Ekşın özlemişsinizdir diye düşünüyorum 🤔 mdmxmd
"Anlamıyorum ki neden bir anda terk eder ki bir insan!"
"Yok ben dayanamıyorum gidip konuşucam!"
"Kardeşimi nasıl bu kadar üzebilir ya!"
"Tamam kızlar bir susun Tzuyu iyi değil"
İki gün olmuştu bile o konuşmayı yapalı... içeriden bağırış sesleri geliyordu. Bense sadece ağlıyor, uyuya kalıyor, uyanıyor ve gene ağlıyordum.
İki gündür hepimizin psikolojisi bozulmuş gibiydi. Jimin ve Tae, Mina ve Sana'nın telefonunu asla açmıyordu.
Hatta hiçbir üyeye ulaşamıyorduk. Bir yandan endişeleniyordum ama Jungkook'a çok kızgındım.
Kalan son gücümle kapının kilidini açtım ve mutfağa gidip bir bardak su aldım.
"Tzuyu iyi misin?"
Nayeon unnienin endişeli sesi kulağımı doldurdu.
Ona döndüm ve hüzünlü bir şekilde gülümsedim.
"Ben iyiyim. Endişelenmeyin"
Nayeon unnie bir anda ağlamaya başladı.
"Değilsin aşkım. Kardeşimi böyle görmek bana çok zor geliyor"
Birbirimize sarıldık. Jeonyeon, Momo, Sana, Jihyo, Mina, Dahyun ve Chaeyoung da geldi.
9'umuz birbirimize sıkıca sarıldık.
"İyiki varsınız"
Şuanda hepimiz ağlıyorduk belki ama ağlayan bir kalpti. 9 kişi ağlıyorduk belki ama sadece 1 kalp ağlıyordu. Hepimizin kalpleri birdi ve öyle kalacaktı.
Tek bir kalpte toplanan 9 kızdık çünkü biz...
Bölümü yazarken biraz duygusallaştım🥺
Uzatmayacağım çünkü bir sonraki bölümü yazacağım
Açıkçası böyle bölümler yazmayı özlemişim. Her neyse lütfeeen oy verinn.
Sizi seviyorum iyiki varsınız sizi morluyorum ve benim için her zaman milyonda birsiniz bunu unutmayıın!!!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛/𝚝𝚣𝚞𝚔𝚘𝚘𝚔
Fanfiction@golden_kook sizi takip etmeye başladı. @golden_kook fotoğrafınızı beğendi. @golden_kook size bir mesaj göndermek istiyor. @golden_kook fotoğrafınıza yorum yaptı.