adam Tzuyu'nin neden öyle davrandığını anlamamıştı. Aklından bin tür şey geçiyordu.

Şuanda istediği tek şey Tzuyu'yi görmekti. En azından içi rahatlamalıydı.

Genç kız Jeon Jungkook'un asla aklından çıkmıyordu. Okula geldiği anda kendi sınıfı yerine onun sınıfına gitti.

"Tzuyu burada mı?" etrafı bir sessizlik sarmıştı. Jungkook'u diğerlerine göre daha iyi tanıyan Yeonjun sessizliği bozmuştu.

"Hyung... Bilmiyor muydun..? Tzuyu dün akşam markete giderken kaçırılmış"

Arkalardan bir kızın ağladığını fark etti o an Jeon Jungkook. O kız Tzuyu'nin kardeşlerinden biri Son Chaeyoung'tı. Anladı ki bu bir şaka değildi. Tek yapabildiği başını sallamak ve sınıftan çıkmaktı.

Sevdiği kız kayıptı...
Sevdiği kız kayıptı...
Sevdiği kız kayıptı...
Sevdiği kız kayıptı...
Sevdiği kız kayıptı...
Sevdiği kız kayıptı...

Gözleri dolmaya başladı. Ama hayır güçlü olmalıydı Jeon Jungkook. Rol yapmalı ve ağlamamalıydı.

Her şey zaten zorken neden daha da zorlaşıyordu genç adam için?

Hayat özel olarak ona mı öyleydi yoksa o mu çok güçsüzdü?

Vee... dediğim gibi bugünün ikimci bölümü.

Pekala yazarken neredeyse benim gözlerim doluyordu.

Tzuyu'yi kim kaçırdı?

Parçalar yavaş yavaş yerine oturmaya başladı mı?

Sizi seviyorum ballar<3333

𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛/𝚝𝚣𝚞𝚔𝚘𝚘𝚔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin