Vote ve yorumu hatırlatıyorum ve bölüme başlıyorum.
@tzu.chou: Aşkım.
@tzu.chou: @mimi.xqw adlı s*rtüğe noldu?
@tzu.chou: Ve o gün neden geç geldin? En son anlatacaktın.@golden_kook: Kız değilmiş.
@tzu.chou: Anlamadım?
@golden_kook: Erkekmiş işte.
@golden_kook: Evini falan da buldurdum sonra gidip biraz benzettim.
@golden_kook: Çünkü...
@golden_kook: Aslında amacı seninle konuşmakmış ama sen onu engellemişsin.@tzu.chou: Rahatsız edici bir yorum yapmıştır
@golden_kook: Sonra sen onu engelleyince sinirlenmiş intikam almak istemiş gitmiş Chae'nin yemeğine zehir katmış. Yetmemiş bir de seni kaçırmış. Şimdi korkuttum onu bir daha bir şey yapamaz.
@tzu.chou: Yuh!
@golden_kook: Bu arada haftaya olacak konseriniz için bilet aldımm. Ben de sizinle Japonya'ya geliyorum.
@tzu.chou: İzleme sırası sende o zaman kkk. Diğerlerini de çağır bari kkk. Mina zaten evde garip garip hareketler yapıp duruyor
@tzu.chou: En son ayna karşısına geçmiş oppa deme alıştırmaları yapıyordu.@golden_kook: Al benden de o kadar
@golden_kook: En son ayna karşısında geçmiş aegyo alıştırmaları yapıyordu
@golden_kook: Benim öyle bir şansım bile olmadı:(
@golden_kook: Bodoslama geldin kızım "Eğer seni kırdıysam üzgünüm"@tzu.chou: Ben mi bodoslama geldim?
@tzu.chou: Seni seviyorum Chou Tzuyu@golden_kook: Büyümüş de dalga geçiyor uwuuu
@tzu.chou: Bekle bir şey yapıcam.
@tzu.chou adlı kullanıcı ismini @jeontzuu olarak değiştirdi.
@golden_kook: Bekle.
@golden_kook adlı kullanıcı ismini @jeonkookiee olarak değiştirdi.
@jeontzuu: Evli gibi olduk. Olsun yakında o da olur
@jeonkookiee: Bu bir teklif falan mıydı?
@jeontzuu: Hayır "gelecek planımı" dile getirdim.
@jeonkookiee: Gıcık. Bir an heyecanlandım ya
@jeontzuu: Bir kere senin bana teklif etmen gerekiyor
@jeonkookiee: Doğru ya. Neyse canım daha genciz ileride inşallah.
@jeontzuu: Bu bir teklif miydi?
@jeonkookiee: Beni taklit etmeyi bırak!
@jeontzuu: Tamam oppa sinirlendin mi?
@jeontzuu:Oppa!
@jeontzuu: Ya oppa! Nerdesin o kadar mı kızdın bana!
@jeontzuu: Oppa!@jeonkookie yeni bir gönderi paylaştı.
@jeonkookie: İsimlerimiz çok uyumlu oldu @jeontzuu
Yorumlar:
@na.yeon: Kuzum ben birkaç yıl demiştim birkaç gün değil.
@jeontzuu: @na.yeon evlenmiyoruz zaten unnie. Sadece artık hangi soyadı taşıyacağımdan emin olamadım o yüzden böyle yaptım.
@na.yeon: @jeontzuu oh rahatladım.@plz.let.me.sleep: Namjoon'dan emir var bu kadar erken evlenmemeliymişsiniz.
@jeonkookiee: @plz.let.me.sleep hyung zaten evlenmiyoruz. Neden herkes böyle sanıyor ya?
@jiminshiiyaa: @jeonkookie çünkü Tzuyu'ye bir anda soyadını vermişsin.@oppacıvol1: Oppa! Sen o kızın neyini beğendin!
@noonacıvol1: Noona beni ağlatıyorsun ama hani sen benimdin!
@jeontzuu: @noonacıvol1 Ne zaman dedim?@oppacıvol2: @oppacıvol1 @jeontzuu oppam benim!
@jeonkookie: Tövbe ya ne ara senin oldum? Ruh hastası mısınız ya?@tzukookreal: Evettt işte aradığım fotoğaf! Unnie,oppa! İkiniz de çok yakışıyorsunuz <3
@jeontzuu: @tzukookreal teşekkür ederiz!!!
@jeonkookie: @tzukookreal teşekkürler!Sabah sabah kalktım bölüm yazdım diyomuşum. Yok yarısını dün akşam yazdım da neyse.
Sizce yeni isimleri nasıl!!!
Eeee Mimi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Şuanda aklınızda nasıl soru işaretleri var söyler misiniz? Bir de okuyucu gözünden bakalım ona göre sonraki bölümde açığa çıkarırız. Çünkü yazarım ya hani her şeyi aklımdan kurguluyorum falan belki yeterli anlatamamışımdır veya üstü kapalı anlatmışımdır gene anlamamışsınızdır.
Sizi seviyorummmm.
Sizi morladığımı ve milyonda bir olduğunuzu unutmayın.
Ve oy verin!!!
Textingler beğenilmişti ondan yazıyım dedim <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛/𝚝𝚣𝚞𝚔𝚘𝚘𝚔
Fanfiction@golden_kook sizi takip etmeye başladı. @golden_kook fotoğrafınızı beğendi. @golden_kook size bir mesaj göndermek istiyor. @golden_kook fotoğrafınıza yorum yaptı.