ve Minho her şeyin üstesinden gelir

1.5K 192 53
                                    

•Her şeyim ol, hiç kimsem çok!•

...

"Yuri? Uyuyor musun?" Gelen telaşlı ses ile gözlerimi açıp Woojin'e baktım. "Uyumuyorsun. Bak ne diyeceğim; uyusana."

"Jisung geldi mi?"diye sordum.

"Gelmedi ama sen uyu bence."

"Niye uyuyayım ya?"diye sordum kaşlarımı çatarken. "İyi misin sen?"

"İyiyim, sen?"diye sordu telaşla. "Neyse boşver bunu. Uyumayacaksan dışarı çıkalım mı?"

"Woojin? Sen ne kullanıyorsun? Ya da şu an hangi kafayı yaşıyorsun?"diye sordum dikleşirken. "Bir anda neden telaş yaptın böyle? Bir şey mi oldu?"

"Bir şey olmadı."deyip gülümsedi. "Dışarı çıkalım mı birlikte, lütfen?"

"Ya niye? Nereden geliyor bu istek?"diye sordum merakla.

"Sorgulama. Hadi hazırlan gidelim."dedi kapıya doğru ilerlerken.

"Gitmesek."deyip dudaklarımı büzdüm. "Üşendim. Gitmeyelim biz ya."

"On dakika sonra aşağıda ol, bekleyeceğim. Sonra birlikte dışarı çıkacağız."deyip odadan dışarı çıktı.

°•°•°•°

"Jimin, Minho ile Woojin dışarı çıktılar."

Jimin, Yoongi'ye bakıp "Woojin düşündüğümden daha erken davrandı."dedi.

"Nasıl yani?"diye sordu Yoongi şaşkınca. "Woojin'in ne alakası var şimdi?"

"Sana anlattığım kişi vardı ya hani. Şu; Minho'yu benim kadar seven bir kişi. İşte o Chan'ın sevgilisi Kim Woojin'di."

"Ajan?"dedi Yoongi soru sorarcasına.

"Bir nevi."dedi Jimin gülerek. "Woojin'e söylemiştim her şeyi. Chan'ın o gün gelip Minho'yu alacağı falan her şey planlıydı. Fakat Bay Han sayesinde tüm planlarımız suya düştü."

"Hiç kimse fark etmedi mi yani?"diye sordu Yoongi şaşkınca. "Peki ya, Jisung'un Minho'ya yakın davranması?"

"O planlar arasında yoktu. Her şey Jisung'un kendi duygularıyla gerçekleşti."dedi Jimin kollarını masaya koyarken. "Tek korkum, Jisung'un babasının sözünü dinleyip Minho'ya ihanet etmesi."

"Öyle bir şey yapmaz bence. Sonuçta onu seviyor ve sevdiği kişinin zarar görmesini istemez."dedi Yoongi yerdeki bakışlarını Jimin'in gözlerine çıkartırken. "Hem hadi diyorum öyle oldu. Woojin buna izin vermez."

"Evet, vermez."dedi Jimin rahatça. "Ama sonra Chan hem Woojin hem de Minho'dan nefret edecek. Jisung da öyle."

"Yani?"

"Woojin'e bir şey olacağını düşünmüyorum ama Minho, her şeyi yapabilir."deyip derin bir nefes aldı Jimin. "Kendine zarar verebilir, canına kıyabilir, başkalarına zarar verebilir ya da Jisung'a zarar verebilir."

"Öyle yapacağını düşünmüyorum."dedi Yoongi kafasını iki yana sallarken. "Minho, her şeyi atlatabilir. Bunu da atlatır yani."

Let Me Hear You Say }MinSung{Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin