2.0

253 36 74
                                    

vote ve yorum lütfen.

Şimdi size bir şey söyleyeceğim ve lütfen okuyun. Önemli çünkü.

Bölüm başına koydum çünkü zaten genelde bölüm sonundakiler okunmayabiliyorlar.

Şuanda kitabın 20. bölümündeyiz. Buraya kadar gelmek benim için çok özel bir şey. Okunma sayısı da çok güzel ve tabi ki sizin sayenizde.

Neyse konuya geleceğim.

Kitap eğer ki 1k olursa bir teşekkür bölümü yazmak ve 1k olmadan önce yanımda olanları etiketlemek istiyorum. Ama bazılarınız hayalet okuyucu ve okumasına rağmen oy vermiyor. Böyle olunca sizi etiketleyemeyeceğim. Bu yüzden en azından varlığınızı belirtin. Hatta yorum atarsanız gözümden de kaçmaz bu yüzden lütfen varlığnızı belli edin<3

Ve bu mükemmel sıralamar için çok teşekkürler. Şimdi bölüme geçelim.

"A-alo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"A-alo. Kayıtlı değilsiniz?"

Genç kız onu kimin aradığını gayet iyi biliyordu.

"Abin"

Şaşırmadı. Birkaç gün önce kapısına gelen ve öz abisi olduğunu söyleyen adam arıyordu.

"Tzuyu lütfen görüşelim ve sana her şeyi anlatmama izin ver"

Derin bir nefes aldı güzel kız.

"Ta-tamam bizim oradaki marketin önüne gelirsin. Ben kendim çıkarsam dikkat çekerim"

"Geliyorum"

Hemen Instagram'a girdi genç kız. Sevgilsiyle Kakaotalk'tan konuşmuyorlardı hiçbir zaman.

Dm kısmına girdi.

@tzu.chou: Abimle buluşacağım.

@golden_kook: Ben de geliyorum.

@tzu.chou: Hyr gelme. Geleceksen bile kendini gösterme.  Ne çıkacağı belli olmaz. Bir de sana zarar verirse.

@golden_kook: Of tamam.
@golden_kook: Sonra birikte bir şeyler yapalım gene özledim ben seni.

@tzu.chou: Senin pratiğin yok muydu?

@golden_kook: Senin için bir güncük çalışmasam bir şey olmaz.

@tzu.chou: Bir haftadır aynı şeyi diyorsun. İşini göz ardı etme benim için. Haftasonunu full birlikte geçiririz. Hatta normal sevgililer gibi bara falan gideriz.

𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛/𝚝𝚣𝚞𝚔𝚘𝚘𝚔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin