[ aguu: piszcie coś pod #fakeaccff ]
Jeongguk poszedł, tak jak wcześniej dogadał się ze swoim chłopakiem, wybrał się na licealną domówkę. Oczywiście nie obeszło się bez roznegliżowanych fotografii młodszego, czy słodkich słów przekupstwa, ale nastolatek czuł, że warto. Tak naprawdę czuł, jakby najlepszy moment zintegrowania się z rówieśnikami przeminął w pierwszej klasie. Chciał jak najprędzej, chociaż odrobinę odratować swoją sytuację, decydując się na posiadówkę. Nie było mowy jednak o żadnym złamaniu zasady ustalonych przez mężczyznę, gdyż siedemnastolatek był gdzieś podświadomie pewny, że gdyby kwestia chociażby powrotu do domu przeciągnęła się o trzydzieści minut - Kim kupował już bilety pociągowe, a nie daj boże godzinę - wtedy młodzieniec dostałby wiadomość, by odebrał swoje zauroczenie z busańskiego peronu. Dlatego wolał nie ryzykować i bawić się na tyle, w jakim stopniu pozwalał mu własny charakter, czas raz humor.
x x x
@ hanhang 20:32
🤸🏻♂️🥳 🥴🍹
28💬 65🔁 87❤️
@ sunmi: było świetnie, trzeba to kiedyś powtórzyć!
@ euroslk: 2e wymiata
@ seongin: miło było mi was poznać chłopacy @the.fck.king @ hanhang @jk_xyz
@ yehiain: młody jeon na imprezie?! zabłądził??
@ koreabboo: jedna z lepszych imprez ;)@ syhejin: widzieliście jungkooka? jezu jaki on uroczy! 😍 😍
@ lalaisna: dlaczego wcześniej nie miałam okazji go poznać, ah!
@ kangnay: co wy gadacie... był nieobecny, ciągle sięgał po komórkę, ledwo dało się z nim zdanie zamienić 🤔
@ chaelee: nie wiem, o co wam chodzi! ja z nim rozmawiałam, przesympatyczny jest 🥰 🥰 🥰
@ the.fck.king: @ jk_xyz, patrz, o tobie mowa ^^
@ jk_xyz: oh.. cóż, miło było mi was poznać😬
@ jason.mit: co to za uroczy chłopiec?
@ vantaek: tobie powinno wystarczyć fakt, iż jest zajęty ;)
@ jk_xyz: hyung...
CZYTASZ
Fake account | Taekook
Fanfic[Zakończone] Gdzie Jungkook chciał tylko i wyłącznie popisać ze swoim idolem.... Nie istotne, że fałszym. top: tae! kimtaehyung bottom: jungkook! jeonjungkook Okładka stworzona przez @_Miintra , zapraszam całym serduszkiem na jej profil!