Minho, Lee Minho

1.8K 209 146
                                    

•Ben yalan söyleyecek kadar büyümedim.•

...

"Sıkıldım."dedim yattığım yerde dikleşip Jisung'un bacağına yatarken. "Herkes nerde?"

"Dışarı çıktılar."

"Neden?"

"Chan hyung, babası ile konuşmaya gitti. Diğerleri de onunla gitti."dedi saçım ile oynarken.

"Babası nasıl biri?"

"Sert ve korkutucu."dedi dudaklarını büzerken. "O adamdan korkuyorum. Sanki her an kötü bir şey yapacak ve bize zarar verecek gibi."

"Seni böyle düşündüren ne?"dedim kollarımı beline dollarken.

"Tipi, davranışları ve çoğu kez gözümüzün önünde adam öldürmesi."

"Ah, pekala."

Derin bir nefes aldı. "O adam kavgalı olduğu bir adamın çocuğunu arıyormuş ve bundan dolayı Chan hyung ve bizden yardım alıyor."

"Çocuk kim biliyor musun?"

Kafasını iki yana sallarken "Bilmiyoruz. O kadar iyi saklanıyor ki."dedi.

Olumlu anlamda kafa salladım. "Size yardım edebilir miyim sence?"

"Bence edemezsin. Sonuçta kimse onu bulamıyor."

Dudaklarımı büzdüm. "Pekala."

•••

"Yuri! Uyansana ya! Bak Chan hyunglar geldi."

Jisung'un sesiyle gözlerimi aralarken "Bir on saat daha."diye söylendim.

"Ne on saati lan? Kalk diyorum sana."

Oflayarak yattığım yerde dikleştim. "Oldu mu?"

"Oldu."dedi sertçe. Sonra Chan'a döndü. "Hyung, ne oldu? Bir gelişme var mı? Baban ne dedi?"

"Bir şey olmadı."dedi Chan kafasını iki yana sallarken.

"Bir gelişmede yok."dedi Woojin yanıma otururken.

"Babam, çocuğu gördüğü ilk yerde öldüreceğini söyledi."dedi Chan sıkıntı ile. "Ve bunun için Bay Han'dan yardım alacakmış."

"Benim babamdan mı?"diye sordu Jisung şaşkınca. "İyi de, neden benim babam?"

"Bilmiyoruz Jisung."

°•°•°•°

"Bize her şeyi anlatmaya ne dersin, Bay Jeon?"

Jungkook kafasını iki yana sallarken "Bir şey anlatamam, Bay Han."dedi.

"Taehyung için bile mi bir şey anlatmazsın?"dedi adam alayla.

"Ne istiyorsun?"dedi Jungkook sinirle.

"Bay Lee'nin tek varisinin ismi, nerde olduğu ve kiminle birlikte olduğunu öğrenmek istiyorum."

"Üzgünüm."dedi Jungkook hızla. "Bu konu hakkında kimseye bilgi veremem."

"Öyle mi?"dedi adam alayla. "O zaman Taehyung ile vedalaşabilirsin."

Let Me Hear You Say }MinSung{Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin