2.9

179 20 11
                                    

Merak etmeyin ben gayet iyiyim sadece psikolojik olarak zor zamanlar geçirdiğim için doğru düzgün bölüm yazamadım üzgünüm🤧

Çalan kapıyla birlikte heyecanlanan genç kız koşarak kapıyı açmaya gitti.

Karşısında sevgilisini beklerken abisini görmek onu biraz hüsrana uğratmıştı açıkçası.

"Konuşabilir miyiz?"

"Bu kadar önemli ne oldu?"

"Sevgilinle alakalı durumu biliyor musun?"

Genç kız kısa çaplı bir şok geçirmişti. Jeon Jungkook ve ailesinin ne alakası olabilirdi ki?

"Ha-hayır... evde konuşmasak olur mu. Bir yere gitsek?"

"Tabi ben de onu diyecektim zaten"

Genç kız arabaya, abisinin yanına oturdu.

Abisi durumu açıklamaya başladı.

"Ben polisim Tzuyu. Merak etme sevgilin kötü bir şey yapmadı. Ama kötü birine bulaştı ve sana anlatmak istemiyor. Ben şuanda sana anlatıyorum çünkü yardımına ihtiyacımız var..."

Korku Chou Tzuyu'nin bedenini sarmıştı.

Bir süre sonra bir cafeye geldiler ve siparişlerini verdiler.

"Her şeyi bilmek istiyorum"

"Bir kız var Tzuyu... eskiden Jungkook'un saesang fanıymış. Sonra ikiniz açıklanmış ve kız ikinize birden anti olmuş. Her şey şuana kadar normal değil mi?"

Genç kız kafasını salladı. Anlamıyordu. Sadece bir fanın nasıl bu kadar büyük bir zararı olabilirdi?

"Sorun şu ki... kız Insatgram hesabı üzerinden Jungkook'a onu sevdiğini söyleyen mesajlar atmış. Ve bu kişi... seni kaçıran, Chaeyoung'ı zehirleyen kişi... Jungkook daha önce bununla ilgili polise gelmişti ve biz de olayı araştırmaya başlamıştık. Sonra o kişi Jungkook'a son bir mesaj daha atmış ve bir daha hiçbir şey yazmamış"

Telefonunu çıkardı ve galerisinden bir fotoğrafı açtı. Bir ss'ti.

*fotoğraftakiler

@mimi.xqw: Beni polise söylemeyecektin Jeon Jungkook. Bu oyunda sadece ikimiz vardık ama bana sevgilini de katmaktan başka çare bırakmıyorsun. Bence vakit kaybetmeden onu terk et yoksa onun da başı çok derde girecek. Üzgünüm Jeon Jungkook sevgilini öldüreceğim. Aynı şekilde seni de.



Kısa bir bölüm oldu üzgünüm. Ama dediğim gibi bu aralar psikolojim pek yerinde değil.

Neyse içinizi karatmıyım daha fazla.

Nasıl geçiyor karantina?

Sağlığınız yerinde değil mi❤️

Evden çıkmıyorsunuzdur umarım.

Hikaye hakkındaki sorulara geçelim mi❤️?

Jungkook neden Tzuyu'ye Mimi denen kişi hakkında yalan söylemiş sizce?

Şaşırdınız mı?

Ballarım lütfen kendinize çok dikkat edin sağlığınıza çok dikkat edin evinizden çıkmayı aklınızın ucundan geçirmeyin telefonla çok vakit geçirmek yerine kendinizi geliştirecek şeyler yapmaya çalışın. Beslenmenize ve uyku düzeninize dikkat edin.

Virüs çok ilerlemiş durumda malesef:(

Sizi seviyorum ve morluyorum. Milyonda bir olduğunuzu unutmayın❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛/𝚝𝚣𝚞𝚔𝚘𝚘𝚔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin