Satır arası yorum ve vote atın lütfen ballar <333
Yazarın ağzından:
Genç kız okula giderken daha heyecanlıydı. Nedenini bilmiyordu. Sadece öyleydi. Üstüne üstlük her zaman olduğu gibi geç kalmamıştı bugün.
Okula ilk gittiğinde ayakları onu istemsizce bir üst sınıfların koridoruna yönlendirmişti. Arkadaşları Lisa ve Rose'nin sınıfına gittiğinde gözleri ilk başta Jeon Jungkook'u aramıştı. Tekrardan nedenini bilmiyordu.
Bugün her şey onun için bilinmezlikti sanki. Aslında dün akşamki mesajlaşmadan sonra her şey bilinmezlikti.
Kendine çok kızıyordu genç kız. Bazı şeylerin farkına varmalıydı. Bazı gerçeklerin. Belki de farkındaydı ve bunu kendine itiraf edemiyordu.
Derse asla odaklanamadı bugün. Yaptığı tek şey onu düşünmekti. Acaba çok mu kırmıştı? Bugün özür mü dilemeliydi?
Tenefüste Chae'nin gazıyla Jungkook'la konuşacaktı. Her şey tekrar bilinmezliğe girmişti. Gerçi onun hayatı bilinmezlikti.
Zor bir 14 yıl geçirmiş ardından zor yıllar peşini bırakmamıştı. Chou Tzuyu hayatı zorluklarla dolu bir kızdı. Buna rağmen çok güçlüydü. Önemli olan buydu değil mi?
Genç kız beynini düşüncelerden arındırarak Jeon Jungkook'un yanına gitti.
"Seni kırdıysam üzgünüm"
Üç kelime. Jeon Jungkook'un mutlu olması için bu üç kelime yeterdi. Daha önce hiç sevmediği gibi sevmişti genç adam. Chou Tzuyu onun için çok önemliydi. Onu seviyordu ve sevecekti.
Sevdiği kızın gözlerine baktı. Bunu içten söylemişti. Gözlerinde görüyordu bunu. O soğuk bakışlı Chou Tzuyu değildi bu.
Genç adam kolayca affetmek istemiyordu. Saatlerce ağlamıştı. Sevdiği kız ona gereksiz demişti. Bu onu çok kırmıştı ama ona kıyamıyordu.
"Önemli değil. Bu akşam engeli açarım"
Aralarındaki konuşma bu kadardı belki ama ikisi de mutluydu.
O an ikisi de bir şeyden emin oldu. Birbirlerine değer veriyorlardı ama neden Chou Tzuyu bunu kabullenemiyordu. Bir insan nasıl emin olduğu bir şeyi kabullenemezdi?
Jeon Jungkook sevdiği kızdan ayrılmak istemiyordu. Biraz daha olsun yanında kalsın istiyordu. Deli cesaretiyle sorusunu yöneltti.
"Kantine gitmek ister misin?" ensesini kaşıyordu genç adam. Tzuyu o an onun çok iyi göründüğünü düşündü. Gözlerini kırpıştırdı. Hayır bu bir rüya değildi. Jeon Jungkook gerçekten de çok yakışıklıydı. Bunu önceden farketmemiş olmanın üzüntüsünü yaşadı.
Her şey mükemmeldi. Bu Chou Tzuyu için normal bir şey değildi. Bir terslik olmasından korkuyordu. İçsesi her zamanki gibi haklı çıktı.
Çünkü sınıfa geldiğinde görmek istemediği bir görüntüyle karşılaşmıştı. Chou Tzuyu uğursuzluğunu en yakın arkadaşına bulaştırmıştı bu sefer de...
Sorular hemen geliyor ballar!!!
Sizce ne oldu?
Tzuyu'nin uğursuzluğu kime bulaştı?
Tzuyu'nin hayatı neden hep zordu?
Tzuyu Jungkook'a karşı neler hissediyor.
Jungkook gerçekten Tzuyu'yi bu kadar çok seviyor mu?
Tzuyu neden uğursuz olduğunu düşünüyor?
Extra bir teoriniz varsa buraya alalım ballar <3
Son olarak hikaye nasıl gidiyor?
Vote atmayı unutmayın ve tekrar hatırlatayım kitapla alakalı duyuruları profilde paylaşacağım bu yüzden beni takip etmeyi unutmayın!!! Zaten duyurular size bildirim olarak gelecektir!!!
Son olarak diğer kitaplarıma da bakabilirsiniz. Biri Jimina biri de Yebin. Beğenebileceğinizi düşünüyorum <333
(Yeji+Soobin=Yebin gruplar yeni shipler de yeni bilmeyenler için koyayım dedim <3)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛/𝚝𝚣𝚞𝚔𝚘𝚘𝚔
Fanfiction@golden_kook sizi takip etmeye başladı. @golden_kook fotoğrafınızı beğendi. @golden_kook size bir mesaj göndermek istiyor. @golden_kook fotoğrafınıza yorum yaptı.