Merhaba ben Hayley ben umuda ve mucizeye inanan anılarını unutmayan ve asla unutmayacak 17 yaşında bir genç kızım...Her gece tekrarlıyorum ve her seferinde hür benliğime bunu haykırıyorum annemle babamı öldürüp beni de bu canavara dönüştüren kurdu bulacağım neden o gece beni de annemle ve babamla birlikte öldürmedi ki her gece dökülen gözyaşından avcılara yakalanma korkusundan ve en önemlisi yalnızlıktan bıktım.o kurdu bulucam belki de o gün bu gündür;Sabah kafamda yankılanan alarm sesiyle uyandım yine bu lanetle uyanmanın vereceği üzüntüyle yeni bir gün AMAN NE GÜZEL...Elbette benim de yaşıtlarım gibi okula gitmem gerekiyordu. Milli eğitim kurt murt dinlemiyor ki .Hemen buruş buruş ama kalbim gibi temiz yatağımdan kalktım.Üstüme klasik tayt ve yazılı tişörtlerimden geçirdim ve okulun ilk gününe hazırım.Merdivenlerden yavaşca indim kahvaltı hazırlarken annemi hayal ede ede istemiye olsada kapıdan çıktım.Okula yürüyerek gidiyorum yani kurt hızı diye bişey var tmm mı?Kendime krolaşma Hayley diyerek yarı kurt formuna büründüm.Koşmaya başladığımda rüzgarı bile hissetmiyordum çünkü kalbim bu yaşadıklarımdan sonra hissizleşmişti.O canavar annemi alırken kalbimin sol yanını babamı alırken sağ yanınıda benden almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt kız
WerewolfBu siteye girenler bir daha çıkamıycak peki eğer biri kurulmayı başarırsa... Tüm hakları saklıdır