tanıtım

108 14 21
                                    

 
Merhaba 🤗 nasılsınız ?
İnşallah hepiniz çok çok iyisinizdir . çünkü ben bomba gibiyim. ÇÜNKÜ kitap yazmaya tekrardan başladım.
Evet arkadaşlar  süveyda kitapımı malesef silmiştim😓. Ama şimdi tekrardan yazmaya başladım inanıyorum ki biraz düzenlemelerden  sonra beğenirsiniz .😍
Bugün kısa bı tanıtım olacak ama en kısa zamanda uzun ve güzel bir bölüm yazacağım. 😆🔥
   
  

              O zaman başlayalım mı ?


Siyah bulutlarla çevrili gökyüzünden şimşekler çakıyor,içimdeki küçük  çocuk ürkekçe , simsiyah göğü kaplayan koyu yağmur bulutlarını tedirgin gözlerle bakıyordu .O da biliyordu ki bu savaşta ikimiz de ağır yenilgi almıştık, kaybetmiştik .
Kül rengi bulutları kovup içimdeki çocuk ile gökkuşağını yetişmek umuduyla koştum. Geçmişi ve içimdeki kendi ,kanlı ellerimle hiç acımadan öldürdüğüm çocuğu   getirebileceğim düşüncesiyle ,  yaylada dilek ağacına   yaptığımız koşular gibi bir  koşu başladı içimde . Koşuyordum  durmadan  nefes nefese kalana kadar, boğazım artık yanmaya başlamıştı. Kim bilir belki içimdeki bu yangın boğazıma kadar ulaşmıştı. Ela gözlerimi hafifçe gökteki  bulutların arkasından çıkmak için çırpınan güneş  ile bulutun birleşimi havaya kaldırdım. Hafiften ince ince yağmur atıştırıyor ,uzun siyah saçlarım ıslanıyordu .Her zaman dalgalanan saçlarım ıslak olduğu için bu sefer dalgalanmıyorlar. Her hücremi  bir sarmaşık gibi sararcasına vücuduma elle geçirmeye çalışıyorlardı. Sanki o gökkuşağının altından geçmemi istemiyordu.Ama ben gökkuşağının altından geçip büyümek istiyordum şu anda küçücük bedeniyle ıslak toprakta yatan  miniğim için ...


      Son...

Hmmmmm nasıl buldunuz bakalım tanıtımı? Lütfen düşüncelerinizi benimle de  paylaşın olur mu?

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum .
Sağlıcakla kalın kendinize iyi bakın ...
Kır çiçeklerim (bu kelimeyi bol bol kulanacağız🌸😍)

SÜVEYDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin