Pp Damla:ik kwam langzaam weer bij bewust ik deed me ogen langzaam open en zag dat ik in een donkere kamer at me handen zaten vast gebonden. Ik schreeuwde en toen kwam iemand naar binnen een jongen ongeveer 20 jaar lang gespierd volle lippen lijkt Algerijns. Hij was boos dat zag k aan zijn hoofd hij schreeuwde ''HOU JE KKR BEK DICHT A HOER" ''ZOMAAR NOEM JE MIJ EEN HOER IK BEN JE KKR ZUS NIET'' iets wat ik beter niet kon zeggen ik werd bij me nek gepakt en hij zei ''niemand praat over me fam'' ''okey en dan wat ga je nu doen mij mishandelen?'' ''als het moet ja dan wel'' ''wallah kkr laag van je meisjes slaan'' diep van binnen was ik een beetje bang maar ik heb altijd geleerd laat mensen nooit je angst zien. Ik ben oprecht een meisje die snel een grote bek geeft en slaat zonder reden of met reden. Hij liet me los en daar lag ik op de grond hij liep met grote stappen weg en smeet de deur dicht, waarop ik zei ''je kan de deur ook rustig dicht doen''. daar zit ik dan in een donker leeg kamer ik verveel me dood hier maar moet ff snel bedenken hoe ik eruit ga komen en wie die gozer die mij steeds lastig valt ik was moe en viel snel in een onrustige slaap.
pp onbekend:
yess heb haar eindelik en zomaar geeft ze een grote bek tegen een van mee jongens ze gaat zien dit gaat haar kutste jaren zijn.
pp Atakan:
waar blijft zij het is al een uur geleden dat ik haar heb gebeld en vanaf fatima naar ons is niet eens 5 minuten dus ik besloot Fatima der broer te bellen want was met hem bevriend. *inkomende oproep abdi*
Atakan=A Abdi=AB
A= heyy bro hoe gaa het
AB=heyy bro hmdl met jou
A= hmdl maar ey heb vraagje
AB=wat is er
A=me zusje is nog steeds niet thuis heb der een uur geleden gebeld en ze zei dat ze onderweg was maar ze is er nog steeds niet. is ze daar?
AB= nee bro ze is een uur geleden weggegaan
A= Aii isgoed dankjewel
AB= geen probleem als ik kan helpen moet je zeggen
A= komt goed dankje
AB= geen probleem doei
A= doei
*tuututtu*
ufff me ma weet van niks want ze slaapt me pa is nog niet thuis en nu zit ik hier zo hopeloos.
Pp Fatima:
omg ik hoorde net van me broer dat Damla vermist is we zeiden tegen haar niet alleen naar buiten maar wat zei zij ''er gebeurt niks''. Ik moet het tegen de meiden zeggen ik zei tegen me broer dat ik snel langs de meiden ging hij zei okey en ik ging snel langs hun. ik heb ze alles uitgelegd meskina najwa was helemaal in shock en wist niet wat ze moest doen daar zitten we dan met de hele gang zonder Damla waar is zij. ''WE MOETEN WETEN WIE DIE CHAPPIE IS'' schreeuwde najwa ''jaaa we hebben hier 2 gekke stalkers tussen ons'' zei Fatima '' safiyya en Farah jullie moeten hem stalken'' zei oumayra ''okey maar hoe gaan we dat doen zonder enkel bewijs of iets'' zei Farah ''zoek uit wat die stalker van Damla nu doet'' zei Fatima ''welke van de 1000'' vroeg safiyya we gingen met zijn alle helemaal stuk en na 3 seconden waren we weer serieus bezig aan onze ''missie'' Safiyya en Farah gaan morgen aan hun stalk shit beginnen ik najwa en oumayra gaan info verzamelen. jullie denken sws jullie zijn meiden wat willen jullie nou meid ik zeg je 1 ding als wij wat willen krijgen we het ook. En zo ging het dus.
Pp Damla:
ik werd weer wakker het was ochtend dat merkte ik omdat de kamer wat belicht was. De deur ging open en 3 keer reden wie ik weer zag yep de boy van gister hij bracht me wat eten en ik begon gelijk als een beest te eten want ik had echt lang niet meer gegeten wat ik kreeg was brood en 1 glas water. hij staarde me de hele tijd en en ik vroeg ''zie je het goed?'' ''ja zeker'' zei die en keek meteen weg . Ik vroeg me af hoe het met me fam ging of ze het al door hebben enzo. hoe het met me vriendinnen ging ik vroeg aan die jongen welke dag het was hij zei ''vrijdag'' ik zei ''oke dankje en hoe heet je eigenlijk?'' ''ik heet Wassim en jij'' ''mooie naam ik heet Damla'' ''dankje jij ook'' en zo ging het we gingen dingetjes aan elkaar vragen ik verveelde me eerst maar nu wat minder uiteindelijk liep die weg en nam me bord mee. En daar zat ik dan weer in me eentje verveeld ik heb nog steeds die chappie niet gezien pussy komt die niet eens.
Pp Wassim:
ik moest vandaag weer langs die hoer eten brengen ik vroeg aan me baas of iemand anders kon en hij zei nee dus ik moest WEER langs haar. Toen ik daar aankwam zat ze stilletjes in een hoekje ik vond het oprecht wel zielig om haar zo te zien wacht wtf denk ik focus geen meisjes MOB. Toen ik binnen was gaf ik haar het eten ze at echt als een beest ahah waarschijnlijk heeft ze lang niet gegeten. Ik bestudeerde haar ze had volle krullen groene ogen volle lippen en heeft echt een lichaam waar je u tegen zegt. Ik staarde best wel lang zonder dat ik het door had en ze zei ''zie je het goed'' ik antwoorde ''ja zeker'' en keek meteen weg toen vroeg ze aan me welke dag het was ik zei vrijag ze zei oke en toen raakte we in een gesprek en kwamen we veel te weten over elkaar ze is eigenlijk wel best een lief meisje wtf wassim wat is er mis met jou onthoud MOB for life ik stond op pakte de borden en liep weg zonder iets te zeggen. dit ben ik trouwens
Ik ben 19 jaar en kom uit Algerije ik zit tijdje in de onderwereld ik wil eruit maar dat gaat niet zo makkelijk helaas.Hmmm wat vinden jullie van de combi tussen wassim en damla🤔
Kusjes schrijfster😘
JE LEEST
Verloren en gevonden (voltooid)
ActionHeyy dit is mijn eerste verhaal dus ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. ❌NIET KOPIËREN❌ Het gaat over een meisje genaamd damla ze is Turks en 15 jaar. ze is een vrij drukke en een agressieve meisje maar ook een meisje met een goed hart. Ze is n...