Yorum ve vote lütfeenn✨
"Alo"
"Kimsiniz?"
Çok iyi biliyordu genç kız telefonda kim olduğunu. Gene de duymak istiyordu o olduğunu.
"Ş-şey ben Jungkook"
"Ne var? Beni terk ettin şimdi de geri mi dönmek istiyorsun?"
"Tzuyu lütfen açıklamama izin ver. Ben... çok üzgünüm"
"..."
"Sensiz yapamıyorum... kapnın önündeyim. Lütfen dışarı gel ve açıklamama izin ver. Lütfen..."
Jungkook her ne kadar saklamak istese de ağladığını, sevgilisi fark etmişti işte. O an ikisinin de kalbi acıdı tekrardan. O an ikisi de hiç olmadığı kadar özlediler birbirlerini...
"Geldim. Ne var"
Jungkook'un arabasına bindi. Öyle soğuk konuşmak çok zor gelse de genç kıza, yapıyordu işte.
"Tzu-tzuyu ben..."
Bir anda genç kızın omzunda ağlamaya başladı.
"Ben çok kötü bir şey yaptım Tzuyu..."
Ellerini tuttu sevgilisinin.
"Ben bir belaya bulaştım ve çıkamıyorum"
Daha çok ağlamaya başladı. Genç kız ilk defa böyle görüyordu sevgilisini.
"Se-seni korumak için yaptım"
Tzuyu de ağlamaya başladı o an. Gözünden birer, ikişer yaşlar düşmeye başladı onun da...
"Ama sensiz yapamadım Tzuyu. Ne pahasına olursa seni bırakmayacağım ve koruyacağım. Lütfen beni affet sevgilim. Ben çok büyük bir hata yaptım. Lütfen beni affet"
Genç kız gözyaşlarının arasından gülümsedi ve kafasını salladı.
"Her şeyi anlatmanı istiyorum"
"Tamam sevgilim anlatıcam. Şimdi içeri gir ve uyu. Kendini iyi hissettiğinde bana mesaj at"
Kafasını salladı genç kız. Sarıldı tekrardan sevgilisine. Sonra el salladı ve içeri girdi.
İkisini daha fazla küs bırakamazdım.
Biraz fazla duygusal bir bölüm oldu sanırım. Yazıp yazıp sildim yazarken gözlerimin dolduğu da oldu hatta.
Uzun süre sonra içime sindi ama.
Neyse bakalım düşüncelerinizi alalım<333
Sizi morladığımı ve benim için her zaman milyonda bir olduğunuzu unutmayın!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛/𝚝𝚣𝚞𝚔𝚘𝚘𝚔
Fanfiction@golden_kook sizi takip etmeye başladı. @golden_kook fotoğrafınızı beğendi. @golden_kook size bir mesaj göndermek istiyor. @golden_kook fotoğrafınıza yorum yaptı.