Deel 11

140 7 0
                                    

Pp Damla:
Ik zat in de kamer te na denken hoe ik kon ontsnappen maar dat gaat fk moeilijk hier overal zijn er mensen hoe kan ik weg als er overal mensen zijn ik weet überhaupt niet eens waar ik ben. De deur zwaaide open ik schrok me dood er kwam een lange brede man naar binnen lopen rond de 24 "sta op" beveelde hij "nee" zei ik zelfverzekerd terug "sta nu op of anders" "anders wat ga je me mishandelen iets wat jullie vorige keer niet hebben kunnen afmaken he" ik stond recht voor zijn neus hij was 1.90 en ik 1.70 dus ik moest naar boven kijken. "En anders word het niet leuk misschien wel voor mij maar niet voor jou" ik schrok een beetje maar loet natuurlijk niks merken "wat wil je doen dan doe niks is erger dan hier te zitten voor geen ene kkr reden" zei ik. Iets wat ik beter niet kon doen hij lacht heel eng en pakte me vast bij me pols en duwde me hard tegen de muur aan. Hij keek me diep in de ogen aan en ik zag in zijn ogen... lust ik probeerde los te komen maar het lukte niet hij hield me te strak vast hij ging me optillen en gooide me op het bed ik was zo bang maar ook boos ik sloeg maar niks hielp. Hij wou net wat doen totdat de deur open ging ik was zo opgelucht toen ik hem zag. Hij was woedend hij kwam met grote stappen naar ons toe en duwde hem van me af en sloeg hem helemaal het boeide me niet ik was zo blij dat er niks is gebeurd. Toen wassim klaar was lag zijn hand open ik zei "dankje wollah dankje" en knuffelde hem ik moest huilen omdat ik nog steeds in shock was door net. Hij trooste me en zei "het komt goed ik ga je eruit helpen" met die woorden liep hij weg.

Pp wassim:
Ik kon me ogen niet geloven die gozer ligt bovenop haar ze sloeg maar niks hielp ik twijfelde geen moment en rende erop af en trok hem van der af ik sloeg hem helemaal hij lag bebloed op de grond. Damla liep naar me toe en keek eerst naar me hand en zei "dankjewel wollah dankje" en ze knuffelde me strak en begon te huilen ze was nog ik shock van net wat ik ook wel begreep ik zei "het komt goed ik ga je eruit helpen" met die woorden liep ik weg ik nam die gozer mee en deed de deur dicht. Ik moet een plan hebben maar wat.

Pp Farah:
We kwamen in de kamer en konden onze ogen niet geloven Ceylin lag in bed met Atakan ze zaten film te kijken in hun pyama wij zagen dat en gingen naar binnen ze schrokken eerst en daarna groeten ze ons. We gingen gezellig met zijn alle film kijken en daarna ging iedereen naar huis we brachten Atakan naar huis en Ceylin ook. Toen we thuis aankwamen was het 04.00 we waren allemaal moe en vielen gelijk in slaap.

*volgende ochtend*

Pp oumayra:
Ik lag lekker te slapen totdat ik wakker werd gebeld iets wat ik het meest haat ik keek op me tel en zag.
*inkomende oproep "anoniem"*
Anoniem= A oumayra=O
O: wat moet je het is fk 09.00 en jij belt me wakker
A: soso goeie ochtend humeur zeg
O: MA PANG PANG ZEG WAT JE WILT
A: als ik jou was zou ik uit kijken voordat het zelfde gebeurt net als je vriendin Damla
O: omg ik poep in me broek vriend (sarcastisch)
A: zou ik zijn meid zou ik zijn
O: ben je uit gepraat zo ja doei zo nee i don't fk care doei
*tuutuut*
Wat denkt hij mij zomaar wakker bellen hij mag me l*l zuigen mattie ik ga verder slapen.

Pp Damla:
Sinds wassim weg is is er niks gebeurd ik zat in me kamer en had honger ik zat te wachten totdat wassim kwam uren gingen voorbij maar nog steeds nikste bekennen. Ik had heel erg honger toen ze deur open ging dacht ik dat het wassim was ik gaf diegene een knuffel in gedachten dat het wassim was maar ik keek naar boven en schaamde me dood om wie het was.......

Stem&deel
Kusjes schrijfster💋💋

Verloren en gevonden (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu