1.9

266 32 12
                                    

Vote ve yorum plz <3

Genç kız saatin 12'ye geldiğini daha yeni fark etmişti. Saatlerdir sevgilisini bekliyordu. Telefonunu açmıyordu mesajlarına cevap vermiyordu.

Tavşan'ım arıyor...

Uykulu gözleri bir anda açıldı. Düşünmeden telefonu açtı.

"Meleğim..."

"Neredeydin Jungkook neden telefonlarımı açmadın" genç kız ağlamaya başlamıştı.

"B-ben üzgünüm... Seni almaya geliyorum söz her şeyi anlatıcam. Lütfen ağlama meleğim lütfen..."

Tzuyu gözyaşlarını sildi. Sesini düzeltmeye çalıştı. Sevgilisinin sesini öyle duymak ona çok zor geliyordu.

"T-tamam. Bekliyorum."

Telefonu kapattı. Kulaklığını taktı. Müziğini açtı. Bu onun en sevdiği şeydi belki de.

"You make me Begin"

İçinden şarkıya eşlik ederken zil çaldı.

Koşarak kapıyı açtı. Karşısında Jungkook'u beklerken, garip bir şekilde kendisine çok benzeyen bir erkek buldu.

"Merhaba ben Choi Bomin"

Genç adam hemen söze girmişti. Biraz gergindi. Hatta biraz değil çok gergindi.

"Tzuyu..."

"A-adımı nereden biliyorsun?" Korku güzel kızın bedenini sararken hala aklı nasıl bu kadar benzediklerindeydi.

"Susarsan açıklayacağım. Tzuyu ben senin öz abinim."

"N-ne-ne di-diyorsun sen" Genç kız bir anda yere çöktü ve gözyaşlarını saldı. Yıllardır abi dediği kişi kimdi o zaman? Yıllardır anne-baba dediği kişiler?

"Bi-bir yanlışlık olmalı benim bir abim var zaten"
Omuzlarından tuttu genç adam kız kardeşini.

Genç kız inanmak istemiyordu. Ama nasıl bu kadar benzerlerdi?

"Soyadlarımız farklı. Değiliz. Kardeş falan değiliz benim zaten bir abim var"

"Tzuyu lütfen sakin ol ve beni dinle. Yalvarıyorum."

"Sonra. Başka zaman konuşalım. Şimdi sevgilim geliyor."

Kafasını salladı genç adam. Bu tepkiyi bekliyordu. Hatta daha ağırını.

"Şey numaran lazım"

"Ah doğru... Evimi buldun da numaramı mı bulamadın?"

"Hayır bulamadım. Vericek misin yoksa içeri girip kızlardan birine mi sorayım?"

"Al. Ve hepsi uyudu."

Birkaç dakika sonra sevgilisi geldi. Genç kız her şeyi anlattı.

"Şimdi her şeyi unutalım ve bana gidip uyuyalım tamam mı?"

"Sadace uyumayı düşünüyorsun değil mi?" genç kız tek kaşını kaldırıp sorunca Jungkook sesli bir kahkaha attı.

"Eve atıcam kız seni kkk" Tzuyu hala anlamamıştı.

"Gelmiyorum"

"Şaka yaptım gel buraya kkk" genç adam kahkahasının içinde konuşurken Tzuyu ise ona bir yumruk atmıştı.

"Ne ya senden beklerim"

"Benden bekler misin?"

"O zaman doğru bir yargıya varmışsın gelecek planlarım arasında var"

"Yha Jeon Jungkook"

Her zamanki gibi huzuru buluyorlardı ikisi birlikteyken. Birlikte oldukları her an güzeldi onlar için. Birlikteyken Cehennem bile Cennet olabilirdi onlar için.

Tepkilerinizi hayal edebiliyorum sjdjkdkdkd.

İlk başta korktunuz.
Sonra şaşırdınız.
Sonra güldünüz.

Bu arada merak etmeyin smut olamayacak kskdkdk. Üstü kapalı olur belki. Ama o tarz şeyler yazmak pek benlik değil sldldldkdks.

Sizi seviyorum lütfen oy verin.

Birkaç soru. Özlediniz herhalde.

-Bomin doğru mu söylüyor.

-Tzuyu'nin hikayesi ne?

-Vee... bahsi geçti madem sorayım. Begin sever misiniz. Euphoria mı Begin mi?

-Hikaye nasıl gidiyor?

Sizi çoook seviyorum 600 okunma için teşekkürlerrr.

Sizi morladığımı ve milyonda bir olduğunuzu unutmayın <333333

𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛/𝚝𝚣𝚞𝚔𝚘𝚘𝚔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin