Jumi
Cítila jsem se tak provinile. Celou cestu jsem šla ze sklopenou hlavou a pořád dokola si říkala jestli neutéct do lví říše, neříct to Kiaře a Ziře co Tarafi na ně chystá. Boužel, na rozmyšlení bylo pozdě. Zastavila jsem se, podívala se před sebe a v dáli jsem uviděla Tarafi. Srdce se mi rozbušilo, když jsem k ní šla. Tarafi se na mne úsměvně podívala ,,Tak moje koťátko, ukaž mi cestu do lví říše" zasmála se. Za ní jsem uviděla naší smečku společně i s jinými lvy, které jsem nikdy neviděla. Otočila jsem se, Tarafi se postavila předemě a já ji ukázala cestu.
Po 3 hodinách
Kiara
Jako každá nová matka v naší smečce jsem se tak trochu zaučovala staršími lvicemi. Leželi jsme v kroužku a před sebou měli svá zlatíčka. V dáli jsem uviděla jak jedna lvice z malé skalky něco pozorovala a po chvíli šla nejspíš za otcem. Omluvila jsem lvicím, vzala Zikiru a šla za ním.Šla jsem na lví skálu kde lvice jménem Firra mluvila k otcovi. Ten byl poněkud znepojený. Přistoupila jsem blíž a položila dceru na zem ,,Otče, co se děje" podíval se na mne ,,Firry mi teď řekla, že se k nám blíží smečka vedenou bílou lvicí" ,,Cože?" Vyhrkla jsem ze sebe ,,Mám takovej mírnej pocit, že to má co dočinění se Zirou" dořekl a vydal se nejspíš za ní. Ne to nesmí být pravda!
Firry jsem řekla ať mi Zikiru pohlídá a já se okamžitě vydala za otcem. Doběhla jsem ho ,,Smečka je prý velká. Je jich prý něco kolem padesáti. Jestli ta smečka bude s námi bojovat a jestli to je plán Ziry jak mne zničit, tak se ji to povedlo, ale věř mi tohle bude buď můj poslední boj a nebo ten její" ani se na mě nepodíval. Nasucho jsem polkla a doufala, že je to jen nějáké nedorozumění. V dáli jsem uviděla Ziru jak na nás kouká a já na ni kývla aby šla za mnou. Rozběhla se za mnou, asi tušila, že jde o něco špatného. Přiběhla ke mě ,,Kam to Simba jde?" ,,Prý sem jde nějáká smečka. Nejspíš Tarafinina. Vede ji bílý lev" udiveně se na mě podívala ,,to ne" Zira se rozběhla za otcem a já též. Za námi se začali shromažďovat další lvi. Přišli jsme až ke smečce a já poznala, že se jedná o tu Tarafininu.
,,Co tu pohledáváte?" Zeptal se nervózně otec. Tarafi se jen zasmála a začala ,,nó víte my tu jen procházíme a mezi tím tu chceme srovnat účty" otec se zarazil ,,jaké účty?". Na to Tarafi neodpověděla, místo toho koukla na Ziru ,,asi Vás bude zajímat jak jsme sem vlastně došli, nemám pravdu?" Zašklebila se ,,ano, ano to zajímá". Tarafi, ale opět neodpověděla na otázku ,,Nó, ale nejprve se představím. Jmenuji se Tarafi" ,,Tarafino co tu hledáš" přerušila ji Zira. Tar se na ni s úsměvěm podívala. ,,Vy se znáte? To mi mohlo být hned jasné" řekl otec. ,,Ano ano se Zirou jsme velmi dobré přítelkyně" zahihňala se. Nedočkavostí začala z jednoho místa přecházet na druhé. ,,To tady naše milá Zira nás sem navedla" začala se smát ,,Ziro?" Řekla jsem jí, ale ona nechápavě koukala ,,Co lžeš Tarafi, sama jsi říkala, že ti to nevadí!" Bránila se Zira. Tarafi se zastavila těsně před otcem ,,Já Tarafina, dcera lva Hadithio, kterého jste společně se mnou ze lví říše vyhnali, vyzývám o boj a pomstu mého otce za lví říši" ,,Chcete naší říši?" Rozčíleně zařval otec ,,Nevím sice co jsme Vám udělali, ale pokud opravdu chcete bojovat rychle si to rozmyslete!". Tarafina se jen zasmála a za smečkou se začali objevovat další lvy. Simba o kousek odstoupil. Byl stejně překvapen jako my. ,,Tarafi, tohle dělat nemusí-" ,,řekl někdo jméno Tarafina?" Přerušil někdo Ziru. Podívali jsme se za sebe a uviděli Sarabi společně se Sikkirem a Vitani. ,,Mami, ty ji znáš?" Překvapeně se otec na Sarabi podíval ,,ano znám ji sice jako lvíče, ale na ni se nedá zapomenout" ,,Sarabi?" Vyhekla ze sebe Tar ,,ohohoh jsem dost překvapena, že se mi plány čím dál víc začínají plnit!" ,,Jaké plány myslíš Tarafino?" Zeptal se Sikkir. Tar se na něj nechutně podívala ,,Ty radši nic nemluv! Nemáš právo ke mě mluvit! Opustil jsi mě, mého otce, protože si furt věřil té lvici!" ,,Nevyhnali nás Tarafino. Ty to přece víš, tak o co se pořád snažíš!" Vykřikl Sikkir. Tarafina se podívala do dáli a vykřikla ,,to snad není ani možný. I ty si dovolíš přijít?! Neříkej, že i ty si se přidala k té proradné lvici" všichni se ohlédli směrem kam se dívala Tarafi a spatřili další lvici ,,Flávie?" Řekla tiše Zira. Flávie přišla k Sarabi a stoupla si naproti Tar ,,Ahoj Tar" pronesla s kamenným výrazem ve tváři. ,,Hohohoh, jak nevídané" skrze zuby pronesla Tar. ,,Mám být vůbec překvapená že tu jsi?" ,,Nemusíš, jsem tu jen z jedoho důvodu" ,,z jakého?" ,,Říct pravdu" Flávie se otočila k Ziře a šla k ní blíž. Tar byla jako socha. Vlastně to my všichni, protože jsme vyčkávali co se stane. Lvice se nadechla a vydechla ,,Ziro, myslela jsem si, že už tě nikdy neuvidím. Co jsi to probůh prováděla?" Zira se na ni nechápavě podívala ,,Co tím myslíš Flav-" ,,ne" přerušila Ziru ,,Tak mi říkat nemusíš...stačilo by mi, kdybys mi říkala mami" Zira ze zakuckala ,,c-cože?". Flavie se zasmála ,,nejsem flávie, ty malý trdlo...mé jméno je Aruba, tvá matka" Zira se zarazila společně s Tar. Tar zavrčela ,,To není možný...sestra Ahadiho" koukala do blba. ,,Ano byla jsem později narozená, proto tady ještě vůbec jsem, ikdyž lvice se dožívají vyššího věku"
Tar se skrčila ,,Ty si z té všivácké rodiny, která nás vyhnala!" Zařvala. ,,Tarafino...nebylo tak. Vždyť jsem u toho byla!" ,,Nenenene. Máš pravdu. Jsi tu až moc dlouho. A já se s radostí postarám o tvoje blaho!" Skrčila se a chtěla se rozběhnout proti Flávii teda Arubě, ale do cesty ji vstoupil tmavě hnědo-šedý lev se stříbřitou hřívou z její smečky.
Tarafi prudce zabrzdila ,,Co je?!" Zavrčela na něj ,,naše smečka nebude bojovat proti lví říši" ,,cože?" ,,Můj praotec se znal s tvým otcem i s králem lví říše Ahadim. Můj otec mi řekl, že Hadithi, tvůj otec nebyl psychicky v pořádku. Ahadi vás nevyhostil, byl to tvůj otec. A právě to chtěl. Chtěl získat lví říši, a proto ti nakukal, že vás vyhnali. Proto nebudu bojovat za lež". K němu se začali shromažďovat další lvi a potvrzovali mínění hnědo-šedého lva. Tarafina se po všech lvech nebo to aspoň vypadalo jako vůdci, dívala s otevřenou pusou ,,dobře jak myslíte. Heh, koneckonců jsem tu vlastně jen z jednoho důvodu. Pomstít OTCE!" Zařvala a skočila po Arubi. ,,Ne!" Zařvala Zira. Až teď jsem si všimla, že na pravo je velká propast a Tar po Arubi skočila právě na tu stranu. Tarafinina smečka se vrhla do té naší a zbylé smečky nám začaly pomáhat. V dáli jsem uviděla černou lvci jak se schovává za kamenem a mě bylo jasné, že je to Jumi. Tu jsem ale nechala být a běžela za Zirou. Tar držela těsně nad propastí Arubi a dívala se na Ziru ,,Teď uvidíš jaké to je, když ti někdo zabije vlastní krev!" Simba neváhal a snažil se ji setřást ale Tar po něm máchla tlapou a udeřila ho tak silně, že padl na zem. Arubi se stihla vyprostit a utekla za Sarabi, která byla naproti nám za Tar ,,oh dvě mouchy jednou ranou" ani neváhala a chtěla skočit zase po Arubi, ale Sarabi Arubi strčila a Tar svrhla k zemi ji. Tarafina zavrčela ,,oh takže chceš být první". Nato přiběhl Sikkir a okamžitě se po Tar rozběhl ,,Sarabi nech být! Pokud máš zemřít tak zemřu s tebou" dořekl a skočil po Tarafi. Najendou jako mžikem oka všichni v bojování přestali a koukali na to jak Tarafina společně se Sikkirem padají se řvem do temné propasti.Jakoby se svět zpomalil. Vitani vyjekla a Kovu ji musel držet, aby neskočila taky do propasti. Arubi jen slepě hleděla do propasti, Sarabi ležící hlavou nad propastí rychle oddychovala, Zira koukala do země a já se dívala okolo jak se začalo nebe zatahovat. Probleskly dva blesky a mě to hned bylo jasné. Už nejsou mezi námi.
Čekali jste tento konec? Asi jste si to vybavovali jinak. Docela mám z toho deep nápadu, protože Sikkir byl můj oblíbený. Boužel v dalším příběhu pro něj nezbylo místo😔
Jsem neskutečně ráda, že jste si můj příběh četli, a že jste vydrželi až do konce, smutného konce. Děkuji za 565 views a 58 hvězdiček. Moc si toho vážím❤️Chystám pro vás ale pokračování, ale v jiným ději. Nechte se překvapit😚😔.
Papinky Vaše_Controler_SaBa_
Ps: Právě na obálce knihy je Arubi, matka Ziry.
ČTEŠ
LVÍ KRÁL:Naděje zpět✅
AventuraZira,kterou jsme viděli jak padá ze skály přežila. To nikdo ze lví Říše netušil, jen Kiara, která doufala, aby byla na živu a mohla ji přivést zpátky. Zira si našla smečku. Vše bylo normální dokud...